Mlody98 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Siemka. Właścicielem zetki jestem od 10 miesiecy, przez ten czas autem zrobilem 14tys km i jestem jak najbardziej zadowolony z auta. Auto kupiłem uszkodzone na poprzednie świeta, po prawie 2 miesiacach wyjechalo na drogi i od tego czasu uzytkuje je na co dzien. Przez ten okres nie zdążyłem odbiec od oryginalnego stanu - jedyna modyfikacja jaka dokonalem bylo zakupienie 19' w lipcu. Auto: -Nissan 350z -3,5 V6 - wszyscy to wiedza -przebieg na dzis 191tys km - oryginalna wersja EU - premium pack, pomarańczowe skóry, manualna skrzynia biegów - oryginalne kute RAYS 18' zostały zastąpione 19' 8,5' przód, 10,5' tył - opony przod 235/35/19 tył 255/30/19 (do wymiany ) - auto zakupiłem bez radia więc zamontowany został Pioneer MVH-AV270BT - budżetowe radio Pioneera bez CD ale laczy sie prze bluetooth z telefonem, ma wejscie USB wiec do moich potrzeb w zupełnosci wystarcza Jak rozpocząłem uzytkowac zetke, pojawwily sie dwa glowne problemy silniczki od szyb i subwoofer - za silniczki jeszcze sie nie zabralem o_O niestety wieczny brak czasu i zalatanie mi na to nie pozwala :/ PLANY: -doprowadzenie do porzadku silniczkow od drzwi -obnizenie auta - coś z wydechem - tutaj licze na sugestie i podpowiedzi - przede wszystkim chodzi o dzwiek - i mysle ze jakies nietuzinkowe zmiany stylistyczne konkretnych planów nie ma - wlasciciel jest brynkotem i co chwile wpadam na inne pomysly - jakis czas temu w planach mialem zakup body Rocket Bunny... wrzucam rowniez zdjecie swojego poprzedniego auta 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Ładna! Teraz już wiem kto mi chyba podwędził felgi z allegro Nie stały jakieś 6 miesięcy temu na allegro do renowacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 A staly staly - faktycznie moze to było w czerwcu Stały aż jeden dzień szybka akcja, za dobre pieniadze byly a okazało się że wcale nie sa do renowacji, tylko jedna felga miała rant porypany i tylko to mi lakiernik prysnął a reszcie nie było co zarzucać jedna tylna miała małe ryski też na rancie, ale stwierdziłem że szkoda to malować bo za chwile od kamyszków czy od dziur będzie wyglądała tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Jak chcesz tanio poprawić dźwięk to wybierz Japspeeda K1 lub K2 Fajny kolor felg, ale z początku myślałem, że to 18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zastanawiam sie, jakis czas temu sciagnalem koncowy wydech zeby posluchac jak to gada i w zasadzie dzwiek mi sie bardzo podobal, zastanawiam sie poprostu and eliminacja koncowego, ale nie bardzo wiem jak to zrobic zeby przy schyleniu sie pod auto nie bylo druciarstwa i wiochy... naprawde dzwiek mi sie podoba, mysle juz o tym od dawna ale chodzi o ten aspekt wizualny co jest dla mnie bardzo wazne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Wsadz po dwie podkladki przy łączeniu tlumika. Niby wiocha, ale praktycznie za darmo, calkowicie odwracalna no i robisz to w 30 minut na zabce. A dzwiek w porownianiu do seri urywa dupe. No i spaliny albo para leci normalnie z tlumika a nie z pod spodu PS. Te felgi to nie z megablastu przypadkiem? Edytowane 2 Stycznia 2017 przez xpl1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Łączenie przy końcowym tłumiku mam zmodyfikowane bo jak kupiłem to po krótkim czasie wyleciała tam dziura i spawacz zmienil mocowanie (rura wchodzi w rure i skrecone jest opaska) więc pomysł z podkładkami raczej odpada ale w gwoli ścisłości, tu nawet nie chodzi o to, że ma to być jak najtańsze rozwiązanie tylko serio serio dźwiek tego silnika przy zdemontowanym końcowym mi się mega podoba i się zastanawiam czy nie kupić dwóch przelotowych tłumików i zrobić rozprowadzenie na dwie rury... dwa duże tłumiki beda ładnie pod spodem wyglądały a skoro będą przelotowe to będzie bliżej efektu który bym oczekiwał. A dla mnie najważniejsze to dźwięk i wygląd, raczej nie sądze żebym przy jakichkolwiek manewrach odczuwalnie utracił moc wrzucam link do filmiku z usuniętym końcowym a jesli chodzi o felgi to kupowałem je bez wiedzy o marce - sprzedajacy nie wiedzial. na felgach nie ma nigdzie napisane jaka jest to firma wiec tak naprawde az wstyd sie przyznac - nie wiem :/ znalazlem na zdjeciach u wujka google podobne nawet