bosk Opublikowano 22 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 Taka sytuacja w P10 ... Raz jest (na ogół tylko kilka pierwszych ruchów po włączeniu), raz brakuje przerywanej pracy wycieraczek - mowa o tym biegu, który się reguluje potencjometrem. Zdemontowałem przełącznik wycieraczek wyczyściłem i przekonserwowałem styki, przemierzyłem sam potencjometr - wygląda, że wszystko powinno być OK, a nadal nie jest. Gdzie szukać dalej w instalacji ? Jakiś (w którym miejscu ?) moduł sterownika/automatu pracy wycieraczek ? Może tam gdzieś masę gubi ? Ktoś miał podobny problem ....? OK, "pokopałem" w manualu schemat elektryczny - sam sobie odpowiem... TCU (Time Control Unit) gdzieś pod kierownicą (?), do sprawdzenia rezystancja na wtyku MI7, między pinami 14-15 powinno się zmieniać 0-1k Ohm (podczas kręcenia gałką potencjometru wycieraczek). "Gorzej" jak rezystancja wyjdzie OK , bo to by oznaczało problemy z TCU... ............................................................. No i się wyjaśniło ... (dzięki Janusz) Może się komuś przyda. Niesłusznie wczytywałem się w serwisówkę G20, w 'naszych' europejskich P10 nie ma TCU tylko moduł FR WIP np. 28510-87J05 (szary plastikowy klocek przy prawym przednim kielichu amortyzatora). Po jego wymianie ożyło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.