Qashlak Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Witam mam problem ze swoim QQ a mianowicie błąd P2263 zapalił się 3 razy 1 i 2 -na 6 biegu pedał gazu w podłodze 3000 obr. nagłe zmulenie czerwony check i potem już jazda normalna zgaszenie i odpalenie auta kontrolka gaśnie. 3 -jazda n 6 około 100km/h lekkie przyśpieszenie i znowu check zgaszenie odpalenie kontrolka gaśnie. Objawy podczas jazdy po mieście raczej żadne jedynie wydaje mi się że turbo czuć tak od 2200-2700 ? Wymieniałem już filtry i świece przebieg 202000tyś. 1.5Dci 106km 2010r lift Zastanawiam się nad wymianą czujnika ciśnienia doładowania (wypożyczenie od scenica z tym samym motorem) Szukałem już w necie i mnóstwo tego jest ale nic nie rozwiązane może ktoś tu miał ten problem i coś podpowie Dodam że błąd sprawdzony w nissanie i jest chwilowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Objawy wskazują na przeładowanie. Podmień czujnik. Jeśli nie pomoże to turbo do sprawdzenia. Zapieczone VNT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Obwód regulatora doładowania turbosprężarki.Nie wiem,czy u Was w traktorkach turbo ma zmienną geometrię? Jeżeli tak to może być że właśnie nie przestawia geometrii .Do sprawdzenia też zawór EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qashlak Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Egr idzie do zaślepienia bo to niepotrzebny twór ekologów (choć zdania są podzielone),rozmawiałem z mechanikiem pierwsze co posprawdza przewody od turbo,potem usuwamy egr i podobno przy tych śilnikach częstym problemem jest jakaś regulacja zaworu przy turbinie,samo turbo odrzuca bo nie ma objaw uszkodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kobictmz Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 witam, mam podobny problem, i rozumiem, że bez komputera się nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qashlak Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Auto wczoraj odstawione do mechaników z doktoratem od 1.5 Dci jak tylko będe wiedział co to napiszę. Witam auto dziś odebrane wymienione czujnik ciśnienia doładowania i przekaźnik grzania świec niestety check nie ustepuję do wymiany turbo podobno zmienna geometria łopatek się zacina. Przy okazji zrobiony rozrząd i rolka napinacza z paskiem (pompa wody się zacinała) pasek rozrządu lekko poszarpany a rolka napinacza z rowkami widziałem na własne oczy, poduszka skrzyni biegów, tarcze + klocki przód,płyn chłodniczy koszt 1500zł za części.Zastanawiam się jeszcze przed wymianą turbo nad zaworem ciśnienia doładowania ? Auto jeździ normalnie nie dymi nie kopci moc ma tylko ten chwilowy spadek na 5 przy 130km/h a potem z checkiem dalej but normalnie do 160km/h ktoś może tu miał/ma podobne objawy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Witam auto dziś odebrane wymienione czujnik ciśnienia doładowania i przekaźnik grzania świec niestety check nie ustepuję do wymiany turbo podobno zmienna geometria łopatek się zacina. Pisałem wyżej? Zastanawiam się jeszcze przed wymianą turbo nad zaworem ciśnienia doładowania ? Auto jeździ normalnie nie dymi nie kopci moc ma tylko ten chwilowy spadek na 5 przy 130km/h a potem z checkiem dalej but normalnie do 160km/h ktoś może tu miał/ma podobne objawy ?? Zawór zostaw. Ta część psuje się najrzadziej przy tych objawach. VNT przycina się w turbinach i nic nie poradzisz, tylko wymiana turbiny lub regeneracja w dobrym, sprawdzonym warsztacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qashlak Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Pisałem wyżej? Zawór zostaw. Ta część psuje się najrzadziej przy tych objawach. VNT przycina się w turbinach i nic nie poradzisz, tylko wymiana turbiny lub regeneracja w dobrym, sprawdzonym warsztacie. może ktoś polecić sprawdzony warsztat od regeneracji na śląsku ?? Mieszkam w Tychach i jest u nas turbo silesia... Witam turbo zregenerowane w Turbo Silesi w tychach koszt 850zł co ciekawe ktoś kiedyś przy nim grzebał jak to nazwali ,,wieś tuning,, przekręcona śruba na gruszcze od zmiennej geometri czekam na odbiór od mechaniora i zdam relecje..A propo jest tu ktoś kto chipował tego ,,rodzynka wadliwych diesli,, ? Problem rozwiązany auto śmiga aż miło.Temat zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin3006 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Jeśli chodzi o chip-tuning tego silnika to ja kupiłem Nota z zamontowanym chipem. U mnie podobna sytuacja występuje z kontrolka, z tym że pojawia się na coraz to niższych obrotach na najwyższym biegu. ASO podczas testów w trakcie jazdy zdiagnozowalo niskie ciśnienie paliwa spowodowane zabrudzona pompą paliwa. A to wszystko zaledwie po ok. 2000km od regeneracji wtryskiwaczy, pompy i czyszczeniu układu paliwowego. Po 100 000km problem powrócił. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.