Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QASHQAI J11 a inne modele,oferty.


colins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Amerykanie większe silniki mają w kosiarkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj mój QQ pojechał do nowego właściciela. Niech mu służy dobrze. Ja przesiadam się na X-Traila. Mnóstwa oleju na bagnetach życzę wszystkim!

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Awans społeczny! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj mój QQ pojechał do nowego właściciela. Niech mu służy dobrze. Ja przesiadam się na X-Traila. Mnóstwa oleju na bagnetach życzę wszystkim!

Gratulacje!

Czekam na wrażenia po przesiadce. Wybrałeś diesla z AT czy benzyna MT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesla w tych czasach to chyba juz nie ma sensu brac. Jeszce pare lat a juz nie bedzie mozna nim do centrum wiekszego miasta wjechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj mój QQ pojechał do nowego właściciela. Niech mu służy dobrze. Ja przesiadam się na X-Traila. Mnóstwa oleju na bagnetach życzę wszystkim!

Znowu Nissan??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybralem 1.6 DIG-T, tekna, za***iście mandarynkowy kolor. Miałem dylemat - "na proboszcza" (QQ, w tym samym kolorze) , lub "na dresa" (X-Trail, ostry kolor,). Różnica cenowa relatywnie niewielka (ok. 10% ceny QQ in plus). Wybrałem wariant dresiarski ;-) 

Przetestowałem chyba wszystko co jest na rynku w tych dwoch segmentach, poza premium typu Volvo. testowałem na jazdach próbnych. Ustawiłem sobie wyraźne osobiste wymagania: benzyna, nawigacja, porządne (w miarę) audio, kamera cofania, większy niż w QQ kufer. Do wyboru ostatecznie zostały: CRV, CX5, Kuga i Tucson, no i X-Trail. 

Najlepsze wrażenie zrobił na mnie Tucson, na drugim miejscu Mazda. Najsłabiej wypadła CRV. 

Jednak to X Trail miał wszystko co chciałem. I - uważaj Andrzej G. - był duży (oh! it's so big!) ;-) 

Poza tym - ostatecznie przeważył element ludzki. Kupowanie i serwisowanie auta w Yama Motors w Toruniu/Osielsku to wielka przyjemność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ostatnie chyba a duży ( znowu duży ;-) ) argument.

 

Lepszy dres niż proboszcz.

Choćby w zachowaniu " czystości" :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybralem 1.6 DIG-T, tekna, za***iście mandarynkowy kolor. Miałem dylemat - "na proboszcza" (QQ, w tym samym kolorze) , lub "na dresa" (X-Trail, ostry kolor,). Różnica cenowa relatywnie niewielka (ok. 10% ceny QQ in plus). Wybrałem wariant dresiarski ;-) 

Przetestowałem chyba wszystko co jest na rynku w tych dwoch segmentach, poza premium typu Volvo. testowałem na jazdach próbnych. Ustawiłem sobie wyraźne osobiste wymagania: benzyna, nawigacja, porządne (w miarę) audio, kamera cofania, większy niż w QQ kufer. Do wyboru ostatecznie zostały: CRV, CX5, Kuga i Tucson, no i X-Trail. 

Najlepsze wrażenie zrobił na mnie Tucson, na drugim miejscu Mazda. Najsłabiej wypadła CRV. 

Jednak to X Trail miał wszystko co chciałem. I - uważaj Andrzej G. - był duży (oh! it's so big!) ;-) 

Poza tym - ostatecznie przeważył element ludzki. Kupowanie i serwisowanie auta w Yama Motors w Toruniu/Osielsku to wielka przyjemność.

Uwielbiam ten mandarynkowy kolor w Nissanie, oglądałem nawet X-Traila w tym kolorze i strasznie mi się podobał(oprócz chromowanych lusterek które moim zdaniem zupełnie nie pasują do koloru auta i zaraz bym je kazał okleić czarną folią). Ale no, wybór dobry :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg moich kryteriów X’owi brakuje jednego. Automatu z benzyna. Rezygnować z automaty nie zamierzam i tu pojawia sie dylemat czy pakować sie w deska przy specyfice mojej jazdy/trasy. Dużo miasta na krótkich odcinkach to raczej pakowanie się w kłopoty.

Jeszcze raz gratuluje. Moze jakieś małe podsumowanie po przesiadce?

Jest jakaś różnica w jeździe czy tylko kufer duży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wg moich kryteriów X’owi brakuje jednego. Automatu z benzyna. Rezygnować z automaty nie zamierzam i tu pojawia sie dylemat czy pakować sie w deska przy specyfice mojej jazdy/trasy. Dużo miasta na krótkich odcinkach to raczej pakowanie się w kłopoty.

Jeszcze raz gratuluje. Moze jakieś małe podsumowanie po przesiadce?

Jest jakaś różnica w jeździe czy tylko kufer duży?

 

Zawsze zostaje Stelvio ;) w sumie to zaczynam się zastanawiać, czy za rok/dwa nie wziąć Alfy zamiast Nissana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze zostaje Stelvio ;) w sumie to zaczynam się zastanawiać, czy za rok/dwa nie wziąć Alfy zamiast Nissana...

