vadi Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Dziękuję za pomoc. Brak potwierdzenia przebiegu świadczy o niemieckim serwisie poza aso? Czy raczej pierwsze polskie badania techniczne u kolegi diagnosty? Słabe zdjęcie prawego boku, ale wygląda jakby wgnieciony próg. Właściciel zeznaje o 1 plamce korozji na tylnym błotniku-od dołu ponoć ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Od 2014 diagności mają obowiązek wpisywać przebieg auta. Może być że kolega diagnosta. Przebieg, nawet jak na benzynę trochę za mały. Lepiej wiedzieć jaki jest naprawdę. Wiadomo czego się spodziewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vadi Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Odnoszę podobne wrażenie. Jak mi się w pt spodoba to w przyszłym tyg. podjedziemy do Aso we Wrocławiu(tylko do którego?). W pt aso gajewski jestem umówiony. Dziękuję za pomoc. Jestem po oględzinach.Pierwsze 6 lat serwis, drugi wł. ze wschodnich niemiec...wyeksploatował.Przebieg-licznik plus 200-300 tys.Koniec tematu. Edytowane 22 Marca 2016 przez vadi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 To masa km, na ile lat przewidujesz użytkowanie? Będzie trochę kosztów i diagnostyki no i jakie osiedle? Jeszcze taki drobiazg. Żaden z nich nie ma haka więc około 6 stówek na dzień dobry idzie na hak. p.s. ile taka przyczepa gatro waży? x w papierach maksymalną dopuszczalną masę przyczepy tylko 750 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Jeszcze taki drobiazg. Żaden z nich nie ma haka więc około 6 stówek na dzień dobry idzie na hak. p.s. ile taka przyczepa gatro waży? x w papierach maksymalną dopuszczalną masę przyczepy tylko 750 kg Taka mała uwaga.. Za 600 zł to mozna kupic dwa haki -nawet i z montażem-bo w T30 nie jest wymagany moduł.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Koledzy chcę tego, chyba zdradzę Nismo: http://otomoto.pl/oferta/suzuki-grand-vitara-2-0-comfort-58-tys-km-od-dilera-ID6yju63.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Taka mała uwaga.. Za 600 zł to mozna kupic dwa haki -nawet i z montażem-bo w T30 nie jest wymagany moduł.. pewnie można i za 200 zł - nie każdy ma warunki do montażu i umiejętności do podłączenia wiązki. Sam hak to wydatek 300-400 zł + montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) tak hak kupisz nawet używkę za 150, trzeba go nieco oczyścić z rdzy, dogiąć chyba, że masz oryginał, pomalować hameritem chociaż, zdjąć zderzak, dalej wiązka, trzeba pojechać po kabelki, koniecznie polutować, pomierzyć prądy, najlepiej mieć rozpiskę, Mnie to zajęło 8 godzin chyba. Edytowane 22 Marca 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Jeszcze taki drobiazg. Żaden z nich nie ma haka więc około 6 stówek na dzień dobry idzie na hak. p.s. ile taka przyczepa gatro waży? x w papierach maksymalną dopuszczalną masę przyczepy tylko 750 kg Chyba coś źle sprawdziłeś.Ja mam w papierach wbite 2 tony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Czytam z dow. rej. Pole O - maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca 750 kg z hamulcem 1350 kg. masa samochodu 1565 kg (G), Kolumny F maksymalna masa całkowita 2000 kg i 3350 kg. zakładam ze 2000 kg to masa własna auta + jakieś obciążenie typu pasażerowie, bagaż itp a 3350 po dodaniu max przyczepy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Czytam z dow. rej. Pole O - maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca 750 kg z hamulcem 1350 kg. masa samochodu 1565 kg (G), Kolumny F maksymalna masa całkowita 2000 kg i 3350 kg. zakładam ze 2000 kg to masa własna auta + jakieś obciążenie typu pasażerowie, bagaż itp a 3350 po dodaniu max przyczepy Dla benzyniaka może być mniejsza i wynosić tyle ile podaje michoos, czyli 1350 kg Dla ropniaka (2.2) maksymalna masa przyczepy z hamulcem (pole O.1) to faktycznie 2000 kg, ale to i tak jest jakąś bzdurą, bo masa własna samochodu wynosi tylko 1605 kg. A jak wiadomo w dużym uproszczeniu masa przyczepy z hamulcem nie może przekraczać masy własnej ciągnika. A jeśli już głębiej się wczytamy w zagadnienia przyczep to i tak się okaże, że w wpisy w dowodzie dla X'a są na duży wyrost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_Skowyra Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Czy