Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QASHQAI J11 a inne modele,oferty.


colins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jacek a na mapach będzie już S5 od Wrocławia do Poznania ?
Jeżdżę tamtędy od trzech lat a nawigacja w QQ z uporem maniaka pokazuje mi fragmentami , że jestem poza drogą - jakieś jaja
A już umieram ze śmiechu jak wjeżdżając na A1 mówi jedź po drodze A pierwsza



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik 2.0 w fordzie to niezła padaka. Bądź czujny na niepożądane odgłosy po dużych przebiegach. W firmie już wogole wycofalismy się z tej marki

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty pleciesz Rafiros...w 2030r Nissan doszlusuje z jakością NCIII
Nie przejmuj się, w fordzie też jej nie widzi, no chyba że on line

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas w firmie mamy 2 Fordy , padaka straszna jeden 3 letni 33000 mil podłoga prawie przerdzewiała na wylot, drugi roczny 10000 mil rdza jak okiem sięgnąc...Pod maską widać że to jakiś chinczyk wszystko montował. Nawet elektroniczny zegarek się w nich spóźnia :) . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to piękne opinie macie o Fordzie - ja się zdecydowałem bo kolega trzy lata temu wziął dokładnie takiego i na razie ma 200 tyś zrobione i tylko przeglądy robi.
Navi dla mnie jest mało ważne bo na google Maps jak muszę to jeżdżę a tu jest apple car to nie ma z tym problemu.
Pożyjemy zobaczymy a jak będzie jak piszecie to trzeba będzie zmienić
Pod uwagę brałem jeszcze Toyote Avensis ale znacznie droższa i mniej komfortowe fotele i zawieszenie.
Pewnie się okaże że VW Passat byłby najlepszym wyborem w tym przypadku tak samo jak po zakupie QQ żałowałem że nie kupiłem choćby Golfa


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z kolei, decydując się na zakup QQ J11 rozważałem również zakup Mitshubishi Outlander-a.

Główny cel jaki był, to zmieścić się ostatecznie w kwocie 100 000zł.

I w tej cenie Outlander mieścił się, nawet w całkiem niezłej wersji, ale ostatecznie przegrał kilkoma względami:

- głośno wewnątrz, powyżej prędkości 130km/h

- 5 biegowa skrzynia biegów - MASAKRA - CVT za znaczną dopłatą

- deska i ogólnie wygląd wnętrza - lata 80/90

Kilka razy jeździłem nim i wybór był trudny, ale ostatecznie wybrałem pierdziawkę Nissana.
 

Ale samochód (Outlander) całkiem fajny, przede wszystkim ogrom miejsca wewnątrz, spory bagażnik i nie jest to tak delikatna konstrukcja, jak QQ.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 hours ago, toruńczyk said:

Witam !

Może nie jestem w temacie ...ale przeczytałem więc dzielę się informacją 

https://spidersweb.pl/autoblog/nissan-qashqai-1-7-dci-ceny-polska/amp/

 

 

"dCi 150 4×4 Xtronic (CVT)"

 

Nie, dziękuję :P Nie mogli dać dwusprzęgłówki z innych modeli? :-((((( Albo nawet normalny automat ze sprzęgłem hydrokinetycznym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jeździłem c5 aircross, nowość na rynku. 

Akurat podjechał pod dom, wersja full wypas, za ponad 150kpln,automat benzyna 180KM.

Silnik osiągami bym porównał do mojego 1.6 163KM manula... 

Ale reszta bije qq - jakość wykonania, spasowanie, wyciszenie, multimedia to przepaść (cały licznik oczywiście to wyświetlacz) itd... 

No ale oczywiście cena robi różnicę... Choć qq w najbogatszej wersji i tak jest pod względem jakości wykonania w tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nissan czy tam renault z kolejną generacją bardziej się postara. Zamknęli rok ze sprzedażą podoną jak w 2014 roku i o ok. 70k mniej niż 2015-2018. Nie rozumiem np. czemu w nissanie qq jest ubogo z multimediami, gniazdami. Nie ma czegoś takiego jak nawiew z kanału środkowego na tylne siedzenia, gniazda 12v na tylne siedzenia. Doświetlania zakrętów do niedawna nie było. I coś by się jeszcze znalazło czego w qq może nie być nawet w najbardziej wypasionej wersji. Nie widziałem podświetlania klamek czy świateł z lusterek bocznych... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak było (sztuczne zawyżanie ceny, by upust kusił), teraz jest dużo gorzej jeśli chodzi o rabaty w Citroenie.


Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tomkek1912 napisał:

 Nie rozumiem np. czemu w nissanie qq jest ubogo z multimediami, gniazdami. Nie ma czegoś takiego jak nawiew z kanału środkowego na tylne siedzenia, gniazda 12v na tylne siedzenia. Doświetlania zakrętów do niedawna nie było. I coś by się jeszcze znalazło czego w qq może nie być nawet w najbardziej wypasionej wersji. Nie widziałem podświetlania klamek czy świateł z lusterek bocznych... 

