dziaba.01 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Witam! Zastanawia mnie pewna sprawa, przypuśćmy że chce zmienić swoje 1.5 na 1.8 z Tino, taki swap że niby na szybszy aczkolwiek bardziej chodzi mi o awaryjność samego silnika jak i skrzyni i ich cenę przy późniejszej jego eksploatacji , wiem że przekładka taka może okazać się trochę trudniejsza niż z 1.5 na 1.5 ale może ktoś takową przekładkę robił lub trochę w ten temat wszedł lepiej niż ja i mi podpowie parę kwestii a mianowicie:1. Czy parownik LPG z mojej 1.5 uciągnie te 115 kunia? 2. Czy komputer i wiązka podejdzie oryginalna czy musi być z Tino?3. Jakie jeszcze przeróbki musiały by zostać zrobione by ten silnik podszedł bez problemu? Tak jakby co to moja buda jest w bardzo dobrym stanie mimo że kiedyś była bita, ale była dobrze zrobiona i zabezpieczona i dlatego myślę o lepszym silniku niż to mułowate i olejożerne 1.5 Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 1. Nie mamy szklanej kuli, ale znając Polskich monterów zamontowany jest pewnie za slaby nawet dla tego 1.5 2. Nie, musi być od 1.8 3. Skrzynia nie pasuje P&P jakby co to moja buda jest w bardzo dobrym stanie Gdyby w Polsce badania okresowe na SKP nie odbywały sie w 90% przypadków niepoprawnie, to szybko przekonałbyś się, jak bardzo nie jest, bo nie może być przy tym modelu w tym wieku. myślę o lepszym silniku niż to mułowate i olejożerne 1.5 A zdajesz sobie sprawę, że oba te silniki są mułowate (max parametry w totalnie nieużytecznym zakresie obrotów) i oba są równie olejożerne i usterkogenne, bo różnią się jedynie pojemnością cylindrów i kołem rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.