chudy__ Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) A wiec wywalim dzis zderzak tylny zeby oblukac jak tam wyglada i niestety nie wyglada to najlepiej. Miejsa gdzie buda lezy na ramie sa w slabym stanie i nie mam pomyslu jak to naprawic. Myslalem o odkreceniu jednej i drugiej strony i odparciu budy na srodku hi liftem, no ale i tak co dalej ... Jakies podpowiedzi? Jak to wyglada wedlug was? Jest tragicznie czy mozna cos jeszcze z tego zrobic? Edytowane 22 Stycznia 2017 przez chudy__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Widziałem gorsze elementy a wręcz ich brak .niema tragedii trochę blachy ,wycinania i będzie jak nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Dokładne, ty to masz jeszcze w super stanie. Lemmy nech ci pokaże co sie u niego dzieje, i odziwo dalej jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 tak przy okazji, są gdzieś dostępne tuleje do liftu budy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 no to mnie troche pocieszyliscie ze az tak zle nie jest teraz tylko pytanie czy jest opcja zorbienia tego bez zdejmowania budy? bo nie mam takiej mozliwosci, musze to ogarnac normalnie w garazu lub komus zlecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Możesz podnieść budę na lewarkach za progi. ja tak zrobiłem jak montowałem podkładki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Temat do ogarnięcia kolego ale musisz popuścić budę na poduszkach aż za połowę autka tak abyś uzyskał jak największy prześwit między bud a ramą .podblokuj to jakimiś klockami i do dzieła.powodzenia i czekamy na fotki z prac blacharskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 mam krociaka wiec musialbym odkrecic p wszystko procz samego przodu? nakretko tylko popuscic i sruby zostawic? jak juz inne tematy dokoncze to moze sie za to wezme lecz nie ukrywam ze troche sie boje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Wszystkie śruby łączące ramę z budą odkręcasz. podnosisz gdzieś 15cm i spawasz nie ma się czego bać, operacja naprawę banalna. tylko coś podstaw pod budę jak podniesiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 no to jak juz tak mam podnosic to za jedym razem lift budy chyba wpadnie znajac moje szczescie pourywam sruby i bedzie ciezko no ale jak zrobie to co zostalo to mozliwe ze sie za to wezme i jak co to foty beda z akcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Dasz radę śrubami się nie przejmuj kupisz nowe a odrazu bodylift ogarniesz jak muwisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter731 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 tak przy okazji, są gdzieś dostępne tuleje do liftu budy? Ja mam komplet, chętnie sprzedam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Pytanie, bo jak zejdą śniegi to i mnie taka inspekcja czeka. Co myślicie o nitowaniu blach zamiast spawaniu? i do tego uszczelnianiu pastą na spawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Ja bym spawał bo Buda pracuje bardziej niż w plaskaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Kurde, właśnie tu mam mieszane uczucia - buda na ramie, czyli nie przenosi obciążeń zawieszenia i układu napędowego. Z drugiej strony gnije w punktach mocowań - czyli tam pracuje (najprawdopodobniej pod własnym ciężarem) Z jednej strony spawanie usztywnia, ale przepalonych blach nigdy nie zabezpieczysz w profilach zamkniętych, czyli problem pozostaje. Z drugiej - nitowanie i pasta na spawy usztywnią, ale całość będzie minimalnie pracować - może właśnie w wymiarze jaki jest potrzebny, żeby znowu nie rdzewiało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 a co za problem zaraz po spawaniu zakonserwowac od srodka? wykonalne mysle ze bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Jest na rynku olbrzymi wybór środków zabezpieczających przed rudą .a jak uszczelniacz idealnie miejsca złożenia i pod nitami i ile wiercenia a rudą ma oko na wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.