Ależ w większości jest - tylko nazywa się X-Trail.

Nissan wyszedł z założenia - jak chcesz więcej dodatków typu nawiewy, chłodzone schowki, elektryczna klapa bagażnika, podgrzewana kierownica i grzana kanapa - to prosimy bardzo. Kupcie X-Traila - w środku to przecież to samo :)

Tyle, że nie każdy potrzebuje tak dużego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Strider napisał:

Czy widziałeś kiedyś Citroena sprzedanego w cenie katalogowej? ;) Citroen zawsze hojnie obdarowuje swoich klientów rabatami.

Sugerujesz, że wyrwe go za stowe? Hahah

Prawda taka, że moje qq za stowe wyglądało dzis jak biedny kuzyn przy tej c5. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nissan czy tam renault z kolejną generacją bardziej się postara. Zamknęli rok ze sprzedażą podoną jak w 2014 roku i o ok. 70k mniej niż 2015-2018. Nie rozumiem np. czemu w nissanie qq jest ubogo z multimediami, gniazdami. Nie ma czegoś takiego jak nawiew z kanału środkowego na tylne siedzenia, gniazda 12v na tylne siedzenia. Doświetlania zakrętów do niedawna nie było. I coś by się jeszcze znalazło czego w qq może nie być nawet w najbardziej wypasionej wersji. Nie widziałem podświetlania klamek czy świateł z lusterek bocznych... 
Już miałem takie przemyślenia że qq to tylko klasa średnia w dużym opakowaniu.
Choć europejska klasa średnia to można powiedzieć obecnie wyższa japońska.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie ubogo z multimediami jest we wszystkich nissanach, nawet tych z wyższej półki i full pakietach platinium/premium, itd..., wszystko jest jakoś wprowadzana z opóźnieniami 2-3 lata, a to co jest to już trąci myszką ..... 

Pamiętam jak ze 3 lata temu oglądałem nową Maximę, w fullu wypasie to miała wszystko, sensory, kamery, skórę, wykrywanie martwego pola, aktywny tempomat, podrzewania siedzień...  problem w tym, że już konkurencja miała asystenty pasa, inteligentne tempomaty, wi-fi, odpalanie auta z każdego zakątku świata ......   owszem maxima 2019 pewnie to już ma, ale konkurencja już pewnie sama parkuje, ma inteligentne światła, można wydawać polecania głosowe, czy współpracuje z Alexą

co do sprzedaży QQ mnie to nie dziwi od 2014 roku przybyło konkurencji ..... dziś na świecie jest 20 modeli w tej klasie (nie licząc chińczyków)

Edytowane przez Kazik_R52
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Strider napisał:

Czy widziałeś kiedyś Citroena sprzedanego w cenie katalogowej? ;) Citroen zawsze hojnie obdarowuje swoich klientów rabatami.

DS Crossback'a bym wzial za 150 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to masz rację, - 3 i +3 to dalej trzy

Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No piękna, wymiary niemal identyczne jak QQ.

Tyle, że trzeba poczekać trochę aż ten nowy eksperymentalny silnik benzynowo-samoczynny przejdzie choroby wieku dziecięcego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsze jest wrogiem dobrego... Nie wiem co mnie pcha do ciągłego porównywania innych modeli do mojej J11. Jeszcze rok nie minął znajomości, a ja rozgladam się za innymi , choć nie mam powodu do narzekań... Wpadł mi w oko Seat Ateca 1.0 TSI, wersja Style z 2018 (wystawiony za 89500) ma w stosunku do mojej Acenty 2017 dodatkowo: kamerę cofania, bezkluczykowy dostęp, nawiewy z tyłu, większy bagażnik , relingi, pampersy. Natomiast nie ma: podgrzewanej szyby i siedzeń oraz przyciemnianych szyb. Z ciekawości podjadę jutro do dealera i zapytami ile musiałbym dopłacić przy wymianie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten 1.0 to chyba 3 cylindry? 

Najpierw sprawdz czy ci to odpowiada. 

Ojciec ma c3 z trzycykindrowka- osiągi bardzo ok, natomiast dźwięk... formułki, fajny przez chwilę, potem mnie wkurza... Ciekawe jak się zachowuje vag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 hours ago, Pavllo said:

Ten 1.0 to chyba 3 cylindry? 

Najpierw sprawdz czy ci to odpowiada. 

Ojciec ma c3 z trzycykindrowka- osiągi bardzo ok, natomiast dźwięk... formułki, fajny przez chwilę, potem mnie wkurza... Ciekawe jak się zachowuje vag

Moja siostra ma nowe Polo z tym 1.0L 3-cylindrowym silnikiem i absolutnie gwarantuje że z wewnątrz nie da się poznać że to nie jest 4-cylindrowy silnik. Naprawdę bardzo dobra kultura pracy(a jeździłem też 3-cylindrowym peugeotem i citroenem, boże, jakby pod maską była kosiarka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...