barte.k Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Panowie, pomóżcie podjąć decyzję mam od dwóch lat T30, 2.2 136 KM, ze szklanym dachem, światłami w relingach i mnóstwom kwadratowej przestrzeni w środku z możliwością płaskiej podłogi - nie chcę z tego rezygnować, więc zastanawiam się nad odmłodzeniem floty z 12 latka na jakiegoś kilkulatka T31. Jak jest z trwałością 2.0 dci ? jest szansa, żeby silniki po 150-200 pojeździły bez bólu pare lat? Oczywiście zdaje sobie sprawę z konieczności wymiany rzeczy, które się zużywają, ale ciekaw jestem czy Wasza opinia o tych jednostkach jest podobna do tej ogólnej w internecie: "jest w miarę ok".. I pytanie o wariant Pb - czy 2-litrowa benzyna w tej budzie ma w ogóle sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Osobiscie jestem uczulony w motoryzacji co jest na litere 'F" Miałem dwa T30 -zero problemow. Prawdopodobnie drugim T30 Z silnikiem dci 136 km jeździłbym może i do tej pory ale sprzedałem go tylko z powodu upierdliwego Dpf-a z którego usunieciem w tamtym czasie nikt nie mógl sobie poradzic i tylko emulator wchodził w gre. Zrobiłem sobie przerwe od X-traili i kupiłem BMW X3 z 2 litrowym dieslem 150 km.To auto doprowadzało mnie do szewskiej pasji-nie było dłuzszego momentu aby cos sie w nim nie zepsuło.Jak go sprzedałem to był jeden z najszczesliwszych dni w moim zyciu. Kiedy sie dowiedziałem ze T31 ma elektronike Bosch-a i wywalenie dpf-u jest bajecznie proste i tanie to kupilem T31. Wiedziałem juz ,ze w tym aucie jest wiecej Renault niz Nissana i miałem obawy na początku. Jeżdże juz nim ponad 3 lata . T31 w dieslu i bardzo mi to auto odpowiada. Silnik bardzo dobrze sprawuje sie jest elastyczny ,dynamiczny i wyjatkowo ekonomiczny.Wiec pomimo ,ze jest to w praktyce francuz-to bardzo udany. Ogólnie uwazam ,ze biorac pod uwage wszystkie aspekty:cenę auta,ekonomike,awaryjność,przestrzeń wewnatrz ,napęd,zawieszenie ,itp -to moim zdaniem T31 z silnikiem 2.0 Dci 150km/173km to najlepszy Suv na rynku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barte.k Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Osobiscie jestem uczulony w motoryzacji co jest na litere 'F" Miałem dwa T30 -zero problemow. Prawdopodobnie drugim T30 Z silnikiem dci 136 km jeździłbym może i do tej pory ale sprzedałem go tylko z powodu upierdliwego Dpf-a z którego usunieciem w tamtym czasie nikt nie mógl sobie poradzic i tylko emulator wchodził w gre. Zrobiłem sobie przerwe od X-traili i kupiłem BMW X3 z 2 litrowym dieslem 150 km.To auto doprowadzało mnie do szewskiej pasji-nie było dłuzszego momentu aby cos sie w nim nie zepsuło.Jak go sprzedałem to był jeden z najszczesliwszych dni w moim zyciu. Kiedy sie dowiedziałem ze T31 ma elektronike Bosch-a i wywalenie dpf-u jest bajecznie proste i tanie to kupilem T31. Wiedziałem juz ,ze w tym aucie jest wiecej Renault niz Nissana i miałem obawy na początku. Jeżdże juz nim ponad 3 lata . T31 w dieslu i bardzo mi to auto odpowiada. Silnik bardzo dobrze sprawuje sie jest elastyczny ,dynamiczny i wyjatkowo ekonomiczny.Wiec pomimo ,ze jest to w praktyce francuz-to bardzo udany. Ogólnie uwazam ,ze biorac pod uwage wszystkie aspekty:cenę auta,ekonomike,awaryjność,przestrzeń wewnatrz ,napęd,zawieszenie ,itp -to moim zdaniem T31 z silnikiem 2.0 Dci 150km/173km to najlepszy Suv na rynku. Dzięki:) Jaki masz obecnie przebieg w t31? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Bez przesady... Jest fajny i generalnie jest to niezły samochód, ale żeby najlepszy? Czytaj Strider ze zrozumieniem ,bo ja juz dawno zauwazyłem że z tym masz duży problem. Biore całokształt pod uwage czyli od ceny zakupu używanego,ceny cześci,awaryjnosci,ekonomiki jazdy ,dynamiki ,cech zawieszenia,napedu ,itd,itd. Biorac to wszystko razem pod uwagę nie widze lepszego SUV-a na rynku. Dzięki:) Jaki masz obecnie przebieg w t31? Obecnie mam prawie 250 tys.km 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych82 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Witam wszystkich zastanawiam sie nad zakupem Xtrail T30 w roczniku 04-05. Wpadł mi w oko akurat ten http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-niesamowity-nissan-100-oryginalny-przebieg-ID6ywiVn.html Jeśli dobrze kojarze powinien być bez DPF? Może ktoś dostrzega coś w ogłoszeniu/na zdjęciach czego ja nie widze? Potrzebuje czegos w miare uniwersalnego na dojazdy do pracy 30 km po czarnym oraz na poruszanie się po leśnictwie, ( czyli szutrowe drogi, błotniste składy drewna i niestety brody przez rzeke kilka razy dziennie)oraz abym mógł wjechać gdzieś na łąke. Potrzebuje coś wyższego niz osobówka z ręcznie dołączanym napędem 4x4. Do lasu mam samuraia. Czy te silniki 2.2 136 konne są na comon railu? Czy to trwałe jednostki czy lepiej szukać słabszego 114 konnego? Troche obawaim sie o rozrząd wyczytałem że przy dużych przebiegach łańcuchy lubią się rozciągać, jak to jest w realu? ( duży przebieg to 200-300 czy 600 tyś km dla tego łańcucha, ten w ogłoszeniu ma niewiarygodnie mały przebieg) Druga sprawa to obawa o łożyska i końcówki drążków ze wzgledu na częste przejazdy przez wodę. Czy myślicie że w takich warunkach to auto sie sprawdzi? Czy spalanie na poziomie 8 litrów ON po czarnym jest realne? ( przy w miare spokojnej, prawie przepisowej jeździe) Pozdrawiam Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Witaj. - nie ma DPF-u - to silnik CR. 114 KM to też CR. - o rozrządzie poczytasz na forum. Oryginalny wytrzymuje długo i 300 kkm nie jest granicą. - przebieg jest nierealny. Wystarczy popatrzyć na kierownicę i gałkę zmiany biegów. Najlepiej zadzwonić i wprost zapytać ile cofnięty Na zdjęciu dachu widać antenę przyklejoną plastrem, na innym jej brak - spalanie 8l/100km po asfalcie jest realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych82 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Jakie koszty sa przy wymianie łożysk. Same łożysko czy kompletnie z piastą? Końcówki drążków są wymienne? Słyszałem że trzeba wymieniać kompletne drążki dostępne tylko w ASO? Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Krzych82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Bzdura z tymi końcówkami. Wszystkie części są dostępne w necie. Warto przeglądnąć forum, np: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60912-prosze-o-porade-w-temacie-dobor-lozysk-do-t30-kola-przednie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych82 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Bzdura z tymi końcówkami. Wszystkie części są dostępne w necie. Warto przeglądnąć forum, np: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60912-prosze-o-porade-w-temacie-dobor-lozysk-do-t30-kola-przednie/ Jak wygląda sprawa korozji tzn podatność nadwozia na rdzę?. Pewien samochód posiada pęcherz na błotniku, sprowadzony dwa lata temu z niemiec, więc podejrzewam że coś tam było walnięte. Czy warto się zastanowić nad zakupem, czy od razu odpuścić? Na oględziny musiałbym jechać ponad 250 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Rdza na błotniku w T30 to choroba wrodzona. Jest temat o tym na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Na wstępie chcialbym wszystkich serdecznie powitać. Od dłuższego czasu mam zamiar zakupić X- traila T30,Wnikliwie studiuję to forum i nie tylko, ale czym więcej czytam - tym mniej wiem Chciałbym zakupić autko tylko i