chcę kupić x-traila? Kto by nie chciał? Moze tego?? http://olx.pl/i2/oferta/ladny-nissan-x-trail-4x4-2-2dci-2003-r-6-biegow-CID5-IDeMKbw.html#:fb7e8bde81 Polowalem na di, 114, 2001-2003 a w ogłoszeniu jest DCi i nie wiem, czy jest Common Rail? Czy Sprzedający się machnął i dodal C do Di i wyszlo DCi. Vin: JN1TENT30U0031056 Bedziecie Panowie proszę tak mili i podpowiecie? Synek 4 m-cy mnie pyta, czy wyciemninie szyb nie zaszkodzi mu na piekne oczy czy rzeczywisci uchroni od slonca w podróżach? Pozdrawiajac czekamy na odpowiedzi. MS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Dci to też common rail o oznaczeniu Di. Ma 114 koni. Ten na linku to właśnie Di. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_Skowyra Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Dci to też common rail o oznaczeniu Di. Ma 114 koni. Ten na linku to właśnie Di Dziękuję za odpowiedź. Myślałem, że Di jest bez CR a pojawił się dopiero w Dci? Po vinie czytam, ze to Dci. Zawinąć sie można. Straszą CR, slusznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Synek 4 m-cy mnie pyta, czy wyciemninie szyb nie zaszkodzi mu na piekne oczy czy rzeczywisci uchroni od slonca w podróżach? Pozdrawiajac czekamy na odpowiedzi. Przyciemnienie na pewno Mu się spodoba i Go ochroni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Ochroni pod warunkiem, że przyciemniane szyby zatrzymują promieniowanie UV. Jeśli nie, to ciemna szyba bardziej zaszkodzi, ponieważ do oka dotrze go więcej ze względu na rozszerzoną źrenicę. To tak, jak z okularami "przeciwsłonecznymi" za 6,5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_Skowyra Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Ochroni pod warunkiem, że przyciemniane szyby zatrzymują promieniowanie UV. Jeśli nie, to ciemna szyba bardziej zaszkodzi, ponieważ do oka dotrze go więcej ze względu na rozszerzoną źrenicę. To tak, jak z okularami "przeciwsłonecznymi" za 6,5 zł. Dziękuję za re. Jak to zweryfikować? Czy w ELEGANCE tak jest z klucza? MS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) > Jak to zweryfikować? Czy w ELEGANCE tak jest z klucza? Elegance jest wersja topowa i miala full jesli 'przyciemnienie' jest fabryczne, nie ma sie czego obawiac, jesli ktos robil 'moda' za pomoca kiepskich folii - lepiej omijac CR nie jest powodem do niepokoju pod warunkiem ze silnik nie jest ogolnie zakatowany to pewnie czytales ale pogoogluj sobie troszke ; ) http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-uzywany-nissan-x-trail-t30-2001-2007,nId,1405616 pozdrawiam Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez borge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tohen Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Witam, Jestem zmuszony do kupienia samochodu 4x4. Nie znam się w ogóle na tych samochodach. Moje środki finansowe niestety nie pozwalają na kupienie nowszego niż 15 letniego samochodu. Od dłuższego czasu szukam i znalazłem takie o to ogłoszenie: http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-krajowy-4x4-klimatronik-alufelgi-ID6ykz2B.html#48346d710e Czy ktoś może mi doradzić czy warto? Oraz jakie koszta mnie mogą czekać po takim samochodzie? Z braku możliwości nie jestem w stanie udać się tam osobiście na oględziny tego samochodu (ponad 400km)... Poszukiwany samochód chcę zagazować z powodów ekonomicznych. Dużo czytałem i niektórzy twierdzą, że samochód się wcale nie nadaje do gazu a inni, że jak normalny każdy benzyniak... Miesięcznie (+/- 50) 1tyś km. Ile taki 15 letni samochód może jeszcze przejeździć? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Czy ktoś może mi doradzić czy warto? Oraz jakie koszta mnie mogą czekać po takim samochodzie? Warto. Poszukiwany samochód chcę zagazować z powodów ekonomicznych. Dużo czytałem i niektórzy twierdzą, że samochód się wcale nie nadaje do gazu a inni, że jak normalny każdy benzyniak... Miesięcznie (+/- 50) 1tyś km. Ile taki 15 letni samochód może jeszcze przejeździć? Nie nadaje się ale jak zrobi to doświadczony gazownik (Dino) to można ostatecznie. Trzeba tylko przygotować 2 na remont głowicy. Nie wolno też gazować aut z takim przebiegiem. Ale jest tu jeden Kolega, który zrobił 100 tys. i