watcher79 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Dzień dobry. Czy to normalne że w gnieździe zapalniczki jest napięcie po wyłączeniu zaplonu i zamknięciu samochodu? Edytowane 12 Stycznia 2017 przez watcher79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 w wielu autach tak jest żeby nawet przy niepracującym silniku można było korzystać z pewnych rzeczy np. gniazdo zapalniczki, radio, alarm.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 tak ale tylko w jednej(te po stronie pasażera), wszystkie inne zostają "wyłączone" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Najprawdopodobniej ktoś dostosował to gniazdo, dokonując przeróbki w podłączeniu, w/g swoich potrzeb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 W Patku z przodu są dwa gniazda obok siebie. Jedno ma napięcie po kluczyku drugie cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 W Patku z przodu są dwa gniazda obok siebie. Jedno ma napięcie po kluczyku drugie cały czas. Dobrze pomyślane, czasami się przydaje i nie trzeba przerabiać i kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
watcher79 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 U mnie jest tylko jedno i mam pewność że nikt przy tym nie grzebał/ To instalacja fabryczna. Dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka_sz Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 U mnie są dwa fabryczne... jedno pod drugim. W jednym jest napięcie jest po przekręceniu kluczyka a w drugim cały czas. W bagażniku też jest cały czas. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ME81 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Witam, U mnie tez jedno gniazdko koło lewego kolana pasażera pozostaje po wyłączeniu stacyjki pod napięciem. Czy ktoś wie jak przerobić to gniazdko aby tez się wyłączało ze stacyjka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Musisz przepiąć zasilający gniazdo przewód dodatni pod bezpiecznik w którym zanika napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skerim Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) "U mnie są dwa fabryczne... jedno pod drugim. W jednym jest napięcie jest po przekręceniu kluczyka a w drugim cały czas. W bagażniku też jest cały czas." Y U mnie podobnie i chwalę to sobie, korzystam z tylnego gniazdka np. przynadmuchiwaniu pontonu i nie muszę w tym celu latać na przód żeby zapłon włączać Edytowane 25 Maja 2017 przez skerim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.