DINO Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Instalacja Viale 5 gen. Było w opisie wiem dlatego napisałem dowiedz sie o koszt zbiornika z wymiana no i serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Dawno nie widziałem takiego fajnego X-a jak ten czarny. Środek widać ze dobrze utrzymany nie picowany. Rzadko trafia się chyba 2,5 z manualną. Większość była z automatami. Kari olej wymieniłam w warsztacie który zajmuje się tylko automatami. O ile pamiętam jest korek spustowy. Po odkręceniu miski ściekał sobie dodatkowo. W tym czasie spece oceniali to co przykleiło się do magnesu i czyścili miskę + uszczelka i filtr. Kupiłem za dużo oleju i teraz leży w piwnicy. Mam nadzieję ze będzie dobry do następnej wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A oprocz wygladu Coś bardzo tani w stosunku do ogłoszeń zagranicznych. http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:18700%3B41%3B,frn:01-2007,frx:12-2007,ful:petrol,ccn:2401,ccx:2600 http://www.marktplaats.nl/z/auto-s/nissan/x-trail-benzine-151-200-pk.html?categoryId=135&yearFrom=2007&attributes=S%2C1027&attributes=S%2C473&attributes=N%2C182&attributes=N%2C74&startDateFrom=always Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Te zostawione u dilera w rozliczeniu są nawet o 30% droższe niż u prywaciarza. Wiem, bo przecież szukałem swojego, tak że tym nie ma co się sugerować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Ale coś w tym jest magicznego. Szukasz sam np na mobile.de i ceny sa kosmiczne a tam sa tez ogłoszenia prywatne. Tymczasem nasi handlarze maja takie wejścia i kontrakty ze sa w stanie sprzedawać 20% taniej w Polsce i do tego na tym zarobić. zakładam ze marzą na aucie rzędu 500 zł nie jest dla nich wystarczająca. Jedyna opcj to sprzedaz składaków po wypadkach lub kupowanie zajechanych sztuk i poletka wnętrza w kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Hi hi, na mobile.de rano o ósmej jest a o dziewiątej już nie ma. Stoi na lawecie w kierunku Rumuni lub Litwy Przywiozłem z Niemiec trzy auta i wiem ze można utargować nawet 800 jewro Oczywiście mowa o całym, nie rozbitku, bo tam ceny są już całkiem inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magic1803 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Witam wszystkich,kolego kasza121 byłes oglądać tego nissana http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-columbia-2-5-170km-instalacja-lpg-5-gen-sprowadzony-oplacony-ID6ybXLX.htmla może ktoś z kolegów nie daleko mieszka i może obadac a tu jeszcze znalazłem takiego http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-4x4-panoramadach-klimatronik-wersja-columbia-ID6ydRdP.htmlmoże cos podpowiecie. Acha,przepraszam nie napisałem, też szukam x sa ale najlepiej 2.5 bo potrzebny zeby ciągał kemping na wakacje i do jazdy na codzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Witam wszystkich,kolego kasza121 byłes oglądać tego nissana http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-columbia-2-5-170km-instalacja-lpg-5-gen-sprowadzony-oplacony-ID6ybXLX.htmla może ktoś z kolegów nie daleko mieszka i może obadac a tu jeszcze znalazłem takiego http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-4x4-panoramadach-klimatronik-wersja-columbia-ID6ydRdP.htmlmoże cos podpowiecie. Acha,przepraszam nie napisałem, też szukam x sa ale najlepiej 2.5 bo potrzebny zeby ciągał kemping na wakacje i do jazdy na codzień. Do ciagania przyczep TYLKO I WYŁACZNIE X-trail z silnikiem Diesla ,Panie Kolego .