Swiss Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) dzis... odpalilem i po 30 sekundach na biegu jalowym zgasl 1 raz, olalem sprawe, pojechalem dalej w 20 minutach dojechalem bez problemow. odpalilem znow po jakims czasie, jechalem i mi zgasl 2 raz na biegu jalowym po 10 minutach od odpalenia, jechalem znow 20 minut i bez problemow. teraz znow musialem gdzies jechac i dojechalem OK, a jak wracalem to w trakcie jazdy mi zgasl (3 raz!!), tylko ze teraz juz nie dosmiechu bylo. wszystkie kontrolki sie prawie zapalily i srednie spalanie sie zrestarowalao...., o co chodzi? Edytowane 9 Stycznia 2017 przez Swiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Klemy na akumulatorze i sam akumulator sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) przeciscilem klemy i bolce akumulatora, dzis dojechalem bez problemu, bede obserwowal co sie dzieje dalej... ok, 3 razy przejechalem bez problmu, az dzis jak jechalem do pracy to mi zgasl i nie odpalil juz wiecej. takie cos pomoglo: https://drive.google.com/open?id=0By4wf5wr1IgJbDQwV0g3ODJjY00 Edytowane 12 Stycznia 2017 przez Swiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka_sz Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 No tak podejrzewałem.... nie masz dobrego mocowania zacisków na klemach. Trzeba je podpiłować w miejscu łączenia (przylegania) tu gdzie jest śruba. Patent z kluczykiem dobry ale lepiej podpiłować jak się zrobi ciepło. Resetowanie zegarów to brak prądu w aku albo brak jego przepływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 ogolnie dziwna sprawa bo w innych moich samochodach jak nie bylo stycznosci na klemach to nigdy samochod sie nie wylaczal, byl problem z odpaleniem ale nigdy zeby sie wylaczyl na drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) wystarczy iz ECU na chwilę nie dostanie prądu i zonk.... pompa nie poda paliwa i silnik zgaśnie. Stara dobra rada, po przeczyszczeniu klemy smarujemy smarem miedziowanym lub wazeliną. Edytowane 12 Stycznia 2017 przez KrisT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 czyli w radzicie zeby szukac przyczyny na klemie + ? bo ja dzis dokrecalem jedynie - i nadal mi zgasl 2 razy po tym i tak. ogolnie dziwna sprawa bo mi gasnie w trakcie jazdy ale nic sie nie zeruje oprocz sredniego spalania, czas zostaje bez zmian. aaa i zapala mi sie jedynie kontrolka swiec zarowych gdy gasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Więc świece do wymiany. Zauważyłeś jakąś zależność pomiędzy temperaturą silnika a jego gaśnięciem?? Zdemontuj obydwie klemy i dokładnie je wyczyść. Wyczyść także bieguny akumulatora i złóż całość tak aby ten element wyeliminować. Edytowane 12 Stycznia 2017 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 swiece raczej nie bo odpala przy -12. Nie ma zadnej zaleznosci. dzis dalem do mechanika zobaczymy co wymysli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 YD25 odpali nawet bez grzania przy -12 - sprawdzone. Jak świeci ci kontrolka świec po zapaleniu to trzeba je sprawdzić. Podejrzewam że któraś już dokończyła żywota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 mam pytanie, path ma system diagnostyki świec? i co jeszcze moze sygnalizowac swiecąca kontrola ich grzania? bo np w passacie kontrolka świec żarowych świeci w przypadku uszkodzenia wyłącznika świateł stopu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 no ale co ma spolnego swieca z gasnieciem silnika? przeciez swieca jest elementem grzewczym jedynie a nie zaplonowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Kiedy filtr paliwa wymieniałeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 byl wymianiany jakis rok temu. akumulator tez okolo roku. filtr paliwa daje chyba inne objawy. ok, zadzwonilem do poprzedniego wlasciciela i on mial podobny problem pol rok temu jak doprowadził samochod do rezerwy. W nissanie sprawdzili cala instalacje i nic nie znalezli wiec wymienili filtr paliwa i powiedzieli zeby nie doprowadzac do rezerwy. I tak jezdzil caly czas i problem nie wrocil. Dzis odebralem samochod od mechanika po wymianie filtra paliwa i ponownej sprawdzeniu instalacji elektrycznej, przejechalem 20km i wszystko bylo OK. Po tym czasie zatankowalem do pelna i wlalem dodataku paliwowego na osady STP: http://www.stp.eu/pl-pl/produkty/dodatki-do-paliwa/diesel-winter-treatment I tym razem zgasl