ethayer Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Witam Tak się niefortunnie złożyło że mój Micrus pali olej, pali to właściwie złe określenie, bo ubytków na poziomie 3l / 1000km nie można nazwać paleniem - to jest jakiś kosmos. Zdecydowałem się na swapa z innej, chorej micry, znalazłem silnik stan podobno idealny, jednak sprzedawca wyjął go z Micry K11 1.3 ze skrzynią automatyczną. Stąd moje pytanie co do mocowań, ja w swojej posiadam skrzynie manualną, czy nie będzie problemu z podpięciem tego silnika do mojej budy? Dodatkowo chciałem spytać o kod silnika, mój to CG13DE, gdzie inne silniki to po prostu CG13, czy one się czymś różnią ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 D standardowo DOHC 2 walki w glowicy E to MPI wtrysk wielopunktowy. Wszystkie CG 1.0 1.3 1.4 to DE Co do automatu to znajomy w K11 przekladal kiedys na manual i nie przypominam zeby musial duzo rzezbic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ethayer Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.