Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moduł nissana 370z


osten

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie, czy i gdzie można zweryfikować moduł o symbolu 284B71BN0A znajdujący się obok akumulatora. W serwisie  wymienili mi go za ponad 5530 zł. Jest chyba mało prawdopodobne, żeby nowy moduł padł mi ponownie ale wolę mieć w zapasie. Może ktoś się zajmuje ich naprawą? Wygląda on tak jak na zdjęciu. Nowy, który został zamontowany do mojej 370-ki ma inny symbol 284B7-1BN4C.post-102632-0-74358300-1482046942_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że większość zakładów co zajmuje się elektoroniką samochodową ogarnęła by tego naprawę, choć nie wiadomo czy taniej by nie wyszło kupić sprawnej używki, która kosztuje w granicach 200 a 400zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że większość zakładów co zajmuje się elektoroniką samochodową ogarnęła by tego naprawę, choć nie wiadomo czy taniej by nie wyszło kupić sprawnej używki, która kosztuje w granicach 200 a 400zł

Bardziej mi chodzi o weryfikację modułu. Ciągle mam wątpliwości czy ten moduł rzeczywiście kompletnie padł i nie nadaje się do niczego, czy może serwis nissana poszedł po linii najmniejszego oporu aby skasować mnie na kilka tysięcy. Ich rola mogła się ograniczyć do stwierdzenia, że w starym module przepalił się jeden z bezpieczników wstawili nowy(bo to jest do łatwe do ustalenia) i mi go oddali wiedząc, że nic więcej nie jestem w stanie stwierdzić, nawet jeżeli tylko to było przyczyną awarii. Tylko za bezpiecznik zapłaciłbym kilkadziesiąt złotych a nie kilka tysięcy. Już kiedyś miałem przypadek nieuczciwego podejścia do klienta przez serwis nissana. Nie przeczytałem instrukcji do mojego wcześniej posiadanego nissana 350z w którym po przekroczeniu pewnej liczby obrotów na wskaźnikach zaczynała migać czerwona lampka. Pojechałem z tym do serwisu, otwarli zlecenie, aby po godzinie stwierdzić, że wszystko jest ok. i powiedzieć mi że limit obrotów sygnalizowany błyskaniem czerwonej kontrolki można zmieniać przyciskiem po lewej stronie. Kosztowało mnie to 180 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:rofl:  Panowie z serwisu za 180 zł wytłumaczyli Ci do czego służy shift light  :rofl:  - następnym razem pytaj na forum - będzie taniej  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5500 za przepalony bezpiecznik ?   cały zestaw bezpieczników kosztuje 25zł   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o weryfikację czy pasuje to tylko ASO na podstawie numerów seryjnych jest w stanie to zweryfikować, nie potrzeba jednak w tym celu zostawiać auta u nich a tym bardziej za to płacić.. nie mniej jednak jeśli moduł działał to znaczy że jest odpowiedni (chyba że występowały jakieś problemy w działaniu auta po zmianie?).

Ale zająłbym się sednem problemu jednak.. czyli jaki problem występuje w aucie?

Kolejna sprawa to jeśli szukasz fachowców to omijaj ASO szerokim łukiem, w każdym ASO jakie widziałem (i nie mówię tylko o Nissanie) większość pracowników ma zerową wiedzę na temat mechaniki i konkretnego auta, osobiście robię tam jedynie kodowanie kluczyków. Jak zlecisz im coś trudniejszego niż wymianę klocków to kończy się tak jak u Ciebie.. "o nie, wie Pan.. tego u nas nikt nie robił.. to będzie 3 tyś zł, więc nie wiem czy warto?" (prawdziwy cytat który usłyszałem apropo regulacji zaworów w innym aucie). Miesiąc temu dostałem listowne zaproszenie od ASO Nissana na darmową zmianę oleju 5w30.. ręce opadają, taki olej to do Micry można zalać a nie do Zetki.. ASO zaprasza..

Kiedyś w ASO Hyundaia serwisant oddając mi auto mówi że poziomu płynu chłodniczego nie udało się sprawdzić, więc pytam dlaczego:
- "A bo nie widać go na podziałce w zbiorniczku wyrównawczym"
Skoro nie widać to może jest go za mało?
- "Aaaa.. no.. pewnie tak!"
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...