Marodo Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 cześć, Kilka dni temu chciałem wymienić silniczek krokowy, ponieważ stary niedomagał i przy wciskaniu sprzęgła obroty stawały na +/- 1200 zamiast na 800. Po zamontowaniu i podpięciu używki z alledrogo przy włączonym zapłonie zobaczyłem dym z kostki, którą mi usmażyło. Almera zwariowała i sama podbija obroty (pedał gazu nie jest wciśnięty), na początku trzymała równo 3000 a kiedy silnik się rozgrzał obroty skakały od 1500->2000 co 2 sekundy. Na szrocie znalazłem sprawną kostkę, przylutowałem kable, wsadziłem stary silniczek, ale problem nie zniknął. Obroty nadal skaczą od 1500-2000. Tutaj pojawia się moje pytanie: jak rozwiązać ten problem? Czy przyczyna może leżeć po stronie komputera, czy może gdzieś wpada lewe powietrze które sztucznie podbija mi obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Almerro Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 A robiłeś adaptacje przepustnicy? Jest check? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marodo Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 adaptacja była robiona checka nie było. Elektryk w aso ustawił mi silniczek w pozycji na ktorej pracuje w zakresie 800-850 rpm ale po podłączeniu i przy pierwszym wiekszym gazie silniczek hamuje się w pozycji maksymalnego wychylenia i samochód gaśnie. Obecnie mam w samochodzie 2 silniczki. Jeden siedzi w przepustnicy i jest ustawiony na stałej pozycji, drugi jest podpięty pod kostkę, żeby nie było checka. Problem rosnących obrotów po wysprzęgleniu nadal występuje, pomimo tego ze silniczek nie jest sterowany przez komputer. I tutaj pojawia się pytanie, gdzie może leżeć przyczyna? Czy ktoś miał podobną przypadłość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Chodzi Ci o sytuację że jedziesz, naciskasz sprzęgło a obroty zostają na 1200? Po zatrzymaniu i puszczeniu sprzęgła spadają do 850? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marodo Opublikowano 14 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 tak, ale zanim się to stanie mija z 5sek. Nie wiem od czego to zależy. Kiedy silnik się rozgrzewa wszystko działa normalnie, obroty zostaja na 1200 kiedy silnik jest rozgrzany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ehh po raz tysięczny... To jest podtrzymanie obrotów na czas zmiany biegów, aby oszczędzić skrzynię. Jedziesz, naciskasz sprzęgło obroty wchodzą lub spadają do ok. 1200obr. To nie jest usterka tylko system stosowany od przynajmniej dwóch dekad w różnych samochodach różnych marek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marodo Opublikowano 14 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 byłem u mechanika, który stwierdził, że jest to wina rozszczelnionego silniczka krokowego. Po uszczelnieniu problem ustał, ale pojawił się ponownie po jakims czasie. Nie wyglada mi to na żaden system, bo obroty są podbijane strasznie nieregularnie, potrafia stać na tych 1200 a potrafią rosnąć aż do 1500, jakby auto samo gazowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.