Mlody98 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Ale jakie ET? Ja mam teraz 19' 10,5 tyl ET 35 i wydaje sie ze leca rowno z nadkolem. 20' ma ET 20 i 9,5 z tylu i wystaje. Wzor 19' wydaje mi sie ladniejszy ale jednak 20' wyglada okazalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Ja przy 19x11j mam ET25. Daj oponę o jeden lub dwa rozmiary węższą żeby minimalnie ją naciągnąć. Do tego jak opuścisz auto czy to na sprężynach obniżających czy to na gwincie powinno ładnie wciągnąć felgę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Korekta - wczesniej felgi wystawały tak mocno, bo były założone tylko z jednej strony a z drugiej były ori 18'. Dziś założyłem wszystkie 4 sztuki, pojeżdziłem trochę i felgi sie znacznie schowały - w zasadzie lecą równo z błotnikiem, ale niestety przy większych wybojach trą o błotnik... no i przy 20' prawie nie obinżę auta bo jednak mocno wypełniają nadkole a niższy profil opony przy drogach jakie są u mnie w okolicy, to był by raczej strzał w kolano :/ Nie wiem czy zmiana na 255 zamiast 275 by na tyle pomogło... a dziś niestety po bliskim spotkaniu z kotem... :/ lakiernik ma czas dopiero za 2tyg więc trochę pojeżdżę z pękniętym :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 załóż 265 i zwiększ kąty i będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Z tematem felg nadal nie mogę się zdecydować :/ narazie śmigam na 20' ale nie wiem które lepsze - 20' czy 19' :/ Ale jak narazie mam szybkie pytanie. Jak kupiłem auto, miałem założone ledowe lampki podświetlenia tablicy rejestracyjnej - zaczęły mrugać, szukam na alledrogo ale wszystkie są do wersji poliftowej - pytanie czy faktycznie się różnią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Nie ma co zamulać sobie auta ciężkimi 20 stkami !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Podjąłem decyzję, 20' ida do żyda, jeśli przypasują to nawet weźmie je szwagier do 300C I pytanie z innej beczki, od dłuższego czasu się przysłuchuję i wydaje mi się, że trochę słychać rozrząd :/ Jak to jest z wymianą? Jest na łancuszku co prawda, ale auto ma nakulane prawie 200tys i zaczynam się zastanawiać czy nie wypeklować kasy i wymienić? Jak to jest z żywotnością rozrządu w zetkach? Jakiś czas temu kupiłem na forum gwinciora ISC. Nie będzie wielkich podziękowań dla sprzedającego, bo okazało się, że nie każdy sprzedający na forum jest uczciwy Musiałem więc czekać na ściągnięcie części, które przedwczoraj doszły Dziś zamontowałem zawieche. Obniżyłem jak narazie tylko tyle, bo przy większym obniżeniu nie mogę wjechać do garażu Pytanie tylko brzmi - jest to ISC N1 wersja RACING, i niestety tyłu nie da się bardziej obniżyć :/ Zrobiłem coś źle czy tak to z tym gwintem jest? :/ Wrzucam jedną fote bo aura jak widać nieciekawa... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 ISC da się posadzić nisko na glebie można zjechać chyba 8 cm ale będzie Ci przycierac raczej. Ja mam go u siebie i obniżyłem do bezpiecznej granicy. Rozrząd choć ma łańcuchu można po 200 tys nałogiem wymienic Po 200 tys nalotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Przód tak, jak pisałem wcześniej na początku obniżyłem tak, że dwu centymetrowa bariera przy wjeździe do garażu była nie do pokonania. Ale z tyłu amor wkręcony do końca w mocowanie, sprężyna rozkręcona tak aby osiadł jak najniżej i jak widać na załączonym zdj auto nie siadło tak mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Tył tez się da. Robilem zawieszenie u Mapeta i dokładnie nie pamiętam o co chodzilo ale teraz mam skręcone tył tyle ile się dalo natomiast było coś mówione ze można tam wyjac jakiś element i można go posadzić o dalsze 4-5 cm ale w systemie zero-jedynkowym tzn ze juz bez regulacji - czyli mogliby obniżyć go o kolejne 4 cm ale nie np o 1 czy 2 cm i ja juz nie chciałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Faktycznie, gdyby sie wyjelo regulacje od sprezyny to auto moglo by siasc okolo 4cm dodatkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 No właśnie pewnie o to chodziło ale to już by przycieralo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) Przód tak, jak pisałem wcześniej na początku obniżyłem tak, że dwu centymetrowa bariera przy wjeździe do garażu była nie do pokonania. Ale z tyłu amor wkręcony do końca w mocowanie, sprężyna rozkręcona tak aby osiadł jak najniżej i jak widać na załączonym zdj auto nie siadło tak mocno. Prawdopodobnie założyłeś sprężynę z regulacją na fabryczną gumę (odbój) znajdujący się w górnej części - ten element należy również usunąć - całość wkładasz bezpośrednio w gniazdo i masz płynną regulację wysokości - najpierw ustawiasz wysokość pierścieniem regulującym a potem skręcasz amortyzator tak aby całość nie miała luzów (przy podniesionym aucie). Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez masir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Masir masz racje - nawet nie pomyslalem zeby wyciagnac ten gumowy odboj jutro tam zadzialam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Daj znać czy pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Młody a masz LPG? Jeśli Masz LPG to bywają takie rzeczy ze masz więcej benzyny a jedziesz w trasę na gazie i nagle pokazuje rezerwę. Często wystarczy wówczas przerzucić na Pb i wskazówka z czasem wskoczyć w swoje prawidłowo fizycznie miejsce. Oczywiście nie wykluczam uszkodzonego pływaka jednak miałem trzy zetki Wszystkie trzy z gazem i tak właśnie było po gazolinie :-) Tu sie wyjatkowo nie zgodze, bo mam jeden z Twoich samochodów - wymieniłem pompe paliwa wraz z jednym z dwóch pływaków i jak reką odjął wreszcie widać ile PB jest wlane, ogólnie jest to problem opisywany na US i UK także trzeba ich sladem isc i sprawdzic jak "blaszka jest wytarta" oraz uwzglednic rozciagliwosc uszczelki przy ponownym skladaniu, tak czy owak za 60 zł + 1 h pracy można zamknąć temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Daj znać czy pomogło. Guzik... Dziś wyciągnąłem odbój i przy obojętnie jakim ustawieniu sprężyny auto stoi tak samo :/ Za pierwszym razem po wyjęciu odboju skręciłem pierścień o 2,5cm w dół bo myślałem, że auto usiądzie mniej więcej o tyle co miał ten odbój a nie chciałem żeby zeszlo aż o 3cm ale nie usiadło więc podkręciłem go o jakieś 1,5cm wyżej i też nie usiadło. na mój chłopski rozum wychodzi na to, że amor ma taką wyporność, że to na nim "wisi" cała buda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) Skręć bardziej amor i przejedź trochę żeby sprawdzić czy całość usiadła. musi pomóc bo miałem podobny problem i po wyjęciu tego odboju jest wszystko ok, zrób tak z obu stron na pewno będzie jak należy.. Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez masir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Amor jest wkrecony do konca z obu stron tak samo. Pojezdze jeszcze pare kilometrow moze siadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Byłem na otomoto a te felgi są dla mnie tak charakterystyczne, że od razu się przestraszyłem. Młody mam nadzieję, że nic Ci nie jest i że się trzymasz jeśli to zdarzyło się Tobie, Trzymaj się mocno bracie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.