GodISmE Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Wlasnie, jaki swap hamulcow jest najsensowniejszy zeby lekkie byly a mimo to wieksza tarcza i klocki? I niedrogie! Duzo rzezbienia z tym swapem z e90, co dokladnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 ja przechodzę na te z 370Z, tylko 2 częściową tarcze z przodu, żeby nie były takie ciężkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 A jaka jest dokladnie roznica miedzy nimi - wszystkie parametry proszę: Brembo vs. Akebono? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) 324x30 vs 355x32 przody, osadzenia te same, ale zacisk potrzebuje adaptera, przypuszczam, że to może być blisko maksa co wejdzie w nasze felgi, bo myślałem jeszcze o gtrowych 322x22 vs 350x20 tył, pasuje p&p nie jest to kosmiczna różnica, ale swap jest w rozsądnej kasie, bo różnica w cenie zacisków niewielka i tylko adapter trzeba dokupić, a tarcze i klocki wedle uznania liczba tłoczków ta sama, masa zacisków pewnie też podobna - tu nie mam danych Edytowane 29 Maja 2017 przez Batman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Czyli wieksza tarcza po prostu, wiec powinno byc lepsze rozprowadzenie ciepla, tak? Jakie plywajace tarcze sa dostepne do tego? A klocki do tego tez wieksze niz do Brembo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Klocki są nieco większe 5-10%, oczywiście ramie siły też jest większe, ale zwykłym brembo nie brakuje siły hamowania jak dla mnie, ale pojemność i rozprowadzanie ciepła. Tarcze pływające są od stoptecha albo noname na dobrej tarczy porównanie klocków przód: Myślałem o kicie stoptecha na przód, 6 tłoczków + tarcza 355mm, ale koszt rzędu 12k (za sam przód i to bez sprowadzenia) trochę odpycha.... Sasza miał w swojej 350Z taki kit i nic ponad to na pewno nie potrzeba. Edytowane 29 Maja 2017 przez Batman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Mi najbardziej przeszkadza przegrzewanie sie tych Brembo i mieknacy hamulec na torze. Jeszcze nie mam na 100% zdiagnozowane czy to ten tzw. "brake fade" o ktorym duzo ludzi pisze nt. tych Brembo, czy problem z pompa, czy tzw. knock back, z ktorego tez slynie to Brembo! Fakt jest taki ze jak je podpompuje na prostej lewa noga to jest ok, inaczej miekki pedal sie pojawia - nie od razu, po kilku sesjach. Na razie zakladam ds3000 z nowiutkim calym plynem rbf660 i zobacze. Jak skoncze te tarcze to wtedy zdecyduje co wleci zamiast tych Brembo! PS. Jeszcze AP Racing pakuja do tych Zetek na tor. Jak to sie ma do Akebono i jak cenowo wypada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Cenowo widzę, że podobnie, choć większe możliwości konfiguracji i tarcze j-hook, które zawsze chciałem mieć No jak masz słabe ciśnienie to nieszczelny układ albo pompa... ja mam tak czasami, że hamuję, pedał sztywny, ale auto zwalnia bardzo słabo - to jest dla mnie sygnał, że czas na okrążenie chłodzące. To może być spowodowane przez gładkie tarcze... ale też po prostu przegrzane hamulce. Edytowane 29 Maja 2017 przez Batman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 To twoje to jest chyba ten tzw. brake fade - cisnienie ok ale hamowanie sie pogarsza. U mnie jest na odwrot ale tylko po mocnym roz(prze)grzaniu, czyli cisnienie mi slabnie i pedal wpada do polowy (chyba ze lekko podpompuje na prostej) i dopiero wtedy hamuje ale hamuje dalej dobrze! Jesli mialbym nieszczelny uklad lub pompe a nawet powietrze gdzies w systemie, to dlaczego wszystko jest ok normalnie jezdzac i to nawet szybko po autostradzie i miescie z mocnymi hamowaniami? Nawet Coobcio mowil ze calkiem twardy mam pedal hamulca w porownaniu z jego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) Masz rację, wynikałoby z tego, że albo pompa nie daje rady albo któryś przewód Ci puchnie pod wpływem temperatury. Aaa i uważaj z tym rbfem, bo podobno bardzo szybko się starzeje. Edytowane 30 Maja 2017 przez Batman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Albo plyn zagotowuje po za mocno hamuje a te gownia ie brembo gotuja plyn. Wymienie teraz caly na rt700, odpowietrze i zostawie ds2500 na razie z przodu, z tylu mam chyba dalej ds performance. Jakbym te ds 3000 wrzucil to bym pewnie jeszcze bardziej pogorszyl sprawe z przegrzewaniem! Pozostaje jedynie w przyszlym sezonie wywalic to gowno brembo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.