Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QASHQAI J11 a inne modele,oferty.


colins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Amerykanie większe silniki mają w kosiarkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj mój QQ pojechał do nowego właściciela. Niech mu służy dobrze. Ja przesiadam się na X-Traila. Mnóstwa oleju na bagnetach życzę wszystkim!

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Awans społeczny! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 19.03.2018 o 07:08, seta21 napisał:

Wczoraj mój QQ pojechał do nowego właściciela. Niech mu służy dobrze. Ja przesiadam się na X-Traila. Mnóstwa oleju na bagnetach życzę wszystkim!

Gratulacje!

Czekam na wrażenia po przesiadce. Wybrałeś diesla z AT czy benzyna MT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesla w tych czasach to chyba juz nie ma sensu brac. Jeszce pare lat a juz nie bedzie mozna nim do centrum wiekszego miasta wjechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 19.03.2018 o 07:08, seta21 napisał:

Wczoraj mój QQ pojechał do nowego właściciela. Niech mu służy dobrze. Ja przesiadam się na X-Traila. Mnóstwa oleju na bagnetach życzę wszystkim!

Znowu Nissan??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybralem 1.6 DIG-T, tekna, za***iście mandarynkowy kolor. Miałem dylemat - "na proboszcza" (QQ, w tym samym kolorze) , lub "na dresa" (X-Trail, ostry kolor,). Różnica cenowa relatywnie niewielka (ok. 10% ceny QQ in plus). Wybrałem wariant dresiarski ;-) 

Przetestowałem chyba wszystko co jest na rynku w tych dwoch segmentach, poza premium typu Volvo. testowałem na jazdach próbnych. Ustawiłem sobie wyraźne osobiste wymagania: benzyna, nawigacja, porządne (w miarę) audio, kamera cofania, większy niż w QQ kufer. Do wyboru ostatecznie zostały: CRV, CX5, Kuga i Tucson, no i X-Trail. 

Najlepsze wrażenie zrobił na mnie Tucson, na drugim miejscu Mazda. Najsłabiej wypadła CRV. 

Jednak to X Trail miał wszystko co chciałem. I - uważaj Andrzej G. - był duży (oh! it's so big!) ;-) 

Poza tym - ostatecznie przeważył element ludzki. Kupowanie i serwisowanie auta w Yama Motors w Toruniu/Osielsku to wielka przyjemność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ostatnie chyba a duży ( znowu duży ;-) ) argument.

 

Lepszy dres niż proboszcz.

Choćby w zachowaniu " czystości" :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.03.2018 o 08:07, seta21 napisał:

Wybralem 1.6 DIG-T, tekna, za***iście mandarynkowy kolor. Miałem dylemat - "na proboszcza" (QQ, w tym samym kolorze) , lub "na dresa" (X-Trail, ostry kolor,). Różnica cenowa relatywnie niewielka (ok. 10% ceny QQ in plus). Wybrałem wariant dresiarski ;-) 

Przetestowałem chyba wszystko co jest na rynku w tych dwoch segmentach, poza premium typu Volvo. testowałem na jazdach próbnych. Ustawiłem sobie wyraźne osobiste wymagania: benzyna, nawigacja, porządne (w miarę) audio, kamera cofania, większy niż w QQ kufer. Do wyboru ostatecznie zostały: CRV, CX5, Kuga i Tucson, no i X-Trail. 

Najlepsze wrażenie zrobił na mnie Tucson, na drugim miejscu Mazda. Najsłabiej wypadła CRV. 

Jednak to X Trail miał wszystko co chciałem. I - uważaj Andrzej G. - był duży (oh! it's so big!) ;-) 

Poza tym - ostatecznie przeważył element ludzki. Kupowanie i serwisowanie auta w Yama Motors w Toruniu/Osielsku to wielka przyjemność.

Uwielbiam ten mandarynkowy kolor w Nissanie, oglądałem nawet X-Traila w tym kolorze i strasznie mi się podobał(oprócz chromowanych lusterek które moim zdaniem zupełnie nie pasują do koloru auta i zaraz bym je kazał okleić czarną folią). Ale no, wybór dobry :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg moich kryteriów X’owi brakuje jednego. Automatu z benzyna. Rezygnować z automaty nie zamierzam i tu pojawia sie dylemat czy pakować sie w deska przy specyfice mojej jazdy/trasy. Dużo miasta na krótkich odcinkach to raczej pakowanie się w kłopoty.

Jeszcze raz gratuluje. Moze jakieś małe podsumowanie po przesiadce?

Jest jakaś różnica w jeździe czy tylko kufer duży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  W dniu 23.03.2018 o 12:53, pawcio napisał:

Wg moich kryteriów X’owi brakuje jednego. Automatu z benzyna. Rezygnować z automaty nie zamierzam i tu pojawia sie dylemat czy pakować sie w deska przy specyfice mojej jazdy/trasy. Dużo miasta na krótkich odcinkach to raczej pakowanie się w kłopoty.

Jeszcze raz gratuluje. Moze jakieś małe podsumowanie po przesiadce?

Jest jakaś różnica w jeździe czy tylko kufer duży?

