a.brauner Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 (edytowane) Witam.Jestem tu nowy i nie mogę znaleźć odpowiedniego tematu. Jestem posiadaczem Qashqai 2.0dci Acenta 4WD z 2008r.Jakiś rok temu wywaliłem filtr dpf ,a od kilku miesięcy bierze mi strasznie dużo oleju. Najwiecej po jeździe na autostradzie.Jest to w granicach 2l na 1000km.Auto kopci tylko na biało.Nie ma wycieków. Pomóżcie Edytowane 11 Stycznia 2017 przez Sky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mambo5 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Biały dym = uszczelka pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a.brauner Opublikowano 11 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Kopci tylko jak jest zimno na zimnym silniku później już nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mambo5 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 A to nie jest czasem para? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Co tu duzo pisać, jak 2l na 1 tys. km to czeka Cie remont silnika i tyle w temacie. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a.brauner Opublikowano 11 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Co tu duzo pisać, jak 2l na 1 tys. km to czeka Cie remont silnika i tyle w temacie. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Dokładnie co? Uszczelka? turbina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 (edytowane) Dołóż do remontu wymianę pierścieni. Jak już będziesz wymieniał pierścienie p, to i o panewkach nie zapomnij.Jaki masz przebieg? Edytowane 13 Stycznia 2017 przez horte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a.brauner Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 215000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Jak nie ma wyciekow na zewnątrz to kapitalka silnika, przynajmniej gora ale to i tak pare tys zl poleci. 2l nan1 tys to b duzo. Ludzie jeszcze do 1l na tys km jakiś czas jeżdżą ale u Ciebie to remont, daj do kogoś kto robie diesle Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Właśnie widziałem u kolego rozebrany silnik 2.0 DCI pochodzący z qashqai z przebiegiem ok 200tys. Panewki- słabe pierścienie - ocena na 3 Reszta w przyzwoitym stanie. Wszyscy jednak kręcą głową i zgodnie narzekają na jakość panewek. Jest duża szansa, że branie oleju w studiowanym przypadku wynika z zużycia pierścieni, zużycia gumek w głowicy lub nadmiernym zużyciem turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.