kasza121 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Chyba się umówię na jakiś dzień i pojadę zobaczę. Choć mam jakieś 300 km. Czekam jeszcze na odpowiedz odnośnie wizyty w ASO w Toruniu. Daleko nie ma bo 25 km a można by od razu sprawdzić jak samochód chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Nie jeździ się po auto tak daleko. Poczekaj na coś bliżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Kawałek ode mnie jest jeszcze takie cudo. Tylko nie wiem jak się zapatrywać na automat w takim wypadku. Jak się sprawuje???????? http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-benzyna-automat-navi-klima-4x4-ID4pa91G.html#ae599127e1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Co by nie mowic, jednak nowe diesle to auta o podwyzszonym ryzyku . Po pierwsze auta dla kogos kto sporo jezdzi. Nie wyobrazam sobie diesla do jezdzenia prawie wylacznie po miescie. To pomylka. No i w przypadku ropniaka jest duzo wiecej elementow ktore moga przysporzyc sporo wydatkow i klopotow: 1) wtryski duzo bardziej wrazliwe niz przy benzynie. 2) Intercooler - w X'e szczegolnie wrazliwa sprawa 3) turbina - mi padla nagle bez zadnych oznak konczenia sie 4) wszelkiego rodzaju zawory itp bardziej czule niz przy benzynie. 5) paliwo - przy benzynie w zasadzie leje i nie przejmuje sie, przy dieslu kiepskie paliwo moze narobic klopotow. 6) odpalanie zima - patrz pkt 5. Mozna dodawac jakies dodatki itp ale to juz kolejny problem, trzeba pamieta . 7) DPF - przy T30 do 2005 roku to nie problem, ale przy nowszych juz zaczynaja sie klopoty. Za dieslem przemawia tylko i wylacznie elastycznosc silnika. Tu bije na glowe kazda benzyne bez turbo. Jak przesiadlem sie na X'a z P12 to bylem zachwycony X'em. Tym ze jadac 50km na godzine naciskam gaz a on odjezdza. Ale to szybko minelo. Fakt ze mialem jakies dziwnego pecha do auta (wywalilem kase z wlasnej winy - bylem nadgorliwy), ale juz nigdy wiecej diesla. Tylko wolnossaca benzyna min 2l i pow 150KM. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------- A dlaczego uwazasz ,ze dieslem nie mozna cały czas jeździć w miescie?.Diesel w miescie to raczej same zalety w stosunku do benzyniaka: Jest o wiele trwalszy od benzyny,o wiele bardziej ekonomiczny w mieście i bezpieczniejszy ze wzgledu na duzy moment obrotowy ,ktory szczególnie w miescie jest przydatny 1.czy wtryski sa bardziej wrażliwe ??Sprawa problematyczna ,to zalezy jakie wtryski ,w jakim aucie a przedewszystkim jaki kierowca jeździ ,jak jeździ i co tankuje 2.intercooler -mam 3 z kolei X-traila -nie mialem w zadnym problemu z intercoolerem.problemy z nim w X-trailu wcale nie sa czestsze niz w innym markach 3.turbina -jezdzę od 15 lat autami z turbinami,wszystkie auta kupilem uzywane ,czesto z przebiegiem na poczatku 200tys.km i jeszcze w zadnym aucie z turbina nie miałem problemu.Moim zdaniem problemy z turbina wynikaja z tego ,ze wielu kierowców nie ma pojecia jak jeździ sie autem z turbina ,oraz ze kiedy kupuja auto uzywane na liczniku jest magiczny przebieg ponizej 200 tys,km a faktycznie bardzo czesto jest dwa razy tyle najechane. 4.zawory bardziej czułe niz w benzynie??? A z kad ta opinia?? 5.nic bardziej błednego .ta opina w przypadku benzyniaka jest prawdziwa ale dotyczy aut jeszcze wyposazonych w gaźniki a nie w obecne systemy wtryskowe 6.jak diesel jest sprawny zima pali na dotyk.Nic nie trzeba dodawac do paliwa kiedy ropa jest zimowa ..A w polsce mrozy grubo powyzej minus 25 st.C często nie wystepują 7.jesli chodzi o dpf to jest wg mnie jedyny,istotny problem wspólczesnych diesli.Ja go wywalilem w swoim T31 pare dni po zakupie auta ,aczkolwiek nie bylo jeszcze takiej potrzeby.X-trail smiga az miło bez niego ,nawet nieco mniej pali i lepiej troszke zbiera się. Każdy wybiera auto jakie mu pasuje ale uważam ze w Polskich uwarunkowaniach w autach typu SUV ,terenowkach,ciezszych limuzynach-sens ma tylko i wylacznie diesel.