clavikord Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Witam, niestety na 4tym cylindrze "przepadła" panewka i zaczyna się remont silnika i w związku z tym mam pytanie do osób, które już robiły ten zabieg. Wymienialiście pompę olejową? Czy ktoś jeszcze poratuje jakąś radą co jeszcze można "prowizorycznie" wymienić? Silnik ma 188kkm więc na pewno będę chciał robić sprzęgło i dwumasę, żeby zaoszczędzić na robocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 a myślałeś o tym co Ci napisałem w dziale giełda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 A wybacz, nie dostałem powiadomienia. Tak, myślałem o tym, ale słyszałem trochę negatywnych opinii na temat staranności "regeneracji" tych słupków, dlatego zleciłem remont tego mojego. Kosztowo powinno wyjść podobnie Wysłano z Huawei P9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 no to wiesz więcej niż ja, wygląda to obiecująco, ale jeżeli się ma zaufanego dobrego mechanika to może to i wyjść lepiej jakościowo. Na pewno nie oszczędzałbym na uszczelkach i uszczelniaczach, zastanowiłbym się nad wymianą pompy vacum, pompa olejowa, pompę wody i termostat oczywiście nowe, zregenerowałbym głowicę, dał nowy rozrząd, separator oleju i ten zawór na odmie też bym wymienił, oddał do testów wtryski, zlecił płukanie kanałów olejowych, kazał wyczyścić egr bo pewno nie będzie im się chciało i to tyle co mi tak na szybko do głowy przyszło. Czekam z niecierpliwością na informację o finalnym koszcie całego zabiegu bo coś tak czuję w kościach, że też mnie to czeka w niedługim czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 No dobra, będzie wymieniany wał, panewki, jeden korbowód z tłokiem, dwumas, sprzęgło, łożysko oporowe, wszystkie uszczelki. Turbina jak na swój przebieg jest w bardzo dobrym stanie. O kosztach powiem coś więcej jak odbiorę samochód. Pytanie tylko czemu tak zjechało tą panewkę - dalej to jest dla mnie nie pojęte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Podobno (bo specem nie jestem) chodzi o to, że ta 4 panewka jest jako ostatnia jeżeli chodzi o punkt do dystrybucji oleju, co za tym idzie jeżeli mamy trochę kulejącą pompę to może dochodzić do sytuacji w której ciśnienie będzie niewystarczające a tym samym film olejowy zostanie zerwany. Teraz tylko pozostaje pytanie czy to sama kulejąca pompa może się do tego przyczynić, czy potrzeba jeszcze do tego zasyfionych nagarem kanałów olejowych. A powiedz jeszcze w jaki sposób doszło u Ciebie do obrócenia się tej panewki, bo bardzo często czytałem że zdarza się to po długotrwałej jeździe i wyrzuceniu na luz, np. przed jakimś zjazdem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Więc tak: Nowy ori wal i panewki i korbowod Nowe wszystkie uszczelki Nowy dwumas, sprzęgło, łożysko Planowanie głowicy Olej w silniku i skrzyni Nowe uszczelniacze zaworów Nabicie klimy Wszystkie nowe płyny Razem 6700zl. Za kilka dni pojade na jeszcze jedną wymianę oleju na docelowy już olej motul xclean 5w40, i przegląd po remoncie. Coś jeszcze mi zaczęło wyć od strony rozrządu - może pasek za mocno naciągnąl Wysłano z Huawei P9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 kwota piękna, a jak wrażenia po remoncie, lepiej chodzi, ciszej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Układ sprzęgła bajka, silnik? Jak to diesel - chodzi tak samo. Moc ta sama. Wszystkie panewki były idealne, brak śladów zużycia. Poza jedną jutro jadę do mechanika, bo coś wyje mi spod obudowy rozrządu - nie podoba mi się to. No i dalej mi coś czasem telepie na jalowych. Na 99% jestem pewien, że któryś wtrysk, bo już nic innego nie może być Wysłano z Huawei P9 Aktualizacja Przy poprawianiu rozrządu wyszło na jaw rozwalone koło pasowe, może dlatego tak drgało silnikiem. Wymienione na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.