WojciechKentaki Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam , Może Admin przeniesie post w odpowiednie miejsce ... jeżeli już taki był.. Jestem nowy na forum i nie zdążyłem jeszcze znaleźć odpowiedniego dla mnie rozwiązania problemu... Od jakiegoś czasu pojawił się problem . Jadąc jednostajną prędkością , autko potrafiło falować, podszarpywać , dodając gaz nie zawsze reakcje była natychmiastowa . Chcąc coś wyprzedzić musiałem wyczekać momentu , w którym "załączy się turbo" , w innym przypadku nie było szans na przyśpieszenie , turbina załączała się ze sporym opóźnieniem , czasem pod sam koniec manewru .. Podpinałem kompa , jedyny błąd to - pedał przyśpieszenia Szukałem na allegro jednak wizualnie nie pasowały mi kostki przy potencjometrze , na jakiś czas sobie temat odpuściłem . W tym tygodniu zrobiłem trasę do Zakopanego i z powrotem , jakieś 1400 km . Problem się nasilał , czasem miałem wrażenie że silnik przerywał . Dziś rano silnik odpalił normalnie . Ruszając zaczął mocno szarpać i zgasł . Jakoś się ledwo dotoczyłem i wróciłem pod dom . Na biegu jałowym obroty spadały poniżej 800 i było słychać uślizg-pisk paska , po czym wracały na prawidłowe . Dodając gaz , obroty stawały na 2000 tyś i silnik się dławił , gdy przekraczał 2500 normalnie szedł do odcięcia Nie kopci , nie bierze oleju , suchy bez wycieków . W poniedziałek zamówię pedał przyśpieszenia , od tego zacznę , jednak może ktoś miał podobny problem i wskazałby mi drogę na skróty zanim zacznę wymieniać po kolei sprawne części ... Pozdrawiam , i dzięki za jakąkolwiek pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Potencjometr pedału można sprawdzić poprzez komputer . nawet najtańszym ELMem w programie Torque widać reakcje na wciskanie pedału. w czasie rzeczywistym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojciechKentaki Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Dzięki za podpowiedź ! Problem zażegnany .. mam nadzieje że nie tymczasowo ... Ścieżkę potencjometra pedału wyczyściłem pędzelkiem z ekstrakcyjną . Dodatkowo okazała się luźna opaska ślimakowa na przewodzie do turbo , stąd pewnie zamulanie Wymieniłem przy okazji filtr paliwa i dolałem jakiegoś uszlachetniacza Moly-cośtam ( czyści wtryski i odrdzewia bak ) Autko zapierdziela jak nigdy wcześniej . Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.