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Racje ma i Piotrek i Pawciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 SUV to przede wszystkim gabaryt i masa. Coś musi to albo pchać albo ciągnąć w zależności od rozwiązań skrzyni rozdzielczej. Benzyniak ok ale co najmniej V6 i 3L wzwyż. Powód, to co Piotr napisał moment i moc. Dlatego też oszczędniej jest kupić SUVa z Dieslem. Co by się nie trafiło to sprawa sprowadza się do jednej rzeczy: Jak dbasz tak masz. Są zadbane egzemplarze których właściciele pielęgnowali należycie, są też takie które stały zaniedbane i stąd ich stan techniczny taki a nie inny. Jeździć, oglądać, wybierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Ponawiam jeszcze raz pytanie odnośnie tego egzemplarza: http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-benzyna-automat-navi-klima-4x4-ID4pa91G.html#e57feb85c5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Strider nie wiem jak w nissanie skóry ale ja w lagunie mam obecnie niecałe 150 tys. a fotel kierowcy to porażka. Przetarty i puściły nici na szwie na trzymaniu bocznym. Ale nic z tym nie robię na razie bo samochód ma mi służyć na dojazdy do pracy głównie a nie ładnie wyglądać. Z zewnątrz jest się do czego przyczepić ale mechanicznie wszystko robione na czas. Łącznie z systematycznymi wymianami płynów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) No kasza popłynąłeś. W lagunie takie co nie może mieć miejsca. Puścić mogą tylko i wyłącznie trójkąty. Kto ma lagę ten wie o co chodzi.Poza tym nie przy 150 tys. No i nie ma już lagun z takim przebiegiem. Jest tu problem bo to handlarz...2.5 w A to jest najrzadsza opcja. Poza tym jest to pojazd z Syrii a nie z Francji, choć plastikowe nakładki to domena Ukraińców. Dodatkowo niech go Kolega kupi to wreszcie poznamy problemy automatów w 2.5 bo tutaj to rarytas. Ma też materiałowy podłokietnik a powinien być skórka. No i radio nieoryginalne. Nawet niedużo jeździł 17 tysi rocznie. To jest Columbia a nie ma znaczka więc był malowany. coś mi się nie chce wierzyć w ten przebieg... Akurat sprzedaje T31 z tym samym przebiegiem rocznik 2010 i może to nie jest do końca dobre porównanie, ale T31 ma skóry w dużo lepszym stanie. Strid napisz coś o swoim t31, tylko nie pisz, że B bo się podjaram Edytowane 13 Listopada 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Dajcie VIN to sprawdzimy co to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) Nie ma co sprawdzać jest z Syrii Edytowane 13 Listopada 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Karibox nie będę dyskutował odnośnie innych aut gdzie pewnie ktoś nawet nie miał i może trwa w społecznym przekonaniu że laguna to królowa lawet. Jeśli cię to zainteresuje to można jeszcze na zachodzie kupić samochód od pierwszego właściciela i z niedużym przebiegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Karibox nie będę dyskutował odnośnie innych aut gdzie pewnie ktoś nawet nie miał i może trwa w społecznym przekonaniu że laguna to królowa lawet. Jeśli cię to zainteresuje to można jeszcze na zachodzie kupić samochód od pierwszego właściciela i z niedużym przebiegiem. Jakby co przejechałem 450 tysi laguną prosto z salonu. Na Zachodzie jest opcja zakupu ale nie u nas. Lagune 3 a tak można. Poza tym nigdy moja LAguna PRivilege nie