Szachi Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Po raz drugi pojawiła mi się sytuacja w której auto kręci i nie odpala, kręci bardzo dobrze, aku zdrowe, raz po 2 dniowym postoju, drugi raz po 50 minutowym. Wcześniej zdarzyło mi się że na ciepłym dziwnie odpalał czyli ledwo dotknąłem kluczyka a już chodzi, bez kręcenia praktycznie (brak tej standardowej sekwencji). Raczej wykluczam problem z immobilizerem bo za drugim razem to po dodaniu gazu auto załapało ale jakby w momencie w którym już puściłem kluczyk z pozycji rozruchowej. Poza tym auto trzyma obroty, wkręca się, przyspiesza i wszystko w normie.Czujnik położenia wału do wymiany czy coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ew. Wałka bardzo dużo przypadków mam że w prawej głowicy ssący pada (DE silnik) Albo może coś z zaworkami w układzie paliwowym - staraj się odpalić następująco wóz: - włącz zapłon poczekaj 5 sek wyłącz zapłon... poczekaj z 5 sekund ponownie włącz zapłon i w 4tej-5tej sekundzie kręć rozrusznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 może po podpięciu do obd znalazłbym jakąś wskazówkę ale coś Zetka jest oporna na łączenie zwykłym kabelkiemDzięki za odpowiedź, a czy wiesz może kto jest producentem oryginałów czujników, bo z doświadczenia tylko takie sie sprawują mimo dość prostej ich konstrukcji.Czy zamiennik Delphi jest cokolwiek wartł? próbowałem wybłyskać błąd to niestety tylko 0000 wybłyskuje więc brak błędu, jak podpinam OBDII to program piszę że brak napięcia w interfejsie albo zły układ pinów (sam interfejs w programie widoczny ale brak połączenia z autem). Po podłączeniu do bardziej specjalistycznego skanera w warsztacie łączy się z kompem ale brak zapisanych błędów, trzeba wymieniać czujniki na pałę niestety. (Btw. jakiego programu do łączenia z Nissanem używacie bo easyobd nie ogarnia albo jakiś lepszy kabel jednak trzeba) omg, wziąłem się za podmianę czujników położenia wałka bo to mogę zrobić sam, (czujnik położenia wału z kanału) i okazuje się że up-rev ma 4 czujniki położenia wałka zamiast dwóch.. heh tego się nie spodziewałem numery czujników położenia wału to (skośny): A29-632 L20 , (prosty): A29-640 C20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.