ale zapalil od razu (przerwa) zapalila sie kontrolka swiec zarowych na chwile. Mechanik mowi ze ciezki przypadek bo nie moze tego zdiagnozowac wlasciewie. Zero bledow na komputerze. Co sadzicie? Kolega sugeruje mi ze to czujnik walu, a ja gdzies czytalem ze mozna zamienic czujnik walu z czujnikiem walka rozrzadu, i zobaczyc roznice, co sadzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Nie zamieniałbym czujników bo i tak są inne a przy tym ECM zgłupieje. Rozkojarzenie korelacji czujników jest bezpośrednio związane z wyciągnięciem dolnego łańcucha rozrządu. Trzeba sprawdzić wysunięcie napinaczy. Na wszelki wypadek wykonałbym czyszczenie układu paliwowego. Bardzo prostą metodą. Będziesz potrzebował tylko z 15-20 litrów ON, stary filtr paliwa, uniwersalną pompę paliwa, beczkę max 25L. trzeba zmontować prowizoryczny układ paliwowy rozpinając linię z baku przy filtrze i przetoczyć dwa, trzy razy wlewając ON do baku lejkiem. Robiłem tak ostatnio w zeszłym roku gdy mi z letniego paliwa przy pierwszych mrozach parafinę wytrąciło. Pompowałem na tym prowizorycznym układzie paliwo póki w baku nie brakło. Filtr którego użyłem, po całym zabiegu przybrał na wadze 350g. Ale efekt był natychmiastowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) chyba problemem jest lewe powietrze w ukladzie paliwowyw. co o tym sadzicie? w 21 sekundzie widac ze malo tam tego paliwa leci. Edytowane 17 Stycznia 2017 przez Swiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Jest taka możliwość. Ale strasznie dziwny układ filtra zamontowano w tej wersji YD25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Ten wężyk to rozumiem tylko tak na chwilę ? Układ zapowietrzony w tym przewodzie nie powinno być wcale powietrza w tych autach nie ma pompy w zbiorniku więc nie dostateczne odpowietrzenie będzie się pogłębiać jeszcze tak a pro po czujnika wału jest magnetyczny i zbiera opieki że sprzęgła i rozrusznika daje podobne objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 tak tylko na chwile aby obadac co sie dzieje z paliwem. Pozniej wymienie go na jakis wzmacniany pneamatyczny. Pytanie skad tam powietrze? bo bak pelny. Obudowa filtra nie przepuszcza.. nie ma wyciekow paliwa. a moze pompa za slabo zasysa? w jeepie to paliwo leci jak szalone do pompy a tutaj jakby kapalo tylko. czujnik walu wymienie juz na koniec jak wszystko bedzie dobrze z paliwem i gdy wymienie rozrzad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opcje są dwie. Albo gdzieś opaska puściła i zasysa powietrze przez wąż, albo filtr jest zarzygany syfem w środku. Zacznij od filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 filtr juz wymieniony i te same objawy u mechanika zgasl jak mial kompa podloczonego i mysli ze to wina elektryczna raczej bo przy tym jak zgasl to nie mial polaczenie z ECU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 A sprawdźcie czy NATS prawidłowo działa i nie wysyła sygnału do wyłączenia silnika. NATS - immobiliser. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 duzo tych pomyslow najgorzej ze nie wiadmo jak to zbadac bo nie ma bledow na kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Brak błędów na kompie oznacza że problem leży: - po stronie mechanicznej silnika, układu paliwowego - jest prawidłowym działaniem NATS A ponieważ usterki z NATS zdarzają się bardzo rzadko obstawiam usterkę mechaniczną. Musisz nam jednak dać trochę więcej szczegółów. 1. Trzeba wyeliminować możliwość generowania usterki przez rozrząd. Więc sprawdź jak bardzo są wysunięte napinacze łańcuchów. Przy naciągniętym dolnym łańcuchu silnik zimny będzie gasł po chwili, objaw ustanie gdy trochę się zagrzeje a w dalszej fazie nawet to nie pomoże. 2. Zresetować zapisy zaworu SCV w ECU silnika. 3. Podać wartości ciśnienia na listwie paliwa, bez obciążenia na wolnych obrotach oraz przy 2000rpm. Czy Twój mechanik pracuje nad tym samochodem z serwisówką Nissana?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Przewody paliwowe do sprawdzenia, spróbuj podłaczyć tymczasowymi przewodami z jakiejs banki paliwa i zobacz jak ciągnie. Nie wiadomo jakie syfy pompa pociągneła ze zbiornika jak dojechał poprzedni własciciel do konca paliwa.W paliwie na stacjach są różne dziwne rzeczy np. piasek Edytowane 19 Stycznia 2017 przez dzemik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.