Kurt76 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Witam Nie wiem czy juz było może ktoś mnie naprowadzi.Mój Qashqai to 2.0 benz 2010 rok po lifcie.Mam NC + kamera cofania.Problem polega na radiu a właściwie jego blokowaniu się .Już kilka razy nagle sam ścisza do zera i jak chcę pogłośnić to znów sam wycisza.Potem juz nic nie mozna zrobić ne reaguję żaden przycisk.Gaszenie silnika jak i odłączenie akumulatora nie podziałało.Ktoś juz to przerabiał? Gdzies mi sie obiło o uszy że orginalny alarm Cobra może się gryźć ? Wszelkie podpowiedzi mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Witam Nie wiem czy juz było może ktoś mnie naprowadzi.Mój Qashqai to 2.0 benz 2010 rok po lifcie.Mam NC + kamera cofania.Problem polega na radiu a właściwie jego blokowaniu się .Już kilka razy nagle sam ścisza do zera i jak chcę pogłośnić to znów sam wycisza.Potem juz nic nie mozna zrobić ne reaguję żaden przycisk.Gaszenie silnika jak i odłączenie akumulatora nie podziałało.Ktoś juz to przerabiał? Gdzies mi sie obiło o uszy że orginalny alarm Cobra może się gryźć ? Wszelkie podpowiedzi mile widziane Prawdopodobnie masz zwarcie w wiązce sterującej radiem z kierownicy. Odepnij przewody wychodzące z kierownicy do radia i zobacz czy problem ustąpił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurt76 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Prawdopodobnie masz zwarcie w wiązce sterującej radiem z kierownicy. Odepnij przewody wychodzące z kierownicy do radia i zobacz czy problem ustąpił. Dzięki a Gdzie ich szukac? albo inaczej jak wyjąc Nissan Conect? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Dzięki a Gdzie ich szukac? albo inaczej jak wyjąc Nissan Conect? Tak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurt76 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 ładnie pięknie ale jak sie do dziadostwa dobrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 poduchę musisz wyciągnąć ,jest to zintegrowane w całość , a na odwrocie przykręcone na śrubki oglądnij to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurt76 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) poduchę musisz wyciągnąć ,jest to zintegrowane w całość , a na odwrocie przykręcone na śrubki oglądnij to Wiązkę odpiełem i jakiś czas było ok ale znowu zaczyna sam sciszac a jeżdzę z odpiętą więc to nie to......coś jeszcze czy oznacza to że wina conecta? Edytowane 17 Grudnia 2016 przez Kurt76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 W przypadku uszkodzenia taśmy w kierownicy wypięcie kostek od sterowania może nie pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurt76 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) W przypadku uszkodzenia taśmy w kierownicy wypięcie kostek od sterowania może nie pomóc. czyli gdzie odpiąć ,mają osobna kostke od strony radia ? Edytowane 17 Grudnia 2016 przez Kurt76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Pod pająkiem masz złącze do którego wchodzą jednocześnie 2 kostki. Jedna z nich jest od airbag a druga do sterowania. Wydaje mi się, że powinieneś jedną z nich odłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurt76 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Pytanie może głupie ale co rozumieć pod pojęciem "pająka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) "pająkiem" potocznie nazywa się cały zestaw manetek Edytowane 18 Grudnia 2016 przez horte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurt76 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Dzięki spróbuję tego może to dobry trop, bo już jestem na etapie wyjęcia NC i oddania do jakiegoś serwisu radiowego żeby sprawdzili czy to on sam scisza czy nie Choć pewnie nie wiesz która kostka jest od poduchy a która od erowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Tu masz wątek dotyczący taśmy. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/103373-j10-czerwona-migaj%C4%85ca-kontrolka-airbag/ Trochę sobie przypominałem. Z tyłu biała kostka jest od manetek ( na górze) a do airbag i sterowania jest na dole żółta wkładana razem ze szarą. Kolory odtwarzam z pamięci. Najprawdopodobniej żółta jest od airbag. Jest jeszcze jedna mała kostka do czujnika skrętu. Edytowane 18 Grudnia 2016 przez horte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurt76 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 A czy żeby dostać się do tych kostek muszę zdemontować pająk czy można jakoś osłony kiery od dołu zdjąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Kostki są od dołu, więc możeż spróbować po zdjęciu osłony. Rób wszystko na wyłączonym zapłonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurt76 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tylko ta osłona nai drgnie...odkręciłem 3 śruby a to cholerstwo siedzi jak przyklejone.Jest tam też od dołu taka jakby szeroka zaślepka w dużej dziurze i nie mam pojęcia czy to tak trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Od dołu są trzy śruby. Musisz wyciągnąć jeszcze ten ring od kluczyka. Potem podważasz w miejscu łączenia plastików i podnosisz górny element. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurt76 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Dzięki zabiorę się za to po świętach i dam znać.A przy okazji Wesołych Świąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Ja i tak stawiam na uszkodzoną taśmę w pająku. Za życzenia dziękuję i składam równie serdeczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Dzięki zabiorę się za to po świętach i dam znać.A przy okazji Wesołych Świąt Kolego pojedź lepiej do elektryka. Narozkręcasz się a potem okaże się że to nie to. Sprawdzi przebiegi taśmy od kostki do kostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Bez przesady. Jak rozkręci, to i skręci. W najgorszym przypadku będzie kontrolka ARIBAG do skasowania. Jest na to procedura bez użycia komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.