nie mam powodów by nie wierzyć. Jednak czarna lista to czarna lista. Poza tym: hamulce, zawieszenie, sprzęgło+dwumasa i łańcuch, wydech (można pospawać i naprawić osłony termiczne) = w serwisie typu Bosch Service ok 10 tys. Można to sukcesywnie rozłożyć na kilka lat. Można też tego nie robić w ogóle. Dobrze by był jeżdżony codziennie bo tłoczki uwielbiają się zapiec i blokować. U mnie po 60 tysiącach przez kolejne 60 tysięcy to: hamulce, calutkie zawieszenie, osuszacz klimy, spawany wydech i czujnik położenia wału. Określam zatem ten silnik bez LPG jako bezawaryjny ze spalaniem średnio mieszanym 10 litrów. Ten silnik w Primerze przejeżdża 500 i więcej tysi. Jeśli zadbać o karoserię i podwozie to nie ma auta w tanich suvach lepszego i mniej awaryjnego (niewiarygodne ile części używanych i nowych jest do tego modelu). Na pewno nie Toyota, Honda i Subaru. Ci co przesiadali się to pisali o większych autach ale najczęściej kolejnych edycjach np t31 (Piotrek 3). Wybrałbym bez LPG. To nie jest opłacalny przebieg na to. Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Uwielbiam te opisy. "Nic nie stuka nie puka zawieszenie sztywne dosłownie lepiej wybiera nierówności niż nowy x-trail". Sprzedający ci powie wszytko co chcesz usłyszeć i to za darmo w 10-13 letnim aucie nie ma opcji aby jakiś plastik nie trzeszczał lub itp. Co do PLG to na razie mam na liczniku 135 z czego 40 na gazie i odpukać nic sie nie dzieje. W ogóle uważam ze silnik i skrzynia to fajniejsze strony tego auta. Można lecieć spokojnie 140150 i jest dość cicho w aucie. Dla porównania gdy się przesiądę do żony C4 z 1.6 hdi to przy 130 pękam ze strachu bo odgłosy wydaje jakbym jechał 220 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Michoos uważam, że umknęło Twojej uwadze jak piękne ma pokrowce i lampeczki z przodu. Za samo to warto dodać nawet kafla bądź 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Czy ktoś może mi doradzić czy warto? Oraz jakie koszta mnie mogą czekać po takim samochodzie? Z braku możliwości nie jestem w stanie udać się tam osobiście na oględziny tego samochodu (ponad 400km)... Jesteś w stanie uwierzyć komuś na słowo że auto jest warte uwagi? Dla kogoś to może być cacko, a dla Ciebie...? Autko na fotkach wygląda na zadbane. Ten kangur... wg mnie tragedia, ale jeden lubi schab a drugi mostek... O gazie już pisali wyżej... Bez nakładu finansowego pewnie i tak się nie obędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tohen Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 A istnieje jakiś inny suv 4x4 godny uwagi w takiej cenie i z niską awaryjnością który nadaje się do przerobienia na gaz? Można lecieć spokojnie 140150 i jest dość cicho w aucie. Dla mnie wystarczy jak będzie osiągał prędkość 90. Jesteś w stanie uwierzyć komuś na słowo że auto jest warte uwagi? Dla kogoś to może być cacko, a dla Ciebie...? Praktycznie nie znam się na samochodach. 9 lat temu pojechałem i kupiłem pierwszą napotkaną astrę na giełdzie (Elizówka), wtedy szukałem diesla. Do tej pory przejechałem koło 80-90tyś. Nie dużo. Kupiony z 130tyś przebiegu (przy 150tyś wymieniałem filtr kabiny, to spisany licznik na filtrze ponad 324tys ). Podejrzewam, że posiada teraz z 400tyś jak nie lepiej. Do tej pory kosztował mnie z 3-3,5tyś (akumulatory, słabe opony, filtry - standardy), jedynie teraz poszła uszczelka pod głowicą i szykuje się wymiana zawieszenia (przez przyczepkę). Nie je oleju, pali 5-6l max 8l (blisko wschodu, więc polskiej nie widział). 0 rdzy mino wieku(99r), cały ocynkowany. Dla mnie nie ważne jak wygląda samochód, ważne żeby był mało awaryjny, ekonomiczny i spełniał swoje funkcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Xsy są mało awaryjne i może ten egzemplarz taki właśnie jest. Należy się jednak liczyć z tym, iż tylu letnie autko będzie wymagało poprawek. Należy zwrócić uwagę na zawieszenie i napędy. Hamulce w Xsach są dziadowskie i wymagają częstej kontroli. Najlepiej jest samemu ocenić. Sam widzisz jak to tu wygląda. Nie spotkałem się jeszcze z przychylną opinią nt. prezentowanego auta. Powiem więcej, przed zakupem swojego nie wrzucałem tutaj linku Może dlatego cieszę się fajnym autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.