Ravdnl Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam. Na wstępie zacznę od tego że swoje Terrano kupiłem nie dawno.Bez zadnych rewelacji bo miało to być autko w które spakuje dwa psy ( AST ) i pojade do lasu. Nie zapłaciłem dużo z myślą ze zrobie sobie sam i będę wiedział co mam. Od początku. Po zakupie oczywiście serwis. Świece, przewody, kopułka, palec, olej filtry termostat i napewno coś o czym zapomniałem. Ale od początku brak ładowania - więc oddałem alternator do regenracji. Odebrałem miałbyć git. Wkładam? i dalej brak ładowania. Brak wzbudzenia? Nie moge znaleźć zadnych konkretnych schematów ani nic podobnego. Chcę uruchomić ten wóz bo Córka męczy mnie żebyśmy pojeździli a mi aż głupio mówić codziennie jutro. Wiązka generalnie nie wygląda zbył bajecznie ale ogarne ją od podstaw jak będzie cieplej. Narazie -7 na dworze a w garażu kończe przekładać F11. Bardzo proszę o jakąś podpowiedź. Może ktoś miał podobny problem? Będę wdzięczny. A teraz biorę miernik w rękę i lecę szukać moze sam coś rozkminie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 rozciągnięty/zły pasek od alternatora - kolega tak miał w 2.7 TD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravdnl Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Napęd ma ok. Dzisiaj posprawdzałem troche i wychodzi na to ze coś jest nie tak z alternatorem. Po włąćzeniu zapłonu na obu pinach we wtyczce od alternatora mam +12V tak powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 u niego też było niby ok, przerobił 3 albo 4 altki, auto było u elektryka, gdzie zmieniono pasek na właściwy, nowy, bo stary się za bardzo rozciągnął. U Ciebie może być co innego, ale to niech koledzy się wypowiedzą, którzy przerobili coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariah Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 https://megawrzuta.pl/download/eef751912606b33c1d2db67ba7fe0999.html Powyżej masz schemat ładowania z R50 2001, ale pewnie we wcześniejszych jakiś zmian nie było jeśli chodzi o ładowanie. Albo masz gdzieś przerwę w instalacji albo faktycznie alternator jest do niczego (mało prawdopodobne jeśli jest po regeneracji - kwestia jakości tej regeneracji). Na szybko to bym proponował prowizorycznie położyć nowe kable i wszystko będzie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravdnl Opublikowano 4 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Mariah Ogromne dzięki za schematy. przejrzałem wszystko i wydawało się być git. Więc wyjąlem alternator, zawiozłem do goscia który go naprawiał i okazało sie ze coś tam było nie tak... W każdym razie działa. Przy okazji wyrzuciłem resztki alarmu jakie w aucie pozostały i zrobiłem troche porządku z elektryką. Alternator już włożony i ładuje jak nalezy. Więc lecimy dalej z tematem i usuwamy kolejne niespodzianki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.