Gość Darson81 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Koledzy co jakiś czas wyskakuje mi błąd PO420 /wydajność katalizatora poniżej progu -bank 1/ Wymieniłem niedawno drugą sondę lambda na nową bo zdaniem mechanika to mogło być przyczyną i na jakiś czas problem zniknął, ale pojawił się ponownie. Pytanie: czego dotyczy ten błąd konkretnie? może jest już wypalony katalizator a sondy są dobre i dlatego pokazuje błąd? Z jazdą nie ma najmniejszych problemów. Od niedawna mam LPG ale błąd pojawiał się wcześniej przed założeniem instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 0420 przy lpg to norma, chyba, że masz emulator sond. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 to może być początek końca kata, czy odczułeś że autko jest słabsze lub więcej pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 sprawdź przede wszystkim czy nie masz jakiejś nieszczelności w wydechu (zaczynając od kolektora i jego uszczelki), kolejna sprawa to w jakich warunkach wyskakuje ci ten błąd, np przy dłuższej jeździe ze stałą prędkością w okolicach 100km/h, albo tylko przy jeździe miejskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 0420 przy lpg to norma, chyba, że masz emulator sond. nie pisz głupot może masz przelane auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darson81 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Auto jeździ bez szarpania czy utraty mocy, kupiłem je trzy miesiące temu, być może ktoś już usunął środek katalizatora i zostawił obudowę tylko:) Wtedy też by ten błąd się pojawiał? Spala też normalnie. A co to jest ten emulator sond? Chodzi mi też o to, czy to sondy pokazująten błąd na podstawie zużytego katalizatora czy to błąd typowy dla samego katalizatora, wtedy wiedziałbym już jak to ogarnąć Edytowane 12 Stycznia 2017 przez Darson81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 emulator II lambada sprawdza stan kata, ale jak masz przelane auto to nawet przy sprawnym kacie i lambadzie tez wywali błąd, sprawdź I lambady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retros Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Emulator sondy to tzw tulejka która oddala sondę od spalin ... jeżeli auto jeździ normalnie to spokojnie możesz zaryzykować montaż takiej tulejka i błąd ci nie powinien wyskoczyć ... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Ja mam całkowicie bez kata. Byłem pewny ,że siedzi tulejka a jej nie ma a z tym wywalaniem błędu to po odpięciu sond wywaliło chyba na 3 dzień dopiero. Nie mógłby ktoś sprawdzić na swoim aucie czy tak to ma być? Odpiąć 1 sondę żaden problem. Edytowane 13 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 miałem P11.144 bez kata założony kolektor 4-2-1 i żadnego błędu nei było anu na PB ani na LPG kwestia sprawności auta i wystrojenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) A odpięcie sondy? Nie ma generowanego napięcia a ECU podstawia napięcie zastępcze przecierz dopiero po wystapieniu błędu. To samo z odpięciem cewki czemu nie ma błędu? Ku...to moje zestrojone na ch...szkoda ,że instalatorzy BRC nie mogą do tego wytrojenia się dostroić. Edytowane 13 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darson81 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Dzięki za wyjaśnienia ws. emulatorów. Mechanik właśnie proponował mi tą tulejkę na drugą sondę /koszt sto złotych/ i tak zrobię za jakiś czas. Póki co kupiłem skaner diagnostyczny obd i kasuję sam błąd jak się pojawia, z autem nie mam żadnych innych problemów śmiga bardzo dobrze, a objaśnijcie mi jeszcze dokładnie co mam rozumieć pod pojęciem "przelane auto" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Przelane-Za dużo paliwa Tulejkę sobie kup sam i załóż chyba ,że nie masz możliwości. Na forum znajdziesz tylko szukaj w google i niech ktoś mi wytłumaczy właśnie czemu szukajka na tym forum nic nie znajduje konkretnego a google zawsze trafia. Piszę "hasło" i "nissanklub" nawet wystarczy sama "primera p12" i ładnie mam wyniki dostosowane do potrzeb. Edytowane 13 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retros Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 100 zł za tulejka ? Na alledrogo z wysyłka 10 zł . Potem wykrecasz sondę . Wykrecasz tulejka w miejsce sondy i lambde w tulejka . Max 10 minut roboty. Musisz mieć dostęp do kanału .. pozdr Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Nie myślmy sobie ,że tak łatwo to pójdzie...raz z kumplem spawaliśmy dookoła sondy-bo palnika nie mam i tak ledwo co poszło a z sondy mało co zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 jak się ma klucz do sond to raczej nei powinno być problemu, jakoś zawsze udaje mi się odkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Bądźmy dobrej myśli ale wiesz czasem jak to w aucie bywa.Podaje tylko przykład. Klucz się złamał ,żaba rosyjska skruszyła ale z przedłużką 1,5 metra poszło. Dino wiesz wtedy chyba ile niutów tam było.Nakrętkę normalnie darło jak nożem frezarskim. Jedynie stara ruska stal mogła to wytrzymać MADE IN USSR Edytowane 13 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 z sondami to nieraz dramat, bo zasrane od temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 .............................Na forum znajdziesz tylko szukaj w google i niech ktoś mi wytłumaczy właśnie czemu szukajka na tym forum nic nie znajduje konkretnego a google zawsze trafia. Piszę "hasło" i "nissanklub" nawet wystarczy sama "primera p12" i ładnie mam wyniki dostosowane do potrzeb. też to zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.