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Chyba długo stoi (a to pewne). Sprzedający nie odpuszcza na 25 tyś, lecz max na 25,5 tyś. Jest tutaj niby najnowsza generacja LPG (ale były dwie tego rodzaju). Ta jest droższa, lecz nie taka nowa, jeśli w przyszłym roku kończy jej się 10 lat. Faktycznie instalacja jest droga --- bo sama dodatkowa pompa do gazu (bo to gaz płynny, to kosztuje 2,5 tyś) regeneracja takiej pompy 1-1,2 tyś. Jeden wtrysk do gazu to koszta 300-450 zł. Lepiej poszukać coś bez gazu i za 3 tyś założyć coś z gwarancją i wszystko nowe. Zapomniałem dodać - też się interesowałem, dzwoniłem do sprzedającego (niby było wielu oglądających a jeszcze więcej dzwoniących) ale nadal ogłoszenie widnieje.! Kontaktowałem się z firmami odnośnie eksploatacji tej instalacji... Odpuściłem, też ciągam przyczepę, koledzy na forum mnie znają, mam Tino 2,2 dCi z przyczepą się sprawdza. Lecz jeżdżąc często tylko w mieście na krótkich odcinkach, to rozumie Twoje podejście do PB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Chyba długo stoi (a to pewne). Sprzedający nie odpuszcza na 25 tyś, lecz max na 25,5 tyś. Jest tutaj niby najnowsza generacja LPG (ale były dwie tego rodzaju). Ta jest droższa, lecz nie taka nowa, jeśli w przyszłym roku kończy jej się 10 lat. Faktycznie instalacja jest droga --- bo sama dodatkowa pompa do gazu (bo to gaz płynny, to kosztuje 2,5 tyś) regeneracja takiej pompy 1-12 tyś. Jeden wtrysk do gazu do koszta 300-450 zł. Lepiej poszukać coś bez gazu i za 3 tyś założyć coś z gwarancją i wszystko nowe. I to jest argument by gość zeszedł z ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Tylko trzeba delikatnie telefonicznie zasugerować ""25 tyś (lub nawet mniej, bo po tyle już dawali [podobno]) tak w ciemno przez tel., a jak przyjadę, to zobaczymy co dalej....."" Jednak ta instalacja jest droga i nie wszędzie jest do niej serwis, a przeglądy i wymiany jakieś trzeba robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wkooshony Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-ID6ydXx5.html Witam, zastanawiałem się nad tym x-trailem, ale mam kilka pytanek: -jak się silnik sprawdza po 300 tyś? -czy cena nie za wysoka, ile ew. mogę zbić? -czy ten model miał egr (bo dpf miał)? -ogólnie czy silnik 2.2 dCi (podobno ten jest konstrukcji japońskiej, a nie francuskiej) to dobry wybór, jakie są jego bolączki, czy jest lepszy w porównaniu do np. volkswagenowskiego 1.9 tdi i 2.0 hdi z Grand Vitary? Słyszałem, że w tym modelu sprzęgło i dwumasa padają właśnie pomiędzy 270-300k km. Z góry dziękuję Edytowane 25 Listopada 2015 przez Wkooshony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-ID6ydXx5.html ... -czy ten model miał egr (bo dpf miał)? -ogólnie czy silnik 2.2 dCi (podobno ten jest konstrukcji japońskiej, a nie francuskiej) to dobry wybór, jakie są jego bolączki, czy jest lepszy w porównaniu do np. volkswagenowskiego 1.9 tdi i 2.0 hdi z Grand Vitary? Słyszałem, że w tym modelu sprzęgło i dwumasa padają właśnie pomiędzy 270-300k km. Z góry dziękuję Z VIN'u wynika, że ten model z fabryki wyjechał bez DPF'u, co jest dużą zaletą. Co do dwumasy to zależy jak kto jeździ i co ciągnie. Niektórym dwumasa/sprzegło potrafi wytrzymać ledwo 100 000 km. Jeśli właściciel zrobił taki przebieg wymieniając tylko oleje i filtry to plus dla niego, ale dla nowego właściciela ryzyko awarii wzrasta. Co do opisu wyposażenia to ten model T30 nigdy nie miał kurtyn powietrznych, tylko boczne poduszki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wkooshony Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Widzę, że masz 2.2 dCi pod maską, jak ten silnik się sprawuje? Jutro się dowiem co i jak, ale pewnie dwumasa i turbo są powodem sprzedaży. Nie napisał nic o wymianach, a stan niby igła bez wkładu. Masakra z tymi samochodami, każdy leje wodę, zamiast napisać co i jak. PS. Czy do dekodowania vinu używasz jakiegoś programu, bo tutaj: http://vin-decoder.pl/JN1TENT30U0333988pokazuje, że jednak kurtyny ma? Edytowane 25 Listopada 2015 przez Wkooshony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Prócz tego co napisałeś, to w tym silniku jest również Vacum pompa - układ podobny jak w rozrządzie, tylko że