Speed024 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Cześć, jest to mój 1 post na tym forum, także oficjalnie się przywitam Nabyłem swoją Primere P12, ale niestety z zatartym silnikiem, zastanawiam się czy lepiej kosztownie wyjdzie mi remont silnika czy może swap. Jakie silniki do P12 gdzie oryginalnie był silnik 1.8 QG18DE będą pasowały właściwie na plug'and'play ? Myślałem o QG18 z P11 o mocy 131 KM lub 114KM . Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Poczytaj forum bo ten silnik z założenia jest bardzo słaby w remont bym się nie pakował przenigdy szukaj 2.0 z P12 najlepiej z kompem i gotowcem na spawa i kogoś kto się tego podejmie są zawodowcy to Ci może tam i SR20VE albo DETa wsadzą na EMu jak coś ale jak nie masz wiaderka złotych monet to szukaj naprawdę zdrowego QG będzie na chwile ale napewno w twoim bagażniku zagości baniak 5 litrowy z olejem na stałe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Pierwsze wolałbym pozostać z 1.8 ponieważ mam pod to LPG założone, i nie chce zmieniać w dowodzie pojemności. każde QG z P11 wchodzi PnP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 zmieniasz sam blok silnika choć gdzieś tam były jakieś różnice ,, papierami bym się nie przejmował bo silnik jest częścią zamienną ja kupiłem auto co ma teraz 2,0 a w DW 2,5 litra i nie ma sladu że ktoś coś ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Jakbys zaswapowal to co kolega poleca, ve,det, to mialbys cos pieknego. Naprawe zatartego silnika sie nie podejmuj, koszty duze, szukaj uzywki na tace daj zeby znalezc oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dzięki za porady, w przyszłości jak się pojawi więcej $ to zeswapuje na jakiś 2.0 . Ale tymczasowo udało mi się wypatrzeć używany 1.8 (sam słupek) za 400 zł to kupiłem, zamontowałem już na samochód, kompresję jakąś tam ma, ale mam problem że w ogóle iskry nie mam na żadnej cewce. Poradzicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 słupek silnika za 400 zł??????????????????????????????????????????????? za sensowny z gwarancją miesiąc musisz dać min. 1500 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Znajomy, znajomego sprzedawał, więc wziąłem. Kompresję ma dobrą . Poradzicie z brakiem zapłonu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 sprawdz czujnik położenia wału wałka itp ,, masy i itp ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Jest może jakiś manual do tego silnika, jak sprawdzić itd. Głównymi podejrzanymi jest czujnik walka rozrządu i wału korbowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Coś zostało nie podpięte lub uszkodzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
switch Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 słupek silnika za 400 zł??????????????????????????????????????????????? za sensowny z gwarancją miesiąc musisz dać min. 1500 zł te za 1500 z gwarancją to są realnie warte 400 sam taki kupiłem i żałuję, że nie wymieniłem od razu pierścieni i nie zrobiłem głowicy, bo tak dwa razy musiałem płacić za wyciąganie silnika.. ale teraz już jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 No co zrobić.. używane to zawsze ogromne ryzyko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 W przypadku tego silnika to szanse na kupienie igły są z założenia marne ,, ale fakt faktem jak ja bedę kupował silnik to mam zamiar go przeglądnąć dając nowe pierścienie Temat zamykam bo silnik jak widać odpalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi