PiotrOla Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Spotkała mnie dziwna sytuacja. Słysząc nieregularne popiskiwanie paska na wolnych obrotach podniosłem maske i zlokalizowałem źródło-rolka alternatora. Patrze, patrze i nie wierze. Ta się wysuwa na 0,5cm i wsuwa jakby nie była dokręcona. Przerabiał ktoś taką przypadłość? Chętnie przeczytam podpowiedzi osób, które spotkało coś podobnego zanim wezme altka na stół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Albo się popuściła choć to niereality najpewniej łożysko pada i zaczyna nią bujać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrOla Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Zdjąłem kapsel i posypała się korozja. Wpuściłem wd40 żeby zobaczyć, czy wypłynie więcej badziewia, ale zamiast rudej zaczeła się wewnętrzna walka łożysk z korozją. Tylko trzaski, piski, chrupnięcia. Muszę wymienić rolke, tylko poza nią muszę kupić klucz, bo tam musi być specjalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Czyli trafiony zatopiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrOla Opublikowano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Z naciskiem na zatopiony. Wczoraj podczas jazdy zdziwiła mnie wolna praca wycieraczek, oraz ciemne zegary. Po tankowaniu już nie odpaliłem, czyli z dwa dni jeździłem na zasilaniu z aku. To tak działa to sprzęgiełko...niby się kręci kółeczko, ale nie przekazuje obrotu na alternator tia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Coś nie chalo z tym sprzęgiełkim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrOla Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 No nie halo, bo najwyraźniej akumulator nie ma ładowania(ma miesiąc czasu). Problem w tym, że nie zapaliła się kontrolka akumulatora podczas jazdy. Nie mam w tej chwili jak sprawdzić ładowania, ani kontrolki akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czifu Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 U mnie ja mostek w alternatorze padł to też kontrolka gasła normalnie a ładowania nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrOla Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Mam nadzieje że wraz z tym sprzęgiełkiem nie siadł mostek, czy inny regulator. Trzymam kciuki za to, że za zamieszanie odpowiedzialna jest rolka ze sprzęgłem jednokierunkowym, a kontrolka akumulatora jest zjarana i tego nie dostrzegłem WIARA CZYNI CUDA!! Kontrolka nie jest zjarana, ładowanie liczy sobie 10,5v. Rolka do wymiany, ale to podobno nie jej zasługa. Auto stoi w serwisie i czekam na werdykt...EDIT: Niemożliwe stało się możliwe...Spece od alternatorów stwierdzili, że alternator nadaje się do kosza. Szukam w takim razie altka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariah Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 A może regeneracja? Za regeneracje swojego (podobno w środku była tragedia) zapłaciłem 300zł i od ponad 45tys. km jest ok. Oddałem go do Bendiska w Łomiankach (wszystko z firmy tam wozimy), ale w Trójmieście też na pewno jest zakład który potrafiłby go zregenerować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrOla Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Spekuluje, ale chyba nawet obudowa jest uszkodzona. Widziałem, że rolka szorowała po obudowie aż się na lustro wyślizgała... Sądzę, że w środku może być to samo. Do tego łożysko było mocno zużyte, więc generowało sporą temperature. ona też mogła swoje zrobić z korpusem etc. Kupie używke, bo można z gwarancją 14 dniową dorwać od 150zł, zmienię rolkę z tym sprzęgiełkiem na nową i zobaczymy. Moje ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.