jeden łańcuszek i dwie zębatki. Jedna jest na stałe na pompie. Jeśli zęby się "przekoszą", to albo dobra używka lub nowa pompa za ok 3 tyś. Łańcuszek również lubi się rozciągać, lecz tutaj jeśli zedrze/naderwie prowadnicę, to może "zatrzymać" i silnik. I to co najważniejsze. Jak chcesz jeździć dieslem, to nie możesz oszczędzać na dobrym paliwie i dodatkach do niego. Co do dwumasy, to musisz poczytać jakie są objawy jej końca. Mam ten sam silnik, więc coś niecoś wiem. Problem Vacum, dwumasy już przerabiałem a i na koszta związane z pompą też chcieli mnie naciągnąć. Nie ma dobrych mechaniorów. Nigdy, ale to przenigdy nie wyrażaj zgody na regenerację pompy!!! Chyba że to zrobi warsztat. Bo gdyby po regeneracji usterki nie minęły, to jak zapłacisz ze swoich, to dany warsztat który "proponował" regenerację na pewno za nią Ci nie zwrócą. Czasami możesz to naprawić sam za sumę max. 400 zł. a min 1,50 zł. Nie zrażaj się wpisami o Mondeo. Są/były różne pompy. Natomiast w Mondeo (mam dowód-mój sąsiad) wymieniał dwumasę po 58 tyś a później po przejechaniu 63 tyś. Ogólnie wymieniał dwa razy na 121 tyś., lecz z pompą nie miał i nie ma żadnego problemu. Ja u siebie wymieniałem niedawno i przebieg prawie 270 tyś. Pierwsza wymiana, a na samochodzie były części które szły na 1 montaż. Wszystko dedykowane dla Nissana przez Luk-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Dzięki za odpowiedź. Widzę, że masz 2.2 dCi pod maską, jak ten silnik się sprawuje? Jutro się dowiem co i jak, ale pewnie dwumasa i turbo są powodem sprzedaży. Nie napisał nic o wymianach, a stan niby igła bez wkładu. Masakra z tymi samochodami, każdy leje wodę, zamiast napisać co i jak. PS. Czy do dekodowania vinu używasz jakiegoś programu, bo tutaj: http://vin-decoder.pl/JN1TENT30U0333988pokazuje, że jednak kurtyny ma? Na forum znajdziesz kilka dekoderów ja używam tego: http://nissan.epc-data.com Generalnie z samochodu jestem bardzo zadowolony. Pierwszego X'a w 2008 roku skasowałem na drzewie jak mu minął rok i potem przez ponad 3 miesiące czekałem na pieniądze z odszkodowania. W międzyczasie testowałem inne marki (SUVy i VANy) i ostatecznie po drugiego X'a pojechałem osobiście do Niemiec prawie pod granicę francuską. Opłaciło się, bo za odszkodowanie przy porównywalnym przebiegu sprowadziłem najwyższą wersję wyposażeniową (Elegance) zamiast skasowanej podstawowej. Obecnie mam śmiesznie mały przebieg (105 000 km) bo dawno temu przesiadłem się do komunikacji miejskiej i jeżdżę nim okazjonalnie. Te rzadkie wyjazdy to są raczej rodzinne (wakacje, ferie), lub z przyczepą po drzewo do lasu. A więc mały przebieg ale przy dużym obciążeniu (4 osoby). Efekt jest taki, że właśnie dwumasę mam na końcówce i cały czas śledzę jej ceny w sklepach. Zajrzyj na mój profil w tym serwisie: https://www.spritmonitor.de/en/detail/300740.html a zobaczysz więcej co i ile przy tym samochodzie kosztuje. Na razie przez kilka lat nie mam zamiaru się go pozbywać, bo oprócz problemów z DPF'm nic mu nie dolega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magic1803 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Jeszcze jedno czy silnik 2.0 173km ma DPF i jakie ma bolączki np takie http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-2-0-dci-173km-salon-pl-bogata-wersja-se-rej-2008-serwis-aso-ID6ybZ9h.html sorki juz znalazłem że DPF mają http://www.mobile.de/pl/Samochod/Nissan-X-Trail-2.0-dci-4x4-DPF-Platinum/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:18700%3B41%3B,frn:01-2007,pwn:110/pg:vipcar/218684127.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Niestety wszystkie X-traile T31 dci 150 czy 173 km sprzedawane w Polsce i w Europie zach.maja dpf. Ale to jest wszystko na Bosch-u -wiec bardzo proste i tanie do usunięcia Problem z usunieciem Dpf-u jest w modelach T30 -bo te maja wszystko na Denso.