sadek1979 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Jak w temacie Almera rok 2003 brak dmuchawy - rozwiązany problem uszkodzony termik w rezystorze zamontowanym koło pedału gazu . Na chwilę obecną tylko do testów termik zastąpiony kawałkiem przewodu ( paczka w drodze ) . Po jego zastąpieniu dmuchawa pracuję ale brak jest możliwości sterowania siłą dmuchawy oraz nie ma możliwości zmienić kierunku nadmuchu ( nogi cały czas pokazuje ) . Po włączeniu klimatyzacji nadmuch idzie na maksimum i przestawia na nadmuch szyby przedniej . Podejrzenie padło na moduł klimatyzacji zamontowany pod schowkiem pasażera . Czy ktoś z kolegów miał sytuację że nie można zmienić ani kierunku ani siły nadmuchu ??? Co dziwnego że jak włączę klimę to mogę zmniejszyć siłę dmuchawy poprzez zmniejszenie temperatury . Jak zmniejszam temp to zmniejsza się siła dmuchawy . Czy może jeszcze uszkodzony rezystor powoduje taki stan ?? Pozdrawiam i proszę o Wasze podpowiedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Po podłączeniu przewodów na krótko nawiew będzie w każdym aucie pracował jedynie w jednej opcji na maksa. Rezystor powoduje to że dmuchawa ma poszczególne biegi, po jego założeniu nawiew zacznie pracować normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadek1979 Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Jutro przyjdzie rezystor więc sprawdzę . Czy kolega Szanowny uważa że po wymianie opornicy będą również wszystkie kierunki nawiewu ??? Profilaktycznie zamówiłem jeszcze moduł climatronica bo on chyba odpowiada za kierunek powietrza . Opornica zgadzam sie za poszczególne biegi ale za kierunek to chyba już moduł . W najgorszym wypadku zostanie już tylko panel do podmiany . Dziękuję za podpowiedź . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rook Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Po podłączeniu przewodów na krótko nawiew będzie w każdym aucie pracował jedynie w jednej opcji na maksa. Rezystor powoduje to że dmuchawa ma poszczególne biegi, po jego założeniu nawiew zacznie pracować normalnie. jeśli masz klimatronik to tam nie ma rezystora, tylko jest układ regulacji oparty na tranzystorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 jeśli masz klimatronik to tam nie ma rezystora, tylko jest układ regulacji oparty na tranzystorze Mój wpis odnosił się do uszkodzonego rezystora i podłączenia dmuchawy na krótko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rook Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Mój wpis odnosił się do uszkodzonego rezystora i podłączenia dmuchawy na krótko. Ale jak wygląda u Ciebie regulacja kierunku nadmuchu? Masz pokrętło czy sterujesz przyciskami? A wentylator ma 4 biegi na pokrętle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Gwoli formalności to nie o moje auto chodzi a jak ma kolega sadek1979 tego nie wiem, bo nie napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.