wyłącznie z silnikiem japońskim a więc tym samym chciałbym szerokim łukiem ominąć silniki francuskie. I tu mam problem bowiem różne opinie czytałem.Praktycznie wszyscy piszą, że najlepiej jest kupić z silnikiem diesla 2.2l ale tylko 114 KM bowiem silniki 136 KM to już francuzy. Czy to jest prawda? Bowiem niektórzy piszą , że do roku 2005 nawet 136 konne to też były japońce tyle, że z common rail i nie są one tak awaryjne jak francuzy.Może mi ktoś jednoznacznie napisać jak to jest? I drugie pytanie - jak długo produkowano benzyniaki z silnikami japońskimi? Czy da się kupić benzyniaka japońca np z 2006 roku? Bardzo bym prosił o odpowiedź bo już po prostu głupieję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 2,2 dci 136 km to Japoniec i 2.0 benzyna też. Kto twierdzi inaczej jest w błędzie. Jest o tym na forum, zalety i wady (usterki) obu silników. 2,0 dci to francuska konstrukcja montowana w T31. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Dzięki Thunder za szybką odpowiedź, teraz mam w głowie trochę jaśniej Ze względu na to, że jestem chyba największym wrogiem francuskiego, a głównie Laguny i wszystkiego co z nią związane zadam więc jeszcze jedno pytanie. Czy w tych silnikach 136 KM i ich osprzęcie nie stosowano przypadkiem elektroniki z francuzów? Czy ten silnik wraz z elektroniką jest w pełni japoński? Bo znowu ktoś gdzieś napisał, że stosowano w nich elektronikę francuską rodem z laguny, a tego ścierwa boję się jak ognia. Co zaś się tyczy zalet i wad obu silników 114 i 136 KM to jakoś spróbuję to odnaleźć na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Dzięki Thunder za szybką odpowiedź, teraz mam w głowie trochę jaśniej Ze względu na to, że jestem chyba największym wrogiem francuskiego, a głównie Laguny i wszystkiego co z nią związane zadam więc jeszcze jedno pytanie. Czy w tych silnikach 136 KM i ich osprzęcie nie stosowano przypadkiem elektroniki z francuzów? Czy ten silnik wraz z elektroniką jest w pełni japoński? Bo znowu ktoś gdzieś napisał, że stosowano w nich elektronikę francuską rodem z laguny, a tego ścierwa boję się jak ognia. Co zaś się tyczy zalet i wad obu silników 114 i 136 KM to jakoś spróbuję to odnaleźć na forum. W T30 silnik to japończyk, kilka lat temu tez miałem te rozterki Przeczytaj ten wątek: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/38458-diesel-115-km-w-x-trailu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu71 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Dzień dobry wszystkim, wracam po dłuższej przerwie bo Sunny zamarzł i poszedł na żyletki. Jedzie do mnie Xtrail z 2010/11 roku 2 litry w benzynie z automatem 245 tys przejechane więc będę częstszym gościem. Biorę go w ciemno, raz się przejechałem. Wygląda ogólnie nieźle ale pod maską tragedia, kurz i syf jak po rajdzie a jeździł tylko po mieście i troche po szutrowych drogach. Mam pytanie ogólnie o silnik i zawieszenie... jak się sprawują bo na codzień mam focusy mk1 też benzyna 1,4/1,6 i tam jest i ładnie pod maską i mechanik ich nigdy nie oglądał... Xtrail mi teraz przypasował gabarytami ale nie wiem czego się spodziewać... pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Wygląda ogólnie nieźle ale pod maską tragedia, kurz i syf jak po rajdzie a jeździł tylko po mieście i troche po szutrowych drogach. Mam pytanie ogólnie o silnik i zawieszenie... jak się sprawują bo na codzień mam focusy mk1 też benzyna 1,4/1,6 i tam jest i ładnie pod maską i mechanik ich nigdy nie oglądał... Jak silnik jest od dawna niemyty i brudny to bardzo dobrze!! Wtedy rzut oka i wiadomo czy sie gdzies poci,przecieka,itp a jak sinik w aucie uzywanym wyglada jakby wyjechał przed chwilą z salonu to na ogoł sprzedawca ma cos do ukrycia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundek28 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Kolego Grzechu napisz czy benzyny 2.0 mają skrzynie CVT czy klasyczny automat a jak jest w przypadku 2,5 pb? