Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić X-traila... Rozważania na temat innych marek.


Gość Zboro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kilka tysi za wszystko, opony to można mieć i za 1200 (w Gliwicach jest często wyprzedaż) z darmową wysyłką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzień dobry wszystkim,
 

Mój pierwszy post na forum, które bardzo sobie cenię - mega dużo informacji. 

 

A teraz konkretnie. Przymierzam się do kupna T31.

 

Idealna byłaby benzyna, ale wiem, że może być ciężko z dostępnością, więc równolegle szukam Diesla. 

 

Gorąca prośba o Wasze odczucia odnośnie tych dwóch modeli z ogłoszeń:

 

http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-orginalny-lak-serwis-nissana-4x4-oplacony-rezerwacja-ID6ycvf5.html#e19a5900cd

 

http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-le-2-5i-08-09-salonpl-serwis-aso-4x4-bezwypadkowy-ID6yeW8X.html#e19a5900cd

vin: JN1TANT31U0016724

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Momo ze ta benzyna jest o rok starsza i drozsza kilka tys, to ja bralbym benzyne. Ten silnik pewnie juz jakos daje rade (2l byl wg mnie za slaby). Wazne ze auto krajowe (duzo latwiejsze do zweryfikowania). No i mniej problemow niz z dieslem :). Jedyny minus to spalanie. Pewnie te kilka litrow wiecej na 100km. Ale cos za cos. Gdybym w tej chwili szukal jakiegos auta dla siebie, pewnie ogladalbym ta benzyne. Mialem X'a 2.2dCi i po sprzedazy pomyslalem ze juz chyba nigdy nie wroce do tego modelu. Ale takiego T31 z 2.5l benzyna chetnie bym przytulil :)

A co do stanu technicznego na temat zadnego z aut sie nie wypowiadam. Po zdjeciach tak naprawde g..o widac. Juz nie raz jechalem po igielke (na zdjeciach jak nowka) po to zeby nawet nie wysiadac z auta na miejscu. Musisz obejrzec samemu kazde z nich, najlepiej podjechac do serwisu na tzw przeglad przedzakupowy i podjac decyzje.

Edytowane przez pawelz
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie możesz brać benzynkę. 2.0 czy 2.5 wszystko jedno. Jeden słabszy ale bezawaryjny i są części a drugi mocniejszy ale rzadki i słabo rozpracowany na forum. Bierz w ciemno.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za bardzo konkretne informację. To utwierdza mnie w przekonaniu, że jednak benzyna. Zobaczymy co się jeszcze w sieci pojawi.


Tym razem Diesel, nowszy model, z udokumentowaną historią. Chociaż rzetelność sprzedawcy powala (jest napisane, że ma blokadę dyferencjału)

 

Vin: VIN JN1TCNT31U0306093

 

http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-x-trail-ii-se-nissan-x-trail-ii-18303663.html#3ca91a958870d892,1

 

Póki co mój faworyt, ale jednak diesel...

 

Pytanie techniczne. Czy ten silnik można i opłaca się chipować (celu zmniejszenia spalania) np. przy ew. wycince dpf'a?

Edytowane przez SomeOne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie powyższego diesla. Udało się dowiedzieć, że był na wynajem w wypożyczalni samochodów. Czyli rożni kierowcy, różne style jazdy więc pewnie dwumas, sprzęgło, dpf na wykończeniu :(

Edytowane przez SomeOne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie powyższego diesla. Udało się dowiedzieć, że był na wynajem w wypożyczalni samochodów. Czyli rożni kierowcy, różne style jazdy więc pewnie dwumas, sprzęgło, dpf na wykończeniu :(

Moze tak a moze wręcz odwrotnie:

-najczesciej takie auta mająregularne przeglady w ASO a wtedy kiedy to i tak idzie wszystko w koszta działalnosci -moze to byc na biezaco wymienione.

