milanoss89 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam. Przeszukałem forum ale nie znalazłem odp. na moje pytanie. Od 1,5 roku jestem posiadaczem amerykańskiej wersji Murano 2004. Samochód nie był bity (mam zdjęcia potwierdzające). Rok temu samochód dał mi popalić. Problem był taki że gdy dodawało się gazu to obroty wzrastały a samochód nie chciał jechać. Od poprzedniego właściciela wiedziałem że samochód nigdy nie miał problemów z CVT. Dałem go do mechanika automatycznych skrzyń. Werdykt: wytarty łańcuch CVT. Naprawa około 5 tyś. :-| Teraz historia z poprzedniego miesiąca. Jedziemy w góry i po przejechaniu 20 km samochód przestaje jechać. Obroty wzrastają a samochód stoi w miejscu. Na lawecie pojechał do tego samego mechanika. Okazało się że łańcuch CVT po przejechaniu 10tyś km od ostatniej naprawy rozerwał się. Mechanik mówi że to wada fabryczna tego łańcucha. Z tego co wiem to łańcuchy same z siebie tak sobie nie pękają. Czy jest możliwość, żę skrzynia została źle poskładana? Czy ktoś miał już taką sytuację? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmurano Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 masz wersje europejska czy amerykanska ?naped na 4x4 czy 2wd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milanoss89 Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 masz wersje europejska czy amerykanska ?naped na 4x4 czy 2wd? Wersja US. 2004 rok. 4x4. Podobno łańcuch został zerwany przez zablokowanie elektrozaworu. Wczoraj odebrałem z naprawy (wymiana łańcucha CVT, wymiana sterownika z jakimiś zaworem). Dzisiaj jechaliśmy przetestować 120 km. Na początku wszystko ok ale jak sie rozgrzał obroty wzrastały samochód nie przyśpieszał. W w korkach ledwo dojechaliśmy na parking. Nie dało się jechać. Po 4 h ostygł i wróciliśmy powoli do domu. Teraz nie wiadomo co dalej. Co może być przyczyną? Podejrzewamy jakieś elektrozawory. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Tam jest lancuch nie pasek? Moze byc problem z korpusem zaworow. Dali Ci gwarancje po pierwszej naprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milanoss89 Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 W skrzyni CVT jest łańcuch/pas nie wiem jak to opisać. Gwarancja była ale i tak trzeba było zapłacić ;/ Teraz sterownik hydrauliczny poszedł do regeneracji. Wymienią niesprawne elektrozawory. Jutro mają skończyć i wtedy zamocuję do Murano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 kolego to czy tam jest łańcuch czy pas to różnica jak między paskiem rozrządu a łańcuchem rozrządu, czyli bardzo istotna z tego co wiem to w Murano, przynajmniej w ostatnich modelach jest pasek CVT,a np. w Pathfinderze jest łańcuch i auto jest przystosowane do holowania przyczep może ciągnąć 5000/6000 funtów a Murano tylko 1500 funty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 W skrzyni pracuje łańcuch co nie znaczy że taki jak np w rozrządzie. Na allegro są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.