Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moc rzeczywista nissana?


wojtasZzz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do seryjnej 350Z najlepiej wrzucić sprawny czujnik, one się psują najczęściej od przegrzania...

 

Paliwo lać tylko PB98 i nie jeździć na rezerwie - to najlepsze zabezpiecznie przed stukiem.

Stuk się najczęściej pojawia jak np. pada nam pompa paliwa od jazdy na rezerwie i traci swoją wydajność albo jak odpływa nam na zakręcie.

 

W przypadku, głośniejszego wydechu bez katalizatora albo "metalowego dolotu" bądź też po dołożeniu turbo i kutego silnika czujnik fabryczny niestety nie działa, prace silnika wtedy się zmienia i bez przerwy czyta on stuki...

Nie da się go przestroić, dopiero taka możliwość jest w silnikach VQ37VHR - regulacja jego pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak padnie czujnik stuku to oprocz cofania zaplonu podlewa paliwem tak? Ja mialem na WOT afr 12 a pod odcinka nawet 11,5. Przy normalnej jezdzie byl ok 14,7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w momencie kiedy pozbywamy się katalizatorów on nie funkcjonuje już poprawnie ?

 

Korciły mnie down pipes'y z emulatorami ale chyba sobie odpuszczę. 

 

Pozdrawiam. :)

Edytowane przez Robert83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak padnie czujnik stuku to oprocz cofania zaplonu podlewa paliwem tak? Ja mialem na WOT afr 12 a pod odcinka nawet 11,5. Przy normalnej jezdzie byl ok 14,7

W przypadku kompów CD700 i CD800 wystepujących w silnikach DE jedynie cofa zapłon z paliwem nic nie robi...

Innych przypadków nie badałem pod tym kontem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dziwne, az taki ulep zeby kompa zmieniali to chyba nie byl, no ale kto wie. W kazdym razie auto juz nie mam. A co najciekawsze objechalem nia o 1,5 dlugosci zetke ktora podobno sie u ciebie serwisuje i ktora podobno miala 280 koni na twojej hamowni, ale to byla seria przedlift wiec nie chce mi sie wierzyc w ten wynik. Taka szara z lodzi chyba z pomaranczowymi skorami, nie wiem czy kojarzysz. No ale z tego co pisales to wynik sobie chlopaczek jednak troche zawyzyl, 280 koni z seryjnego DE to powinno zapasc w pamiec :D

Edytowane przez xpl1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blachy pamiętasz albo chłopaka ksywkę ??

No i kwestia jest jak biegi bił jak ruszał itd...

Dodka DE to najmocniejsza (chyba seria) jaka była u nas zmierzona - 273KM

Bartka DE po wydechu 278 też strasznie dobry wynik - no ale co się dziwić wóz regularnie odmulany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ten czujnik stuku, o którym Coobcio pisze że przy przeróbce wydechu zaczyna głupieć, można sobie jakoś garażowo samodzielnie odłączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...