tez na zetce firmy hiro wheels - znajomy wulkanizator od ktorego kupowalem opony stwierdzil ze to bedzie firma ktora produkuje felgi dla porsche (?) on sam posiada porsche i mowi ze czcionka wybitych na ramionach od srodka napisow (rozmiar, ET itd) jest identyczna jak na jego felgach, tak samo jak rowek wokół rantu do mocowania nakładki na rant z kwasiaka - bo widocznie jak wyjeżdżały z fabryki musiały taka nakładkę mieć Edytowane 2 Stycznia 2017 przez Mlody98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 A to cos mi sie ujeba*o i przeczytalem ze ta sa volki i myslalem ze z megablastu. A co do tlumika to nie usuwaj bo ci leb urwie w srodku. Juz przy tych podkladkach w srodku mocno dudnilo, no ale cos za cos. Moze zrob jeden tlumik cos jak tomei albo po dwa takie, tylko ze to juz wiecej roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 No tak, na pewno będzie głośniej ale z drugiej strony jestem tego świadom a jeździłem dośc długo z rozpiętym końcowym i było dobrze a jak bym zamontował tłumiki, to jednak dźwięk by sie wydobywał z tyłu auta a nie przy tylnym kole więc też by się chyba ciszej zrobiło... To jest czysto teoretyczne gdybanie, oczywiscie gdybym takie coś "organizował" to bezkolizyjnie, aby bez problemów szło wrócić do OEM stanu a sugerując się filmikiem który wrzucił TheMan z zestawem Japspeed'a K1 - chyba głośniej bym nie miał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 No tak, na pewno będzie głośniej ale z drugiej strony jestem tego świadom a jeździłem dośc długo z rozpiętym końcowym i było dobrze a jak bym zamontował tłumiki, to jednak dźwięk by sie wydobywał z tyłu auta a nie przy tylnym kole więc też by się chyba ciszej zrobiło... To jest czysto teoretyczne gdybanie, oczywiscie gdybym takie coś "organizował" to bezkolizyjnie, aby bez problemów szło wrócić do OEM stanu a sugerując się filmikiem który wrzucił TheMan z zestawem Japspeed'a K1 - chyba głośniej bym nie miał? A masz katy czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Tak. Wydech jest teraz w 100% OEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 To będzie mega dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Takie podkładki na flanszy nie do końca korzystnie wpływają zwłaszcza na moc. Rozpręża to zbyt mocno układ wydechowy niestety. Coobcio zapewne potwierdzi tezę że nieszczelny układ wpływa na gorsze wyniki na rolkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Wydech wydechem, a zaślepka od sprysku nie razie Cie po oku, a raczej jej brak... póki co skupiłbym się na podstawowych sprawach Swoją drogą jak robić foty to detal chwycić a nie z kilometra i taka wrzuta na forum, wiem czepiam się miałem ciężki dzień LPG kijowo chodzi :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Zaślepka od spryskiwacza jak i sam spryskiwacz juz od dawna założony, nie było go dłuższy czas bo jak pisałemw pierwszym poście, myślałem o rocket bunny a w takim przypadku był by on i tak zbędnym zakupem zdjęcia nie sa aktualne, nie robiłem świeżych na zimowym setupie A jeśli chodzi o zdjęcia... cóż, jeszcze zdążycie zauważyć, że mistrzem fotografii nie jestem, nigdy nie byłem i nie jaram się, że zrobiłem zarąbiste zdjęcie więc proszę o wyrozumiałość w tym aspekcie A propo właśnie miałem pisać na forum... pojawił mi się pewien problem - czytałem o tym na forum - chodzi o wskaźnik paliwa, generalnie wczoraj tankowałem do pełna a wskaźnik od jakiegoś czasu żyje sobie własnym życiem, raz pokazuje że pełno, raz że pół, raz że 1/4 ale zdecydowanie większość czasu świeci się rezerwa - czytałem że to jakiś czujnik przy pływaku (nie zgłębiałem tematu bo nie miałem czasu) ale bardziej martwi mnie inna rzecz - opisałem objawy czujnika i pytam czy może mieć z tym coś wspólnego to, że auto mi gaśnie? :/ nie robi tego regularnie, ale wczęśniej jakiś czas temu właśnie świeżo po tankowaniu do pełna auto mi zgasło jak stałem na krzyżówce, wczoraj po tankowaniu stało się to samo a dziś dojeżdżałem do krzyżówki i wciskając sprzęgło w czasie jazdy i skręcając stało się to samo... ktoś jakiś wniosek? Silniczek krokowy? Czy ma to coś wspólnego z wskaźnikiem - pompka paliwa? Dodam, że auto normalnie jeździ, ma moc, przyspiesza hamuje itd... Edytowane 4 Stycznia 2017 przez