była na lawecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 To zwracam honor w takim razie. Akurat nie mówię o Lalce III tylko II więc może tu się nie zrozumieliśmy. Co do X-a tego z Zamościa podałem bo jest niedaleko ode mnie. Ale ten niebieski się bardziej podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 To są tylko fotki niestety. Wielu z nas przekonało się, że po kilku dniach zachwytu przyszedł czas na otwarcie portmonetki na niezbędne naprawy. Dlatego ważne jest by sprawdzić dokładnie i dokonać tu już wstępnej selekcji. Radzę kupić krajowy z B 2.0. Ewentualnie jak już to samemu jechać gdzieś blisko do Niemiec, żeby nie tracić czasu. Kupno od handlarza to 100% pakowanie się w kłopoty jakie by to auto nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Co by nie mowic, jednak nowe diesle to auta o podwyzszonym ryzyku . Po pierwsze auta dla kogos kto sporo jezdzi. Nie wyobrazam sobie diesla do jezdzenia prawie wylacznie po miescie. To pomylka. No i w przypadku ropniaka jest duzo wiecej elementow ktore moga przysporzyc sporo wydatkow i klopotow: 1) wtryski duzo bardziej wrazliwe niz przy benzynie. 2) Intercooler - w X'e szczegolnie wrazliwa sprawa 3) turbina - mi padla nagle bez zadnych oznak konczenia sie 4) wszelkiego rodzaju zawory itp bardziej czule niz przy benzynie. 5) paliwo - przy benzynie w zasadzie leje i nie przejmuje sie, przy dieslu kiepskie paliwo moze narobic klopotow. 6) odpalanie zima - patrz pkt 5. Mozna dodawac jakies dodatki itp ale to juz kolejny problem, trzeba pamieta . 7) DPF - przy T30 do 2005 roku to nie problem, ale przy nowszych juz zaczynaja sie klopoty. Za dieslem przemawia tylko i wylacznie elastycznosc silnika. Tu bije na glowe kazda benzyne bez turbo. Jak przesiadlem sie na X'a z P12 to bylem zachwycony X'em. Tym ze jadac 50km na godzine naciskam gaz a on odjezdza. Ale to szybko minelo. Fakt ze mialem jakies dziwnego pecha do auta (wywalilem kase z wlasnej winy - bylem nadgorliwy), ale juz nigdy wiecej diesla. Tylko wolnossaca benzyna min 2l i pow 150KM. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------- A dlaczego uwazasz ,ze dieslem nie mozna cały czas jeździć w miescie?.Diesel w miescie to raczej same zalety w stosunku do benzyniaka: Jest o wiele trwalszy od benzyny,o wiele bardziej ekonomiczny w mieście i bezpieczniejszy ze wzgledu na duzy moment obrotowy ,ktory szczególnie w miescie jest przydatny 1.czy wtryski sa bardziej wrażliwe ??Sprawa problematyczna ,to zalezy jakie wtryski ,w jakim aucie a przedewszystkim jaki kierowca jeździ ,jak jeździ i co tankuje 2.intercooler -mam 3 z kolei X-traila -nie mialem w zadnym problemu z intercoolerem.problemy z nim w X-trailu wcale nie sa czestsze niz w innym markach 3.turbina -jezdzę od 15 lat autami z turbinami,wszystkie auta kupilem uzywane ,czesto z przebiegiem na poczatku 200tys.km i jeszcze w zadnym aucie z turbina nie miałem problemu.Moim zdaniem problemy z turbina wynikaja z tego ,ze wielu kierowców nie ma pojecia jak jeździ sie autem z turbina ,oraz ze kiedy kupuja auto uzywane na liczniku jest magiczny przebieg ponizej 200 tys,km a faktycznie bardzo czesto jest dwa razy tyle najechane. 4.zawory bardziej czułe niz w benzynie??? A z kad ta opinia?? 