jarek1111 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 zrobimy sobie kiedyś wspulnie sesje zdięciową , mamy taki sam pakiet stylistyczny 2 idetyczne zetk i bi turbo mam gdzieś magazyn GT sprrzed kilku lat z tą zetką na pierwszej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 No już finalnie z wysokościami zawieszenia, względem serii przód -5mm a tył -30mm (coby trochę go dociążyć) Po zabiegu regulacji wysokości przyszła pora na geometrię: Superancko że śrubki nie zgniłe leciutko poszło bez walki, ale widać że trzeba zapodać poliuretan w dyfer bowiem pozrywane są wszystkie poduszki, na przedniej to doskonale widać a tył dyfra wisi już na podkładkach: Koła tył ustawiłem maks zbieżnie ale w fabrycznej tolerancji, negatyw tylko -1 od fabrycznych nastawów odstaje (przy mały) ale dzięki temu przy przyspieszaniu będzie więcej trakcji: Tym bardziej w momencie przyspieszania jak tył siada to jeszcze się on powiększa i zabiera przyczepności... A przodzik tak żeby to trochę skręcało, czyli skraj fabrycznej tolerancji na 0, W przodzie zbieżność się zmienia wraz z pracą zawieszenia a w tyle ten parametr zostaje stały. Jak przyspieszamy, przód się unosi i koła robią się zbieżne na hamującego narciarza co poprawia stabilność na prostej, a jak hamujemy to jest na odwrót coby poprawić trakcję w ew. zakręcie Górne wachacze mam nie regulowane, więc negacik fabrycznie powiększony o wartość wynikającą z obniżenia przodu auta o 5mm: A żeby zmniejszyć nadsterowność jak za dużo gazu przyłożę w zakręcie i łatwiej było mi to opanować, usztywniłem przedni stabilizator, tył natomiast wyleciał całkowicie Po takim zabiegu jak auto wpadnie w poślizg po zdjęciu nogi z gazu natychmiast się prostuje i nie przerzuca go w drugą stronę - taki anty "Rybka" patent dla 350Z od Coobcia: Mały upgrade: Już taksówkarze nie będą mnie zaczepiali i mówili że mam maskę nie domkniętą No to jedną część układanki już mam gotową, będzie co robić w długie zimowe wieczory pod warunkiem że jakiś wolny się znajdzie Blok przygotowany na męskie dmuchanie Niemal 3,8L pojemności, Dartony no i wytrzymalszy wał z 370Z, który to głownie dokłada pojemności Docelowe korbowody będą dopiero pod koniec stycznia ale szerokie na 30mm coby 1100Nm przyjeły bez zajęknięcia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.