Mlody98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Pływak - też tak mam, będę robił na wiosnę, odnosnie gaśniecia http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/89630-350z-ga%C5%9Bnie-na-ciep%C5%82ym-silniku/ może pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Młody a masz LPG? Jeśli Masz LPG to bywają takie rzeczy ze masz więcej benzyny a jedziesz w trasę na gazie i nagle pokazuje rezerwę. Często wystarczy wówczas przerzucić na Pb i wskazówka z czasem wskoczyć w swoje prawidłowo fizycznie miejsce. Oczywiście nie wykluczam uszkodzonego pływaka jednak miałem trzy zetki Wszystkie trzy z gazem i tak właśnie było po gazolinie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Takie podkładki na flanszy nie do końca korzystnie wpływają zwłaszcza na moc. Rozpręża to zbyt mocno układ wydechowy niestety. Coobcio zapewne potwierdzi tezę że nieszczelny układ wpływa na gorsze wyniki na rolkach zadnych odczuwalnych spadkow. O wzroscie nie bede pisal bo to pewnie placebo. A z tym rozprezeniem to nie do konca tak jest. Polecam obejzec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 nie wiem co ten film miał wnieść do tematu , ale to nie silnik turbo gdzie wydech jest praktycznie zbędny w silnikach NA musi być szczelny i odpowiednio policzony do wielkości cylindrów itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 przeciez na filmie jest silnik wolnossacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 ale na filmie masz porównanie 2,5 vs. 3 cale a nie rozsczelniony układ wydechowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) na filmie jest porwnanie na samych kolektorach, czyli zupelnie luznym wydechu, wydechu 2,5 cala i wydechu 3 cale. Na samych kolektorach mial najwiecej mocy, potem 3 cale i na koncu 2,5. Oczywisice nie mowie ze w kazdym silniku wolnossacym tak bedzie, w wiekszosci jazda z wolnym wydechem przyniesie tylko starty. Ale wywalenie jednego tlumika z seryjnego wydechu nie przyniesie odczuwalnych strat Edytowane 6 Stycznia 2017 przez xpl1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Nie ma co się sugerować filmikami. Auto na rolki i pomiar prawdę powie. Rozmawiałem kiedyś z coobciem o tym i również mówił że rozszczelnione układy wydechowe w zetka jak i wielu innych autach n/a powodowały straty mocy jak i momentu. Jednak...jeśli komuś nie zależy na osiągach czy setnych sekundy na zawodach a chce mieć glosniejsze auto to zabieg ten pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Sajmon nie mam gazu - czysta bena musze zglebic temat podrzucony kilka postow wcześniej... decyzja juz jest, ze bede robil rozejscie na dwa przelotowe tlumiki. Musze tylko znalezc odpowiednie takowe. Chcialbym mniej wiecej koncowki fi115 lub 120 i duze puchy z kwasiaka - wydech ma byc toporny, i duzy a jesli chodzi o rozszczelnienie ukladu - jak odpialem koncowy tlumik i jezdzilem troszke z sama rura ktora plula spalinami na kolo, wydawalo sie ze auto ma wiekszego kopa - bo poprostu bardziej darlo ry*a i dawalo to dodatkowe wrazenia A u mnie małe nieoczekiwane zakupy Za 2 tyg powinny byc u mnie, bedziemy przymierzac i kombinowac zobaczymy co mi sie barcziej bedzie podobalo Na wiosne albo 19' albo 20' bedzie na sprzedaz Felgi juz u mnie, wróciłem trochę wcześniej z pracy i na szybcika założyłem 2 szt i na szybko cyknąłem pare fotek - nie zakładałem 4 bo niestety zmrok i tak mnie złapał przy zmianie spowrotem na zimę... A więc uczucia mam mieszane, nie mam pojęcia które lepsze? :/ na 20' widać, że koło ma taki rozmiar... na 19' niestety troche to zanika. Niestety 20' trochę wystają z tyłu, a jako, że w planach mam obniżenie auta, musiałbym rolować nadkola - ma ktoś u was to zrobione? Może podrzucić fotki z bliska jak to wygląda? No i o ile da się wyciągnąć nadkole? 20' są o jeden cal z tyłu węższe co też mi się do końca nie podoba:P No ale chętnie posłucham waszych opinii? [/url] Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Mlody98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Jak obniżysz auto to z automatu z tyłu będziesz miał negatywy i felga się schowa ale warto zaklepać / zrollować nadkola żebyś później nie marudził że opona Ci obciera. Ja u siebie wsadzam na tył 19" i 11j szeroka i wygląda to mniej więcej tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.