ckycky Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Czesc, Prosze o fachowe doradztwo. Jakiej marki amortyzatory na tyl polecacie? Poprosze o kilka opcji. Dodam tylko, ze auto jezdzi w trybie miejskim, lecz jak uda mnie sie wyzdrowiec to bede chcial zrobic lifta wedlug wskazowek Bartezm i wtedy ruszyc sie na delikatny off... Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Najlepiej kayaba. Jeżeli nie ciągasz cepki to brałbym jakieś najtańsze na allegro w cenie jednego kyb masz dwie sztuki chinoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Siemanko ekipa Trochę złotówek się posypie, ale ważne żeby wszystko było sprawne Jutro zaczynam wymianę po pracy sprężyn na tyle, jedna niestety jest pęknięta i kupiłem komplet na tył, do tego jeszcze wymiana łożyska koła tylnego dojdzie, ale to w innym poście Dorzucam foteczki kompleciku nowego, całość 280zł z rabatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 W zasadzie innych łatwo dostępnych nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Po montażu 2 fotki plus fotka starego, dosyć pęknięty zwój wzdłóżnie to od góry złamane całkowicie na 2 części... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Na Alledrogo znalazłem takie komplety. Czy ktoś miał z tym do czynienia ? Może jeszcze jakiej firmy sprężyny ,bo nie wiem ,czy też ... Buja strasznie na boki. Muszę zmienić ,bo choroby morskiej dostanę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Mogę powiedzieć Ci jedynie byś zostawił gumowe osłony oryginalne, bo te kwartału nie wytrzymają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Ja zmieniłem miesiąc temu przód i płaciłem za TRW niecałe 150 zl/szt. Teraz niestety wylał się tylny i też kupiłem TRW w podobnej cenie. Zobaczymy ile wytrzymają. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7252970448 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 5 godzin temu, karibox1 napisał: Mogę powiedzieć Ci jedynie byś zostawił gumowe osłony oryginalne, bo te kwartału nie wytrzymają. U mnie jakieś strzępy tylko fruwaja zamiast gumowych osłon . To chyba nie mam wyjścia ☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 3 godziny temu, grzesiek_1986 napisał: Ja zmieniłem miesiąc temu przód i płaciłem za TRW niecałe 150 zl/szt. Teraz niestety wylał się tylny i też kupiłem TRW w podobnej cenie. Zobaczymy ile wytrzymają. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7252970448 A powiedz jak się na nich jeździ? Nie są za miękkie ? "TRW" to już coś znanego przynajmniej . Te gumowe osłony na tył nie wytrzymują ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Dajcie coś znać ,bo nie wiem co kupić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Oryginalne gumiaki wytrzymują wiele lat. Sądzę , że 20. Ale te nowe nawet 6 miesięcy u mnie nie dały rady a potem nie ma jak ich zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 1 godzinę temu, karibox1 napisał: Oryginalne gumiaki wytrzymują wiele lat. Sądzę , że 20. Ale te nowe nawet 6 miesięcy u mnie nie dały rady a potem nie ma jak ich zmienić. A oryginały w Nissanie da sie kupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Dokładnie trzy lata temu wymieniałem tylne amorki na KAYABA. Pisałem o tym tu: Przed chwilą sprawdzałem i po trzech latach nie ma żądnych problemów z zakupionymi osłonami KYB910038 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Na Kayabach w Zafirze przez 10 lat zrobiłem 150 tys. i dalej działają u kolegi . Na nie to mnie nie stać ☺☺☺ już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckycky Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Ja w lutym 2017 wymienilemamortyzatory tyl na te EH z allegro. Jak do tej pory jestem zadowolony. Jezdzi sie jak na orginalach. Oslony gumowe zalozylem jednak z KYB zeby nie trzeba bylo zmieniac po roku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 (edytowane) Wiesz co jeżdżę krótko na nich. Ogólnie wg mnie są dość twarde. Tylko nie wiem z czego to wynika czy z amortyzatorów czy ogolnie taki urok xtraila. Wg mnie suv powinien być bardziej miekki. Ja nim pokonuje zakręty tak jak zwykłą osobowka. U mnie też z osłon wisiały strzępy i to pewnie dopiło amory. Za komlet osłon kyb zaplacilem cos ok 70 zl. Ale byly cale czarne jak by osłona zespolona z odbojem a nie takie jak na foto wyzej białe odboje i czarna osłona. Edytowane 2 Czerwca 2018 przez grzesiek_1986 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 KYB są wytrzymałe. Moje też już parę lat służą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) Bardzo dziękuję koledzy za pomoc . Pozdrawiam Febest i Kyb Wyglądają identycznie . Edytowane 4 Czerwca 2018 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 No ja mam dokładnie takie KYB. Wygladają całkiem solidnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Ja zakładałem w ubiegłym roku KYB i jestem bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Zastanawiam się nad sprężynami ,bo buja o krótnie . Czy sama wymiana amortyzatorów pomoże ? A jak u Was przed wymianą było ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 no sama wymiana amorów nie pomoże przy bujaniu bo one nie są od tego. Amor ma zatrzymać uginanie się sprężyny ale nie spowoduje że będzie się mniej uginać (mniej bujać). Trzeba by pomyśleć o sprężynach. Przyczyna może byc też fakt, że auto jest wyższe niż osobówka i dla tego tak to odczuwasz bo X-Trail raczej uznawany jest (sam też to sprawdziłem) jako jeden z bardziej twardych SUV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Tu się nie zgodzę . W Zafirze niesamowicie bujało przy zjechaniu z krawężnika . Po demontarzu okazało się ,że amortyzatory w ogóle nie działały . Tłok praktycznie nie miał oporu . Cała buda więc machała się na sprężynach w prawo i lewo . Po montarzu KYB ustało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Ok, więc co innego rozpatrujemy. Amor ma wlaśnie zatrzymać bujanie sprężyny (jak jest sprawny) ale to na ile się ona ugina itd zależne jest od sprężyny a nie amora. Więc jak jest problem np z przechyłami bocznymi podczas jazdy to amor nie pomorze. Jeżeli jest hak, rozbujaj tył auta, jak byjanie ustanie po około 1-1,5 ugięcia to amor jest ok. To samo przód. Jak będzie skakał jak pilka to amory na bank nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.