Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P/WP11.144] Nissan Primera p11 problem z odpalaniem


Wiesia92
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dalej mam problem z odpalaniem mojej buni poliftowej 2.0 140KM SR20DE.
Zrobiłem następujące rzeczy
-wymieniłem przewody paliwowe w pompie paliwa (pomiędzy koszem a pompa paliwa)
-zrobiłem przedłużenie miejsca gdzie pompa paliwa zaciąga paliwa z kosza zaciąga praktycznie z samego dna zbiornika.
-zacisnąłem francuza na powrocie listwy wtryskowej

moje spostrzeżenia:
-po założeniu przedłużenia na pompie paliwa auto troszkę ale to troszkę lepiej odpala tzn. już nie odpala na 3 gary tylko z bieda bo z bieda ale odpala na 4 gary normalnie
-przed założeniem francuza na powrocie usunąłem kanapę tylna i zdjąłem przewód powrotu na pompie paliwa. Po przekręceniu stacyjki na pozycje kontrolki pompa ładnie nabija paliwo do pewnego momentu ale jednocześnie widzę ze na powrocie pojawia się paliwo. Czy jest to normalny objaw?
-jak już zapali i zgaszę go i zostawię na pół godziny to po pół godzinei auto odpala normalnie. Problem pojawia sie na zimnym silniku jesli stoi w garazu w ktorym jest 5 stopni auto bez wiekszych problemów odpala.Problem pojawia sie gdy stoi 8h na parkingu w pracy gdy stoi cała noc na dworze


dodam ze czujnik temeratury silnika na komputeerze pokazuje dobre parametry tak samo przepływka z programu tolerance data

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

auto w czasie jazdy nie przerywa idzie naprawdę elegancko jeśli już zapali przejadę kawałek może z 5km do sklepu zgasze pojde do sklepu na 5 min to auto pali na dotyk problem się pojawia po nocy lub po 8h stania pod praca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz Ci napisze. Problem nie jest z rozrusznikiem ze slabo kreci czy cos w tym stylu. Chodzi o to ze po nocy gdy auto stoi i krece rozrusznikiem przy niskim poziomie paliwa silnik tak jak by proboje zapalić chwyci i za chwile zgaśnie. jak jeszcze raz zakrece auto odpala. Problem się nasila wtedy gdy jest poniżej polowy paliwa i zbliza się ku rezerwie od polowy w góre auto może 8h stać tydzień podchodzę chwile zakręci i odpala bez problemu. tak chodzby hmm zapowietrzony układ paliwowy

-w baku jest wszystko szczelne chodzi o przewód z powrotu i ten co idzie na listwe wtryskowa filtr paliwa jest nowy na starym to samo było pompe wymieniłem ale stara i tak jest dobra.

-zauwazylem tez ostatnio ze mi buczy z okolicy wlewu paliwa na postoju otwarłem klapke i brzęczał korek paliwa popuściłem go i dokrecilem i cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nic to nie zmienilo


założyłem zaworek zwrotny zaraz przy zbiorniku paliwa dalej nic  to nie zmieniło jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Krokowiec? U mnie padal komputer. Na zimnym odpalał za 2-3 razem, lub w ogóle jak coś to z gazem a i tak tracił obroty na 500 jak włączyło się dmuchawę. Warszawa Lesiak ul. Sternicza 40 DNO - omijać z daleka!!!!!!. Nawet nie potrafią wpiąć pałąka do podtrzymania maski silnika w zaczepy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...