Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Climatronic - brak dmuchawy ,regulacji prędkości i kierunku nadmuchu


sadek1979

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie Almera rok 2003 brak dmuchawy - rozwiązany problem uszkodzony termik w rezystorze zamontowanym koło pedału gazu . Na chwilę obecną tylko do testów termik zastąpiony kawałkiem przewodu ( paczka w drodze ) . Po jego zastąpieniu dmuchawa pracuję ale brak jest możliwości sterowania siłą dmuchawy oraz nie ma możliwości zmienić kierunku nadmuchu ( nogi cały czas pokazuje ) . Po włączeniu klimatyzacji nadmuch idzie na maksimum i przestawia na nadmuch szyby przedniej . Podejrzenie padło na moduł klimatyzacji zamontowany pod schowkiem pasażera . Czy ktoś z kolegów miał sytuację że nie można zmienić ani kierunku ani siły nadmuchu ??? Co dziwnego że jak włączę klimę to mogę zmniejszyć siłę dmuchawy poprzez zmniejszenie temperatury . Jak zmniejszam temp to zmniejsza się siła dmuchawy . Czy może jeszcze uszkodzony rezystor powoduje taki stan ?? Pozdrawiam i proszę o Wasze podpowiedzi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podłączeniu przewodów na krótko nawiew będzie w każdym aucie pracował jedynie w jednej opcji na maksa. Rezystor powoduje to że dmuchawa ma poszczególne biegi, po jego założeniu nawiew zacznie pracować normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro przyjdzie rezystor więc sprawdzę . Czy kolega Szanowny uważa że po wymianie opornicy będą również wszystkie kierunki nawiewu ??? Profilaktycznie zamówiłem jeszcze moduł climatronica bo on chyba odpowiada za kierunek powietrza . Opornica zgadzam sie za poszczególne biegi ale za kierunek to chyba już moduł . W najgorszym wypadku zostanie już tylko panel do podmiany . Dziękuję za podpowiedź .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podłączeniu przewodów na krótko nawiew będzie w każdym aucie pracował jedynie w jednej opcji na maksa. Rezystor powoduje to że dmuchawa ma poszczególne biegi, po jego założeniu nawiew zacznie pracować normalnie.

jeśli masz klimatronik to tam nie ma rezystora, tylko jest układ regulacji oparty na tranzystorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz klimatronik to tam nie ma rezystora, tylko jest układ regulacji oparty na tranzystorze

Mój wpis odnosił się do uszkodzonego rezystora i podłączenia dmuchawy na krótko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wpis odnosił się do uszkodzonego rezystora i podłączenia dmuchawy na krótko.

Ale jak wygląda u Ciebie regulacja kierunku nadmuchu? Masz pokrętło czy sterujesz przyciskami?  A wentylator ma 4 biegi na pokrętle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli formalności to nie o moje auto chodzi a jak ma kolega sadek1979 tego nie wiem, bo nie napisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...