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 klasyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus2103 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Witam!Przymierzam się do zakupu Nissana X-traila t31. Mój budżet to ok.35k zł. Macie jakieś porady dla mnie ? (jestem zupełnie zielony, to mój pierwszy x-trail i w ogóle nissan) Na co zwracać uwagę przy zakupie? Bać się tych francuskich silników (zastanawiam się nad dieselem)?Znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-ID6ystsW.html#f735a01c5d . Zaskakująco mały przebieg. Co o tym sądzicie, może ktoś oglądał ? Zainteresował mnie też ten http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-2-0-dci-173km-4x4-klima-ID6yxMzh.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 No w przebieg to wiadomo, nie wierzymy: licz 20-30 tysi minimum rocznie. Czyli ponad 200 tysi. Wersje interesujące, szczególnie ta panorama. Główne zasady: nie kupujemy od handlarza i nie z Niemiec (chyba, że przywieziesz osobiście). Najmniej awaryjnie to B 2.0 z salon PL. Przygotuj dyszkę in advance i możesz hulać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu71 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Kolego Grzechu napisz czy benzyny 2.0 mają skrzynie CVT czy klasyczny automat a jak jest w przypadku 2,5 pb? Na dniach auto będzie u mnie to się pochwalę niezwłocznie, choć czytając o problemach z Xtrailami mam pietra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Cześć wszystkim Z góry przepraszam, że zadaję pytanie, które już pewnie było, ale nie mam za bardzo czasu szukać, gdyż urodziła mi się druga córka Zastanawiacie się pewnie, co ja tu robię? Odpowiem krótko: Chcę kupić T31, a właściwie mój tata, ale ja mu chcę pomóc. Początkowo miał być VW Transporter, później Sharan/Alhambra, ale jednak X-trail T31 z lat 2007-2009 Znalazłem (przynajmniej tak mi się na razie wydaje) fajnego T31 z silnikiem 2.0 benzyna 141KM. Mam do Was pytanie, jak w X-trailu wygląda spalanie tego silnika oraz jak z awaryjnością? Ojciec bardziej się upiera na diesla, ale nic fajnego z dieslem nie ma w okolicy. Chodzi mi dokładnie o ten samochód: http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-x-trail-ii-4x4-f-a-vat-12-21151037.html#911238878f720a18,1 Wersja chyba bardziej uboga, ale stan techniczny powinien być w porządku. Na co zwrócić uwagę, co jest bolączką tego modelu z tych lat produkcji? Coś z zawieszeniem jak w QQ? Nie zabijcie mi za te pytania, proszę Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Nic się z tym modelem nie dzieje, przyjmując za podstawę wątki forum. Może być problem z częściami. Lepiej 2.0 Ja się zasadziłem na tego http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-2-5-l-benzyna-najbogatsza-wersja-ID6yr215.html ale za 28 nie chce go puścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 no wiem, Stridy jak VW? bo za równe 60 tysi mają u mnie w YAMA Osielsko nową Vitarę 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Dzięki za odpowiedź Tata pojeździł, obejrzał kilka X-ów, ale w sumie same złomy w tej cenie. Ten w Caroutlet, co podałem ponoć nie zły, ale nie chce benzyny jednak. Spodobał mu się Peugeot 4007 (bliźniak Outlandera) za 36tys i nawet się na niego nastawił, ale po czasie mu przeszło. Chyba nic nie kupi na razie To miało być drugie auto zamiast 16-letniego Freelandera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.