papa_bizkit Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Hej. Mam takie pytanie. Lift Navary o 2 cale. Jest do wyboru kilka opcji zależnych od ceny jak i od rozwiązania. 1. Dłuższe amortyzatory sprężyny itp 2. Podkładki pod mocowanie amortyzatora z przodu, piszą że do 5cm podejdzie. z tyłu dłuższe szekle. 3. jw tylko że z tyłu dłuższe szpilki między resor a most. 4. opony teraz interesuje mnie rozwiązanie 2 i 3. jakie są różnice z tyłu. o co w tym chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 nie ma dłuższych amortyzatorów i sprężyn, są tylko twardsze spręzyny o mniejszym ugięciu i amortyzatory o wiekszej sile tłumienia. Może się zdarzyć iz stare spręzyny będą krótsze ale tylko dlatego iz są "uklepane". Zawieszenie przednie w D40 jest takie same jak w Pathfinderze, niestety ze względu na wahacze nie mozna podnosic zawieszenia do woli. Firmowe 2" ironmana to niestety 4cm, mozna zastosować podkładkę i jeszcze troszkę zwiększyć wysokość. Co do tyłu tu masz pole do popisu w przeciwienstwie do patha masz oś sztywną i resory piórowe, ktore najlepiej wymienic lub dodać jedno pioro więcej,i dłuzszy amor. Temat był juz opisywany. Nie podnoś na samych podkładkach przodu, ori zawieszenie jest stosunkowo miekko zestrojone. Zestawy podwyższające są znacznie sztywniejsze przez co lepiej się prowadzi podniesione auto. Na ori amorach po podniesieniu zrobi Ci się amerykanski krążownik z lat 60tych... Jesli coś zle napisałem, koledzy poprawią.... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 http://mudmaster.pl/product.php?id_product=1105 chodzi mi o take coś lub dluższe cybanty i klocki pomiedzy resor a most... nie moge znaleźć linku. gdzieś widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 chcesz mieć navarę ala amerykański krązownik szos, to kup i zamontuj. Podniesienie zawieszenia, podnosi srodek cięzkości co musi isć w parze z zmianą zestojenia zawieszenia na znacznie twardsze. poszukaj , z pewnością znajdziesz taniej o kilka stowek http://dany4x4.pl/zawieszenia/474-zawieszenia.html w tym przypadku odradzam pół środki czy wiejski tuning, zawieszenie to Twoje bezpieczeństwo! przeszukaj dział navary masz tu kolegę który swoja D40 przerobił praktycznie na monster traka.... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 można złożyć jeszcze taki zestaw -sprężyna przednia +2" -amory przednie -dodatkowe pióro resora tył +2" -przedłużone u-bolty tylnych resorów -amortyzatory tylne do liftu cały zestaw w cenie 1900zł bez rzeźby z podkładkami i innymi cudami jest +2cale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demzor Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 można złożyć jeszcze taki zestaw -sprężyna przednia +2" -amory przednie -dodatkowe pióro resora tył +2" -przedłużone u-bolty tylnych resorów -amortyzatory tylne do liftu cały zestaw w cenie 1900zł bez rzeźby z podkładkami i innymi cudami jest +2cale Gdzie można taki zestaw zakupić za 1900zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Skoro @SNAKE4X4 pisał ile to zapewne u niego - w partmax4x4.pl Hej. Mam takie pytanie. Lift Navary o 2 cale. Jest do wyboru kilka opcji zależnych od ceny jak i od rozwiązania. 1. Dłuższe amortyzatory sprężyny itp 2. Podkładki pod mocowanie amortyzatora z przodu, piszą że do 5cm podejdzie. z tyłu dłuższe szekle. 3. jw tylko że z tyłu dłuższe szpilki między resor a most. 4. opony teraz interesuje mnie rozwiązanie 2 i 3. jakie są różnice z tyłu. o co w tym chodzi. jest jeszcze 5. BodyLift Ja ma w swojej navarze (d22) +2" na zawieszeniu oraz +2" na budzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betepok Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 W dniu 13.12.2017 o 11:35, saydack napisał: Ja ma w swojej navarze (d22) +2" na zawieszeniu oraz +2" na budzie Planuje podnieść budę, wannę w pickup D40. Zastanawiam się czy trzeba coś przerabiać, dorabiać. Widziałem, że pokrywa od silnika opiera się o tunel wiatraka od chłodnicy. Co jeszcze czas pokarze. http://luxlifts.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betepok Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 List na budzie zrobiony. Raczej prosta operacja ale... Na pace dwie śruby ukręcone. Tylne nakrętki paki dodatkowo zamknięte w profilach. Nakrętki kabiny pewnie też. Co do kabiny jeszcze to zweryfikuję muszę zdjąć dywanik. Osłona silnika do modyfikacji, lekko opiera się o tunel osłaniający wiatrak. Podobnie sprawa wygląda z dolnym elementem tunelu wiatrak lekko ociera o dolną osłonę tunelu. Przednie nadkola odsłoniły komorę silnika. Przyda się patent na zasłonę alternatora. Przedni zderzak pręży coś go trzyma na dole muszę sprawdzić co. Wajcha zmiany biegów lekko się skróciła i delikatnie dotyka tapicerki na biegach 2, 4, 6, wsteczny. To tyle. Efekt fajny trochę do poprawy, generalnie OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.