 

Zawsze zostaje Stelvio ;) w sumie to zaczynam się zastanawiać, czy za rok/dwa nie wziąć Alfy zamiast Nissana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 8.04.2018 o 19:48, MKa napisał:

Zawsze zostaje Stelvio ;) w sumie to zaczynam się zastanawiać, czy za rok/dwa nie wziąć Alfy zamiast Nissana...

Nissan jest dla Ciebie zbyt bezawaryjny? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem powtarzanie obiegowych historii i sławę awaryjności Alfy ;) sporo dowcipów o tym było.

 

Giulia/Stelvio z tego co czytałem po forach raczej tego nie powtarza, aczkolwiek Stelvio bardzo młode ciągle.

 

Jak tam Mercedes? nie gnije/rdzewieje jeszcze? ;)

Edytowane przez MKa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 9.04.2018 o 12:17, MKa napisał:

Rozumiem powtarzanie obiegowych historii i sławę awaryjności Alfy ;) sporo dowcipów o tym było.

 

Giulia/Stelvio z tego co czytałem po forach raczej tego nie powtarza, aczkolwiek Stelvio bardzo młode ciągle.

 

Jak tam Mercedes? nie gnije/rdzewieje jeszcze? ;)

Nie rdzewieje - ale już musieli całą skrzynię rozebrać żeby wymienić wał biegu wstecznego, na szczęście nie za moje pieniądze ;-) Więc nie ma nic niezawodnego na tym świecie :P

 

Ale tak całkiem serio o tej Alfie -  Giulia słyszałem o całej masie problemów z elektroniką, ale na forach alfy nie siedzę,więc nie wiem ilu właścicieli narzeka. Stelvio tak jak mówisz - bardzo młode autko, czas pokaże. Ale jak patrzysz na nowe to w sumie obojętne,bo od tego jest gwarancja żeby naprawili :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, od tego jest gwarancja ;)

 

Swoją droga po pierwszym QQ i wizytach w serwisie z naprawdę pierdołami, ale dość częstymi - nie wziąłbym drugiego, gdyby nie gwarancja ;) ale i tak się zdecydowałem. Było o niebo lepiej, a teraz tymczasowo Pulsar i czas się rozglądać za kolejnym autem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego,ale wcześniej się nie zorientowałem - X-Traila można kupić obecnie z silnikiem 2.0dci, napędem 4x4, i automatem w wersji 177 koni? To to jest super wyjście. Myślałem że X-Trial był tylko z 1.6dCi albo 1.6Dig-T, ale wrócił 2.0dci do łask?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M9R dCi, od 2006 w rodzinie Renault-Nissan ;)

 

Silnik ciągle daje radę jak widać.

Edytowane przez MKa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.04.2018 o 10:18, MKa napisał:

M9R dCi, od 2006 w rodzinie Renault-Nissan ;)

 

Silnik ciągle daje radę jak widać.

Ciągle go mam w X-Trailu 2013, i owszem, daje radę. 

Ale wtedy jak kupowałem to albo był automat 150 koni albo manual 170 - więc chyba zmiana skrzyni na XTronic pozwoliła cały potencjał uwolnić przy automacie przy nowym modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Odgrzeję starego kotleta :)

W związku ze zmianami w życiu zawodowym i koniecznością oddania samochodu służbowego czyli mojej skody Octavi przyszła konieczność zakupu drugiego samochodu - przez 15 lat używania aut służbowych przyzwyczaiłem się do posiadania dwóch aut :)

Oczywiście w związku z moimi przejściami z obecnym QQ Nissan nawet nie był brany pod uwagę ani żadne Renaut. Auto miało być klasy skody Octavia, diesel bo będzie troszkę przebiegów robiło , kombi z dość dużym bagażnikiem i w miarę dobrze wyposażone . No i zależało mi żeby było dostępne od ręki i nie kosztowało więcej niż 120 tyś .

W związku z tym , że przez 15 lat jeździłem Skodami to Skoda odpadała zaraz po Nissanie żeby się odciąć o przeszłości :) chociaż osobiście złego słowa nie mogę powiedzieć o tej marce . 

Troszkę poszukałem, pojeździłem po salonach , trochę negocjacji cenowych i w dniu dzisiejszym odebrałem Forda Mondeo z 2 litrowym dieslem 150 KM manual wersja wyposażenia trend z dość dużym doposażeniem .

Jako , że w porównaniu nie będę obiektywny z powodu problemów z moim QQ to nie będę porównywał obu aut . Również dlatego , że to zupełnie inne auta , inne silniki i inne wymagania były stawiane przy zakupie. 

Ale jest jedna rzecz , która jest możliwa do porównania i w której Ford zabija Nissana i to dosłownie - Nissan Connect 2 vs Ford Sync 3 - różnica to jest jakaś masakra - Sync ma Apple Car i Android Auto, mapy z funkcją informacji drogowej, rewelacyjną asystentkę głosową w języku polskim , która nawet zmienia ustawienia klimatyzacji !!! :) nie wspomnę o jakości ekranu, jego działania i jakości odtwarzania muzyki.

Reszty nie będę porównywał, bo jak wspomniałem mam focha na QQ i pewnie bym starał się na siłę udowodnić , że jest słaby, zły i beznadziejny :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty pleciesz Rafiros...w 2030r Nissan doszlusuje z jakością NCIII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...