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Tylko po co usuwać skoro akurat X-trail nie ma z nim problemów specjalnie? Pod tym wzgledem praktycznie wszystkie diesle z dpf maja sie tak samo. X-trail nie juz tu żadnym wyjątkiem. Ci co jeżdza z filtrem sa najlepszymi klientami w serwisach :D Wg znajomego co pracuje w ASO najczęstszym powodem wizyt T31 z silnikiem diesla -jest zapchany dpf... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Hehe,,Specjalny olej do Dpf..Akurat stosowany oleju w silniku ma najmniejszy wpływ na zatykanie dpf! Ta opinia nieodparcie kojarzy mi sie z reklama Tv gdzie miedzy innymi ładna blondynka wypowiadała sie nt specjalnego oleju do aut niemieckich czy specjalnego oleju do aut francuskich :D .. P.S W zadnym z moich X-traili nigdy nie dolewałem oleju ,rodzaj oleju w silniku ma znikomy wpływ na filtr a moim zdaniem zaden. A to ze f-my nagle zaczely wypuszczac na rynek specjalne oleje niskopiolowe pod dpf -to tylko skorzystały z okazji aby wiecej zarobic na naiwnych co mysla ze z tym olejem beda mieli mniejsze problemy z filtrami albo wcale. Edytowane 27 Listopada 2015 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Sadza Kolego . Sadza ,pochodzaca z ropy a nie oleju zatyka filtr. P.S, Kazdym olejem silnikowym mozna zalac każdy silnik. A czy to jest juz olej f-my X czy Y mineralny,połsyntetyk czy pełny syntetyk ,to juz jest w zaleznosci jak kto auto eksploatuje,gdzie jeździ(strefa klimatyczna) . A róznice miedzy typami w/w olejów sa tylko ile na danym oleju mozna pojeździc.Tak naprawde to jest cała róznica miedzy olejami. Edytowane 27 Listopada 2015 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Nie o to mi chodzi. Pytam co różnicuje te samochody, które problemy mają od tych, które im się opierają? Ale jakie problemy?? Sprecyzuj prosze swoje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 W zadnym z moich X-traili........ I nie tylko do Ciebie.... Doczytałem to co zacytowałem i tutaj mam pytanka. O X-ach nie czytałem i się nie wtajemniczałem, lecz powoli zaczynają mi się podobać(lecz na pewno nie te nowe przypominającego powiększonego QQ). Wiem iż silniki 2,2dCi to te same co i u mnie, tylko inaczej jest montowany a i zarazem słabszy jest IC. -Jakie były różnice w rocznikach wychodzących w 2007r. - bo tutaj były jakieś zmiany? -W którym latach były liftingi i czego dotyczyły? -Różnice 30,31 ? -W których modelach i od jakiego roku konkretnie jest dpf? O zaletach PB a ON i odwrotnie, to się już nie pytam, bo to każdy patrzy pod kierunkiem swojego zapotrzebowania i ilości przejeżdżanych kilometrów. Często czytam wszelkie posty i na nie odpowiadam, ale jeśli czegoś dokładnie nie wiem, to się nie wypowiadam. Teraz też nie mam czasu aby dokładnie czytać (mam od trzech m-cy chyba 3 dni wolnego //już zostają dwa// i chcę troszkę porobić w domku "poprawki" remontowe), więc chętnie poczekam na wasze odpowiedzi-podpowiedzi do poniedziałku. Nie śpieszcie się - mam czas i poczekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 podłączam sie z pytaniem ale chyba o PB + elp DZu\i ,, dla kolegi ,, przy zakupie na co patrzyć ..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 podłączam sie z pytaniem ale chyba o PB + elp DZu\i ,, dla kolegi ,, przy zakupie na co patrzyć ..? To nie jestem sam i to mnie cieszy. Inni by pomyśleli że nic nie wiem. A wspominałem gdzieś (nie wiem czy w tym modelu) aby Ci co mają Xa zrobili jedną jakąś listę i to by się dało/wkleiło dla wszystkich na wzór np. do 1POSTU. W ten sposób niektórzy by uniknęli kilkakrotnych tych samych odpowiedzi. Więc ja podtrzymuję swój poprzedni post, gdyż w nim są zawarte pytania o różnice, pdf-y (co to jest i do czego, czy potrzebne, czy da się usunąć, po co dlaczego itp,itd). Czym różnią się deski, od kiedy są monitory ---- różnic jest bardzo wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.