Nissan jest dla Ciebie zbyt bezawaryjny? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem powtarzanie obiegowych historii i sławę awaryjności Alfy ;) sporo dowcipów o tym było.

 

Giulia/Stelvio z tego co czytałem po forach raczej tego nie powtarza, aczkolwiek Stelvio bardzo młode ciągle.

 

Jak tam Mercedes? nie gnije/rdzewieje jeszcze? ;)

Edytowane przez MKa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem powtarzanie obiegowych historii i sławę awaryjności Alfy ;) sporo dowcipów o tym było.

 

Giulia/Stelvio z tego co czytałem po forach raczej tego nie powtarza, aczkolwiek Stelvio bardzo młode ciągle.

 

Jak tam Mercedes? nie gnije/rdzewieje jeszcze? ;)

Nie rdzewieje - ale już musieli całą skrzynię rozebrać żeby wymienić wał biegu wstecznego, na szczęście nie za moje pieniądze ;-) Więc nie ma nic niezawodnego na tym świecie :P

 

Ale tak całkiem serio o tej Alfie -  Giulia słyszałem o całej masie problemów z elektroniką, ale na forach alfy nie siedzę,więc nie wiem ilu właścicieli narzeka. Stelvio tak jak mówisz - bardzo młode autko, czas pokaże. Ale jak patrzysz na nowe to w sumie obojętne,bo od tego jest gwarancja żeby naprawili :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, od tego jest gwarancja ;)

 

Swoją droga po pierwszym QQ i wizytach w serwisie z naprawdę pierdołami, ale dość częstymi - nie wziąłbym drugiego, gdyby nie gwarancja ;) ale i tak się zdecydowałem. Było o niebo lepiej, a teraz tymczasowo Pulsar i czas się rozglądać za kolejnym autem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego,ale wcześniej się nie zorientowałem - X-Traila można kupić obecnie z silnikiem 2.0dci, napędem 4x4, i automatem w wersji 177 koni? To to jest super wyjście. Myślałem że X-Trial był tylko z 1.6dCi albo 1.6Dig-T, ale wrócił 2.0dci do łask?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M9R dCi, od 2006 w rodzinie Renault-Nissan ;)

 

Silnik ciągle daje radę jak widać.

Edytowane przez MKa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M9R dCi, od 2006 w rodzinie Renault-Nissan ;)

 

Silnik ciągle daje radę jak widać.

Ciągle go mam w X-Trailu 2013, i owszem, daje radę. 

Ale wtedy jak kupowałem to albo był automat 150 koni albo manual 170 - więc chyba zmiana skrzyni na XTronic pozwoliła cały potencjał uwolnić przy automacie przy nowym modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Odgrzeję starego kotleta :)

W związku ze zmianami w życiu zawodowym i koniecznością oddania samochodu służbowego czyli mojej skody Octavi przyszła konieczność zakupu drugiego samochodu - przez 15 lat używania aut służbowych przyzwyczaiłem się do posiadania dwóch aut :)

Oczywiście w związku z moimi przejściami z obecnym QQ Nissan nawet nie był brany pod uwagę ani żadne Renaut. Auto miało być klasy skody Octavia, diesel bo będzie troszkę przebiegów robiło , kombi z dość dużym bagażnikiem i w miarę dobrze wyposażone . No i zależało mi żeby było dostępne od ręki i nie kosztowało więcej niż 120 tyś .

W związku z tym , że przez 15 lat jeździłem Skodami to Skoda odpadała zaraz po Nissanie żeby się odciąć o przeszłości :) chociaż osobiście złego słowa nie mogę powiedzieć o tej marce . 

Troszkę poszukałem, pojeździłem po salonach , trochę negocjacji cenowych i w dniu dzisiejszym odebrałem Forda Mondeo z 2 litrowym dieslem 150 KM manual wersja wyposażenia trend z dość dużym doposażeniem .

Jako , że w porównaniu nie będę obiektywny z powodu problemów z moim QQ to nie będę porównywał obu aut . Również dlatego , że to zupełnie inne auta , inne silniki i inne wymagania były stawiane przy zakupie. 

Ale jest jedna rzecz , która jest możliwa do porównania i w której Ford zabija Nissana i to dosłownie - Nissan Connect 2 vs Ford Sync 3 - różnica to jest jakaś masakra - Sync ma Apple Car i Android Auto, mapy z funkcją informacji drogowej, rewelacyjną asystentkę głosową w języku polskim , która nawet zmienia ustawienia klimatyzacji !!! :) nie wspomnę o jakości ekranu, jego działania i jakości odtwarzania muzyki.

Reszty nie będę porównywał, bo jak wspomniałem mam focha na QQ i pewnie bym starał się na siłę udowodnić , że jest słaby, zły i beznadziejny :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty pleciesz Rafiros...w 2030r Nissan doszlusuje z jakością NCIII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...