Baran Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Czy jest ktoś w stanie napisać, jak to możliwe, że siedzisko od strony kierowcy po 11tys. skrzypi jak stara wersalka ? W serwisie usłyszałem, że 11 tys. to dużo i siedzenie ma prawo skrzypieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Trzeba mu było powiedzieć,że po 11 latach z wersalki byłyby wióry...Debil jakiś! Ponad 50 tys i cisza Nie chce się ciulowi smarować sprężyn,bo trzeba się naschylać,a pieniążków za robotę nie ma .Dziwnym trafem serwis w DG posiada i wykorzystuje suche silikony do uciszania takich skrzypiących wkur***czy.Im się chce. Nie mierzyłem.Natomiast grubość podstawy uchwytu to 10mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baran Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Widzisz Jacko, pytanie, czy aby na pewno to sprężyny ? Wydaje mi się, że wina leży po stronie gąbek bądź plasitku w obrębie siedzenia - tak jakby fotel ocierał o ten plastik. Takie odnoszę wrażenie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Nie ważne! Ten suchy silikon nie brudzi! Używa się go też do smarowania elementów ruchomych pasów bezpieczeństwa i samej taśmy również! Jaki problem popsikać pomiędzy materiał ,a plastik,po sprężynach i wszystkich połączeniach? Po prostu olać klienta i tyle,nie chce im się!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baran Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Dzięki za radę. Powiem, jak tylko zjawię się w serwisie. Dalej walczę z radiem(od ponad roku) aż wreszcie coś zaczyna się ruszać w tym temacie. Teraz czekam na informację co Nissan wymyśli na przypadłość samoczynnego ściszania się radia i wartości sięgających 26-27 dB na stacjach radiowych, gdzie Nissan już przyjął po mojej interwencji wartość powyżej 50 dB :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Dostosowują się do klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baran Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Dokładnie tak. Ciężko mnie wyprowadzić z równowagi, ale jak już nadejdzie ten moment, to trzeba się chować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diana Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 A u mnie wymienili te wad uszczelnienia mocowania kolumn Macpherson czy jak go tam zwał i znowu chrobocze, ja nie wiem znowu tam muszę jechać... Kilka rzeczy mi ostatnio tak w QQ trzeszczy, przebieg 20000 a dziadek się z niego zrobił! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Diana,ale chrobocze kiedy?Podczas przejeżdżania przez dziury-muldy?czy podczas kręcenia kierownicą??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diana Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Podczas kręcenia. Już wiem że nie wymienili łożysk ani niczego a tylko przelotkę! To jak już pojadę z tymi wszystkimi trzaskami i innymi to co mówić żeby wymienili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 No konkretnie łożyska!Możesz też zażądać wymiany osłon,skoro nie spełniły swojej roli więc można postawić na swoim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 długo mnie na forum nie było, bo i z samochodem nic się nie działo. Mrozo-trzaski mam już za sobą, teraz pojawiły się trzaski przy dziurach, jakby z tyłu samochodu, przy dziurach, dziurkach, studzienkach, progach = niedużych, trochę to wkurzające. Gwarancja trwa 3 lata? no to jestem już ostatniej fazie, jakaś akcja serwisowa znowu była (nadkole mam już za sobą, zrobili przy przeglądzie w grudniu)? swoją drogą jak się o nich dowiadujecie? ja przypadkiem, albo właśnie z forum, nie dzwonią, nie piszą jak coś jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 A co mają wzywać? Nissany są bezawaryjne...nie to co Toyoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriel Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Panowie dzisiaj odebrałem swój samochód z serwisu (inny powód), zostawiłem zastępczy 1,6 z idealnie cichutkim tylnym zawieszeniem. Zastępczym jeździłem ponad tydzień, więc wsiadając do swojego 1,2 stwierdzam iż z tyłu coś skrzypi, zwłaszcza przy wolnej jeździe jak najadę na nie nierówności itp i to skrzypi dość mocno. Ktoś wie co to jest i co jest tego przyczyną? Dodam iż na bank pochodzi to z tylnego zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxqa Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 A 1.6 nie ma innego tylnego zawieszenia niż 1.2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Panowie dzisiaj odebrałem swój samochód z serwisu (inny powód), zostawiłem zastępczy 1,6 z idealnie cichutkim tylnym zawieszeniem. Zastępczym jeździłem ponad tydzień, więc wsiadając do swojego 1,2 stwierdzam iż z tyłu coś skrzypi, zwłaszcza przy wolnej jeździe jak najadę na nie nierówności itp i to skrzypi dość mocno. Ktoś wie co to jest i co jest tego przyczyną? Dodam iż na bank pochodzi to z tylnego zawieszenia. Jedyne temu winne skrzypaczki to silent bloki belki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazor Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Tak jeszcze wracając do tego wątku, to dokręcenie zruszonego, telepiącego się tłumika miało jeszcze jeden pozytywny efekt. Jakiś czas temu, w innym wątku, pisałem, że w moim QQ przy 3 tysiącach obrotów pojawia się głośne buczenie (jakieś wibracje), których serwis nie potrafił zdiagnozować. Otóż po dokręceniu nieszczęsnego tłumika buczenie to... zniknęło I teraz mogę śmigać po S17 jedynie w towarzystwie świstu wiatru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriel Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Jedyne temu winne skrzypaczki to silent bloki belki No dobra a można to podciągnąć pod gwar? Wymieniają to gdzieś bezproblemowo na gwar? Denerwują mnie te odgłosy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) To zdaje się zależy od rocznika,silnika i wyposażenie. Ale faktycznie 1.2 ma belkę a przynajmniej w diesla 1.6 jest wielowahaczowe. Edytowane 21 Marca 2017 przez kiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 No dobra a można to podciągnąć pod gwar? Wymieniają to gdzieś bezproblemowo na gwar? Denerwują mnie te odgłosy.... Jak najbardziej na gwarancji.Musisz im to pokazać i zobrazować naocznie (nausznie )jak to jest i wymiana na gwarancji pewna.Mnie robili gumy z przodu od stabilizatora na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) To zdaje się zależy od rocznika,silnika i wyposażenie. Ale faktycznie 1.2 ma belkę a przynajmniej w diesla 1.6 jest wielowahaczowe. W 2016 roku wyglądało to tak. W przypadku 1.2 + CVT było już niezależne, 5 drążkowe. Dziwnie to wykombinowali. Sami sobie chyba utrudnili na etapie produkcji tymi wariantami. Edytowane 21 Marca 2017 przez pawcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.