Bez sprawdzenia organoleptycznego tego  nie stwierdzi się a kierowanie utartymi schematami przy zakupie auta nie zawsze wychodzi na dobre kupujacemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie powyższego diesla. Udało się dowiedzieć, że był na wynajem w wypożyczalni samochodów. Czyli rożni kierowcy, różne style jazdy więc pewnie dwumas, sprzęgło, dpf na wykończeniu :(

To zastanów się czego chcesz???

Czy przebieg za mały? Czy w najbliższym czasie wymiana sprzęgła i dwumasy??

Czasami śmieszą mnie takie wypowiedzi. Nie proponuję Ci autka z salonu, bo i takie stoją w serwisach po 2-3 m-ach od momentu kupna.

W Fordach np. co niektórzy wymieniają dwumasę co 60 tyś.

Jak chcesz wszystko po wymianie-dwumasa, vacum- (1,5 m-cy) temu, tu proponuję swoją Tinkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Jestem tu nowy. Mam pytanie. Mam zamiar na wiosnę zakupić Nissana X-traila, w dieslu, rocznik około 2003-2006. I teraz pytanie do znawców... czy w cenie od 10000 zł do 15000 można kupić jakiś fajny egzemplarz który pojeździ kilka lat i będę zadowolony, czy lepiej nie i zbierać do 30 tyś? Pozdrawiam, czekam na odp.

Edytowane przez Gregusek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena nie gra roli. I w jednym i drugim przypadku można kupić paści.

Starszy rocznikowo będzie mieć więcej nakręcone na budziku, choć to nie regóła.

Młodszy, zwłaszcza 06/07 będzie miał filtr dpf, który nie lubi krótkich dystansów.

Do każdego egzemplarza, potencjalnego kandydata na wymarzone auto, trzeba podejść indywidualnie.

Poszukaj czegoś z rocznika 04/05. Cena przystępna i auta po lifcie z silnikiem dci.

Oczywiście jeśli szukasz czegoś w granicach 20 tysi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, dzięki za odp ;) będę szukał. a w niektórych modelach widziałem, że da się złożyć siedzenia z tyłu i mieć płaską powierzchnie, taką metalową. A w innych modelach nie. od czego to zależy? pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa okej dzięki :) a możecie mi doradzić na co zwrócić uwagę przy kupnie X-triala w cenie w granicach 10000 - 15000? Mam na myśli jakieś typowe usterki z którymi nie należy kupować, lub coś takiego. Nie miałem nigdy do czynienia z Nissanem, aktualnie jestem posiadaczem Mercedesa. I jeszcze jedno pytanie, planuje kupić diesla, czy to prawda że to auto potrafi spalić 6 litrów oleju przy oszczędnej jeździe? A umiem jeździć oszczędnie :D Pozdrawiam

Edytowane przez Gregusek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tych sześciu litrach to musisz zapomnieć :)

Zwłaszcza w okolicach Żywca ;)

A na co zwracać uwagę? Podobnie jak w innych autach, ale możesz bacznie przyjrzeć się pracy silnika, dwumasy, napędów, intercoolera, turbiny i rdzy na tylnych błotnikach.

O wszystkim można poczytać na forum.

Zapraszam do lektury :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,2di 114 km przy delikatnej jeździe moze zmieścić sie w 6l/100km .

2,2dci 136 km juz trudniej a nie możliwe kiedy bedzie mial jeszcze dpf .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 15 tysi... dorzuć tysiak i kup benzyniaka... takie moje zdanie ;) I nie łap się za te Xy po 10 tyś na olx... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm mi pali 10l a lubię pogonić... więc coś za coś... weź pod uwagę ceny napraw benzyniaka i diesla... też daje dużo do myślenia...
PS. jak kupuję auto za 15 koła to i stać mnie tankować :)
Ja już się napaliłem rok temu na diesla... oszczędny itp itd... chociaż to była inna marka...nie będę wracał do tego... niech mi więcej pali, a mam spokój :)

Edytowane przez TomekX-TRAIL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...