5.nic bardziej błednego .ta opina w przypadku benzyniaka jest prawdziwa ale dotyczy aut jeszcze wyposazonych w gaźniki a nie w obecne systemy wtryskowe 6.jak diesel jest sprawny zima pali na dotyk.Nic nie trzeba dodawac do paliwa kiedy ropa jest zimowa ..A w polsce mrozy grubo powyzej minus 25 st.C często nie wystepują 7.jesli chodzi o dpf to jest wg mnie jedyny,istotny problem wspólczesnych diesli.Ja go wywalilem w swoim T31 pare dni po zakupie auta ,aczkolwiek nie bylo jeszcze takiej potrzeby.X-trail smiga az miło bez niego ,nawet nieco mniej pali i lepiej troszke zbiera się. Każdy wybiera auto jakie mu pasuje ale uważam ze w Polskich uwarunkowaniach w autach typu SUV ,terenowkach,ciezszych limuzynach-sens ma tylko i wylacznie diesel.. kazdy ma jakies swoje przemyslenia i doswiadczenia i nikt nikogo na pewno nie przekona . Natomiast z tym ostatnim zdaniem sie zgodze w 90% . Jednak gdym mial troche wiecej kasy bez wahania bralbym nowego forestera benzyne. IV generacja jest super i jezdzi niesamowicie. Niestety nie moj przedzial cenowy (na razie ). Natomiast X'a z 2l litrowa benzyna tez bym raczej nie bral. Standardem powinien tam byc 2.5l motor z opcja na cos mocniejszego (moze z doladowaniem). Gdyby cos takiego bylo w T31 na 100% bylby ona zamiast legacy To są tylko fotki niestety. Wielu z nas przekonało się, że po kilku dniach zachwytu przyszedł czas na otwarcie portmonetki na niezbędne naprawy. Dlatego ważne jest by sprawdzić dokładnie i dokonać tu już wstępnej selekcji. Radzę kupić krajowy z B 2.0. Ewentualnie jak już to samemu jechać gdzieś blisko do Niemiec, żeby nie tracić czasu. Kupno od handlarza to 100% pakowanie się w kłopoty jakie by to auto nie było. Eee, nie przesadzajmy. Kupilem kilka aut (w tym dwa nissany - P11.144 i P12) od handarzy. Pierwszy to komis a drugi od goscia ktory sprowadzal auta. Zyczylbym sobie miec tyle klopotow z innymi autami co z tymi dwiema primerami. Pierwsza - przez 4 lata nawalilo cos tam z cewka przy module zaplonowym. Nawet nie wiem dokladnie co. 250 zl naprawa i nic wiecej oprocz zawieszenia nie pamietam. P12 tak wysmiewana - 3 lata i kompletnie nic poza zawieszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Kari nie posądzałbym ciebie o takie wypowiedzi Z czego ta niechęć do automatów. To tak samo jakbym powiedział żeby kolega kupił sobie Diesla to utwierdzi się w wiecznych problemach diesla. Lub coś w stylu niech kupi benzynę 2.0 t przekona się co znaczy ostatni na światłach. Każda z opinii chybiona i każdy użytkownik będzie protestował. Sam jeżdżę automatem i poza wymianą oleju co 60 tys nie ma żadnych komplikacji . To nie jest słynne CVT choć mój sąsiad ma taki w Q i tez nie narzeka. Tapicerkę mam ala skór bo skóra to nie jest i podłokietnik tez jest materiałowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Michi ja lubię automaty i nawet mam sx4 w automacie. Zazdroszczę Ci nawet Twojego automatu. Jak wymieniasz olej? Ssawką? Bo mam problem jak to robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Pytanie o jeszcze jeden egzemplarz: http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-columbia-2-5-170km-instalacja-lpg-5-gen-sprowadzony-oplacony-ID6ybXLX.html#06024da804 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Brać bo ładny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A oprocz wygladu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Wygląda na bardzo zadbany i chyba wart uwagi. Zdobądź VIN sprawdzę co tam na etapie produkcji włożyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A oprocz wygladu Co można powiedzieć? Podjedź i zobacz sam. Ocenisz wg własnych kryteriów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 dowiedz sie też jaka instalacja tam siedzi jak 5 gen to Viale albo Icom w jakim jest stanie i jaki jeszcze butla ma termin bo tu też będziesz miał koszty i to niemałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Instalacja Viale 5 gen. Było w opisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.