pele Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 tak jak w temacie, użyłem szukajki ale nic nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Nie. Nawet jakby był dziurawy przed drugą sondą to nic się nie zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Na pewno spadnie moc i wzrośnie spalanie, testowane na 2 autach ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Tak, rozluźniając wydech poprzez dziurę spadnie moc... -,- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 jak to działa nie wiem, ale różnice są wyraźne i auto dużo gorzej jeździ. Z drugiej strony to nie były małe dziurki, tylko solidne nieszczelności, w ostatnim aucie konieczna była wymiana tłumika środkowego i końcowego, bo dmuchało na boki heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Wydech, ze względu na zjawiska falowe musi mieć określoną objętość, a właściwie opór aerodynamiczny dla spalin. Mody wydechu w silnikach bez wymuszonego wydechu (turbo) bez fachowego strojenia powodują utratę mocy 5-15KM i momentu 10-25Nm. Sprawdzone na hamowni i nie mówię tu o wrażeniach słuchowych tylko o twardych danych. Powód: cofanie się spalin i niepełne przepłukiwanie cylindrów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Wydech, ze względu na zjawiska falowe musi mieć określoną objętość, a właściwie opór aerodynamiczny dla spalin. Mody wydechu w silnikach bez wymuszonego wydechu (turbo) bez fachowego strojenia powodują utratę mocy 5-15KM i momentu 10-25Nm. Sprawdzone na hamowni i nie mówię tu o wrażeniach słuchowych tylko o twardych danych. Powód: cofanie się spalin i niepełne przepłukiwanie cylindrów. jest coś na rzeczy, bo kiedyś przed wymianą dziurawego tłumika końcowego teź miałem odczucie że autko jakby ciut słabsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Bo głośniej ryczało i z automatu mniej cisnąłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomlet Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 A czy nieszczelności na uszczelkach przed i za katalizatorem mogą mieć wpływ na to że auto nie wkręca się płynnie na obroty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Nie, druga sonda jest tylko kontrolna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.