Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Do seryjnej 350Z najlepiej wrzucić sprawny czujnik, one się psują najczęściej od przegrzania... Paliwo lać tylko PB98 i nie jeździć na rezerwie - to najlepsze zabezpiecznie przed stukiem. Stuk się najczęściej pojawia jak np. pada nam pompa paliwa od jazdy na rezerwie i traci swoją wydajność albo jak odpływa nam na zakręcie. W przypadku, głośniejszego wydechu bez katalizatora albo "metalowego dolotu" bądź też po dołożeniu turbo i kutego silnika czujnik fabryczny niestety nie działa, prace silnika wtedy się zmienia i bez przerwy czyta on stuki... Nie da się go przestroić, dopiero taka możliwość jest w silnikach VQ37VHR - regulacja jego pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Jak padnie czujnik stuku to oprocz cofania zaplonu podlewa paliwem tak? Ja mialem na WOT afr 12 a pod odcinka nawet 11,5. Przy normalnej jezdzie byl ok 14,7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert83 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) Czyli w momencie kiedy pozbywamy się katalizatorów on nie funkcjonuje już poprawnie ? Korciły mnie down pipes'y z emulatorami ale chyba sobie odpuszczę. Pozdrawiam. Edytowane 18 Lutego 2017 przez Robert83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Jak padnie czujnik stuku to oprocz cofania zaplonu podlewa paliwem tak? Ja mialem na WOT afr 12 a pod odcinka nawet 11,5. Przy normalnej jezdzie byl ok 14,7 W przypadku kompów CD700 i CD800 wystepujących w silnikach DE jedynie cofa zapłon z paliwem nic nie robi... Innych przypadków nie badałem pod tym kontem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) No to dziwne, az taki ulep zeby kompa zmieniali to chyba nie byl, no ale kto wie. W kazdym razie auto juz nie mam. A co najciekawsze objechalem nia o 1,5 dlugosci zetke ktora podobno sie u ciebie serwisuje i ktora podobno miala 280 koni na twojej hamowni, ale to byla seria przedlift wiec nie chce mi sie wierzyc w ten wynik. Taka szara z lodzi chyba z pomaranczowymi skorami, nie wiem czy kojarzysz. No ale z tego co pisales to wynik sobie chlopaczek jednak troche zawyzyl, 280 koni z seryjnego DE to powinno zapasc w pamiec Edytowane 19 Lutego 2017 przez xpl1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Blachy pamiętasz albo chłopaka ksywkę ?? No i kwestia jest jak biegi bił jak ruszał itd... Dodka DE to najmocniejsza (chyba seria) jaka była u nas zmierzona - 273KM Bartka DE po wydechu 278 też strasznie dobry wynik - no ale co się dziwić wóz regularnie odmulany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Biegi raczej bil dobrze, bo ogarnial ogolnie Edytowane 22 Lutego 2017 przez xpl1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Panowie a ten czujnik stuku, o którym Coobcio pisze że przy przeróbce wydechu zaczyna głupieć, można sobie jakoś garażowo samodzielnie odłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.