Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jakie amortyzatory na tyl polecacie


ckycky
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

Prosze o fachowe doradztwo. Jakiej marki amortyzatory na tyl polecacie?

Poprosze o kilka opcji.

 

Dodam tylko, ze auto jezdzi w trybie miejskim, lecz jak uda mnie sie wyzdrowiec to bede chcial zrobic lifta wedlug wskazowek Bartezm i wtedy ruszyc sie na delikatny off...

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej kayaba. Jeżeli nie ciągasz cepki to brałbym jakieś najtańsze na allegro w cenie jednego kyb masz dwie sztuki chinoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Siemanko ekipa ;) Trochę złotówek się posypie, ale ważne żeby wszystko było sprawne ;)
Jutro zaczynam wymianę po pracy sprężyn na tyle, jedna niestety jest pęknięta i kupiłem komplet na tył, do tego jeszcze wymiana łożyska koła tylnego dojdzie, ale to w innym poście :)
Dorzucam foteczki kompleciku nowego, całość 280zł z rabatem :)

 

 

 

post-94505-0-66737200-1489692186_thumb.jpg

post-94505-0-94779100-1489692199_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po montażu 2 fotki plus fotka starego, dosyć pęknięty zwój wzdłóżnie to od góry złamane całkowicie na 2 części...

 

 

post-94505-0-64178700-1489772603_thumb.jpg

post-94505-0-18405200-1489772729_thumb.jpg

post-94505-0-97700600-1489773199_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Na Alledrogo znalazłem takie komplety.

Czy ktoś miał z tym do czynienia ?

Może jeszcze jakiej firmy sprężyny ,bo nie wiem ,czy też ...

Buja strasznie na boki.

Muszę zmienić ,bo choroby morskiej dostanę .

Screenshot_2018-06-01-18-20-03_pl.allegro_1527870129571.jpg

Screenshot_2018-06-01-18-20-48_pl.allegro_1527870108679.jpg

Screenshot_2018-06-01-18-21-03_pl.allegro_1527870094913.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę powiedzieć Ci jedynie byś zostawił gumowe osłony oryginalne, bo te kwartału nie wytrzymają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniłem miesiąc temu przód i płaciłem za TRW niecałe 150 zl/szt. Teraz niestety wylał się tylny i też kupiłem TRW w podobnej cenie. Zobaczymy ile wytrzymają. 

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7252970448

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, karibox1 napisał:

Mogę powiedzieć Ci jedynie byś zostawił gumowe osłony oryginalne, bo te kwartału nie wytrzymają.

U mnie jakieś strzępy tylko fruwaja zamiast gumowych osłon .

To chyba nie mam wyjścia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, grzesiek_1986 napisał:

Ja zmieniłem miesiąc temu przód i płaciłem za TRW niecałe 150 zl/szt. Teraz niestety wylał się tylny i też kupiłem TRW w podobnej cenie. Zobaczymy ile wytrzymają. 

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7252970448

A powiedz jak się na nich jeździ?

Nie są za miękkie ?

"TRW" to już coś znanego przynajmniej .

Te gumowe osłony na tył nie wytrzymują ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne gumiaki wytrzymują wiele lat. Sądzę , że 20. Ale te nowe nawet 6 miesięcy u mnie nie dały rady a potem nie ma jak ich zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, karibox1 napisał:

Oryginalne gumiaki wytrzymują wiele lat. Sądzę , że 20. Ale te nowe nawet 6 miesięcy u mnie nie dały rady a potem nie ma jak ich zmienić.

A oryginały w Nissanie da sie kupić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie trzy lata temu wymieniałem tylne amorki na KAYABA. Pisałem o tym tu:

 

 

Przed chwilą sprawdzałem i po trzech latach nie ma żądnych problemów z zakupionymi osłonami KYB910038

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Kayabach w Zafirze przez 10 lat zrobiłem 150 tys. i dalej działają u kolegi .

Na nie to mnie nie stać  już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w lutym 2017 wymienilemamortyzatory tyl na te EH z allegro. Jak do tej pory jestem zadowolony. Jezdzi sie jak na orginalach. Oslony gumowe zalozylem jednak z KYB zeby nie trzeba bylo zmieniac po roku.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co jeżdżę krótko na nich. Ogólnie wg mnie są dość twarde. Tylko nie wiem z czego to wynika czy z amortyzatorów czy ogolnie taki urok xtraila. Wg mnie suv powinien być bardziej miekki. Ja nim pokonuje zakręty tak jak zwykłą osobowka. U mnie też z osłon wisiały strzępy i to pewnie dopiło amory. Za komlet osłon kyb zaplacilem cos ok 70 zl. Ale byly cale czarne jak by osłona zespolona z odbojem a nie takie jak na foto wyzej białe odboje i czarna osłona. 

Edytowane przez grzesiek_1986
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję koledzy za pomoc .

Pozdrawiam

Febest i Kyb

Wyglądają identycznie .

Screenshot_2018-06-04-02-13-04_pl.allegro_1528071343415.jpg

Screenshot_2018-06-04-02-14-37_pl.allegro_1528071330857.jpg

Edytowane przez fonir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem w ubiegłym roku KYB i jestem bardzo zadowolony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad sprężynami ,bo buja o krótnie .

Czy sama wymiana amortyzatorów pomoże ?

A jak u Was przed wymianą było ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no sama wymiana amorów nie pomoże przy bujaniu bo one nie są od tego. Amor ma zatrzymać uginanie się sprężyny ale nie spowoduje że będzie się mniej uginać (mniej bujać).

Trzeba by pomyśleć o sprężynach. Przyczyna może byc też fakt, że auto jest wyższe niż osobówka i dla tego tak to odczuwasz bo X-Trail raczej uznawany jest (sam też to sprawdziłem) jako jeden z bardziej twardych SUV. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się nie zgodzę .

W Zafirze niesamowicie bujało przy zjechaniu z krawężnika .

Po demontarzu okazało się ,że amortyzatory w ogóle nie działały .

Tłok praktycznie nie miał oporu .

Cała buda więc machała się na sprężynach w prawo i lewo .

Po montarzu KYB ustało .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, więc co innego rozpatrujemy.

Amor ma wlaśnie zatrzymać bujanie sprężyny (jak jest sprawny) ale to na ile się ona ugina itd zależne jest od sprężyny a nie amora.

Więc jak jest problem np z przechyłami bocznymi podczas jazdy to amor nie pomorze. 

 

Jeżeli jest hak, rozbujaj tył auta, jak byjanie ustanie po około 1-1,5 ugięcia to amor jest ok. To samo przód. Jak będzie skakał jak pilka to amory na bank nie działają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...