Wiesia92 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Witam dalej mam problem z odpalaniem mojej buni poliftowej 2.0 140KM SR20DE.Zrobiłem następujące rzeczy-wymieniłem przewody paliwowe w pompie paliwa (pomiędzy koszem a pompa paliwa)-zrobiłem przedłużenie miejsca gdzie pompa paliwa zaciąga paliwa z kosza zaciąga praktycznie z samego dna zbiornika.-zacisnąłem francuza na powrocie listwy wtryskowejmoje spostrzeżenia:-po założeniu przedłużenia na pompie paliwa auto troszkę ale to troszkę lepiej odpala tzn. już nie odpala na 3 gary tylko z bieda bo z bieda ale odpala na 4 gary normalnie-przed założeniem francuza na powrocie usunąłem kanapę tylna i zdjąłem przewód powrotu na pompie paliwa. Po przekręceniu stacyjki na pozycje kontrolki pompa ładnie nabija paliwo do pewnego momentu ale jednocześnie widzę ze na powrocie pojawia się paliwo. Czy jest to normalny objaw?-jak już zapali i zgaszę go i zostawię na pół godziny to po pół godzinei auto odpala normalnie. Problem pojawia sie na zimnym silniku jesli stoi w garazu w ktorym jest 5 stopni auto bez wiekszych problemów odpala.Problem pojawia sie gdy stoi 8h na parkingu w pracy gdy stoi cała noc na dworze dodam ze czujnik temeratury silnika na komputeerze pokazuje dobre parametry tak samo przepływka z programu tolerance data Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Zmierz ciśnienie paliwa i popraw masę na silniku . No i filtr benzyny do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesia92 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 filtr wymieniony właśnie myślę nad dołożeniem masy. może mi ktoś powiedzieć jak to zrobić najlepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 a przewody WN ile kkm mają zrobione, może warto je wymienić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesia92 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 auto w czasie jazdy nie przerywa idzie naprawdę elegancko jeśli już zapali przejadę kawałek może z 5km do sklepu zgasze pojde do sklepu na 5 min to auto pali na dotyk problem się pojawia po nocy lub po 8h stania pod praca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 no ale co się wtedy dzieje? rozrusznik nie kręci, słabo kręci czy dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesia92 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 jeszcze raz Ci napisze. Problem nie jest z rozrusznikiem ze slabo kreci czy cos w tym stylu. Chodzi o to ze po nocy gdy auto stoi i krece rozrusznikiem przy niskim poziomie paliwa silnik tak jak by proboje zapalić chwyci i za chwile zgaśnie. jak jeszcze raz zakrece auto odpala. Problem się nasila wtedy gdy jest poniżej polowy paliwa i zbliza się ku rezerwie od polowy w góre auto może 8h stać tydzień podchodzę chwile zakręci i odpala bez problemu. tak chodzby hmm zapowietrzony układ paliwowy -w baku jest wszystko szczelne chodzi o przewód z powrotu i ten co idzie na listwe wtryskowa filtr paliwa jest nowy na starym to samo było pompe wymieniłem ale stara i tak jest dobra. -zauwazylem tez ostatnio ze mi buczy z okolicy wlewu paliwa na postoju otwarłem klapke i brzęczał korek paliwa popuściłem go i dokrecilem i cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zrób taką próbę - przed odpaleniem autka odkręć na chwilę korek od wlewu paliwa, następnie zakręć i zobacz jak odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesia92 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 nic to nie zmienilo założyłem zaworek zwrotny zaraz przy zbiorniku paliwa dalej nic to nie zmieniło jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phenixx Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Witam - podpinam się do tematu bo mam to samo w 1.8. Ktoś ma jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazniczek Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Krokowiec? U mnie padal komputer. Na zimnym odpalał za 2-3 razem, lub w ogóle jak coś to z gazem a i tak tracił obroty na 500 jak włączyło się dmuchawę. Warszawa Lesiak ul. Sternicza 40 DNO - omijać z daleka!!!!!!. Nawet nie potrafią wpiąć pałąka do podtrzymania maski silnika w zaczepy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.