BoGu69 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Witam. Mam problem z nissanem primera p12 2,2dci. A mianowicie odpalilem samochod przestawilem go jakies 4 metry do przodu i na wolnych obrotach samochod zgasł, gdy próbowałem go odpalic mial z tym duzy problem gdy zalapal silnik pracowal nierówno zapalil sie check engine bardzo duzo dymil na siwo i nie mogl sie wkrecic na obroty. Dodam ze komputer pokazuje na blad synchornizacji czujnika polozenia walu z czujnikiem polozenia walka. Wymianilem oba czujniki i zero reakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Jakie ciśnienie sprężania? Łańcuch nie przeskoczył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoGu69 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Łańcuch przeskoczyl 2 dni później gdy odpaliłem samochód przy innym mechaniku i rozwalił zawory wydechowe. Teraz jest nowy rozrząd zawory i głowica po planowaniu wszystko zostało złożone a problem jest nadal ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 No to ustawienie rozrządu do sprawdzenia oraz wiązki ecu-czujnik wałka, ecu-czujnik wału do prześwietlenia. Sprawdzane były przebiegi tych czujników oscyloskopem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoGu69 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Rozrząd był sprawdzany jeszcze raz lecz nie jest to takie łatwe bo trzeba wyjąć silnik, ale jest ok. Wiązki także sprawdzał elektryk jedynie co to czujniki były sprawdzane czy dają impuls. Już nie mam pojęcia co to może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 No to 2 kanałowy oscyloskop i podłączyć sygnał z obu czujników, będzie widać wszystko na wykresie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoGu69 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Dzięki dzisiaj podjadę i to sprawdzę A czy jest taka możliwość że padł ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Jest też taka możliwość ale zawsze trzeba zacząć od najprostszych i najtańszych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.