Gość grzesrock Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 chciałem wyregulować gazik,chodzi o to że auto nie ma zrywu,czasami muli,pozatym dojście powietrza musi być do połowy zasłonięte bo inaczej nie chce jeźdić.Ale się nie udało,wróciliśmy do tego co było.Kręciłem tą plastikową śrubą na parowniku(chyba od wolnych obrotów) i tą na wężu(od składu mieszanki).Rezultat jak odetkałem mu powietrze tak jak powinno być ,nie chciał jechać,gasł,a jak przysłoniłem i trochę poregulowałem to w miarę ok ale i tak nie za dobrze.CO TU ROBIĆ.Kupel mówi że mam źle ustawiony zapłon.Może ktoś mi opisać po kolei co zrobić,jak taki gaz wyregulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 kup sobie Blosa a twoje problemy znikna. koszt to okolo 360zl. http://forum.fordclubpolska.org/tematy22/g...2c89e607b702da1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Nareszcie ktos z blossem w naszym klubie Jak sie na tym jezdzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Wiesz wszystko pieknie cudna sprawa tylko ze to 360zl wolalbym zrobic to mniejszym kosztem moze da sie wyregulowac wszystko tak zeby chodzilo dobrze to wszystko za sprawa nowego filtra powietrza jak zaloze stary brudny to chodzi jak marzenie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 zaloze stary brudny to chodzi jak marzenie:) to by wskazywało na za duzy mikser tak mi sie wydaje albo zbyt uboga mieszanke. zmierz srednice wew. miksera powinna byc dla silniczka 1,4 ok30-32mm. poza tym rozkrec troche zawor na wezu i doreguluj na parowniku wolne obroty. moze jeszcze byc zasyfiony filtr gazu i nie daje tyle co powinien dla zwiekszonej dawki powietrza. dolotu w zadnym wypadku nie zaslaniaj bo to jest pol srodek mozna go ewentualnie skierowac w odwrotna strone aby pęd powietrza nie gasil ci silnika. ja bym ci jeszcze proponowal wywlic dojscie cieplego powietrza z nad kolektora wylotowego. mozna odlaczyc rurke podcisnienia od obudowy filtra powietrza i bedzie ci ciagnal tylko zimne powietrze. tylko to mi przychodzi do glowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Nareszcie ktos z blossem w naszym klubie Jak sie na tym jezdzi? jezdzi sie ....normalnie trudno mi powiedziec bo razem z blosem robilem inne modyfikacje. wywalilem w cholere gaznik i w te miejsce dalem przepustnice 60mm od vectry 2,0 takze wszystko razem dalo bardzo pozytywny efekt, auto kreci sie jak szlifierka odczuwalnie z 10konikow 8) moze... zobaczymy... musze sie wybrac na hamownie i jeszcze to wyregulować wtedy zobaczymy co da sie wycisnac z tego silniczka. na razie blos regulowany na sluch :evil: bo nawet w czakramie robia Wielkie :shock: a jest to przeciez przedstawiciel BRC(producent blosa) na polske. jestes z wawy, jak jestes ciekaw zapraszam do mnie do raszyna w celu oglądnięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 poreguluje go dzisiaj kurcze szkoda ze sie nieznamna tym lepiej:/// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 udalo sie ustawic wszystko chodzi jak marzenie )) kopa ma zrywny jest wiec pelen sukces szczerze nakrecilem sie chyba dobre 4h ale dalem rade:)))) dzieki za dobre dady pozdrawiam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Niechcąc klepac nowego postu mam jeszcze klika zapytan wydaje mi sie dos przydatnych nie tylko dla mnie lecz takze dla innych nissanmaniakow;p. moj problemik polega na tym ze kiedy instalacja miala1,5 roku to przy butli pelnej gazu (38L) mozna bylo przejechac 380km czyli spalanie mialem około 10L/100 natomiast teraz przy tej samej ilosci paliwa(LPG) robie około 280km Kurcze i niewiem co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy:((( Silniczek 1,4 75 kM nie cisne zabardzo jazda bardziej ekonomiczna, filta powietrz AP 123 Filtron , olej Lotos półsyntetyk swiece NGK niemam pojecia co sie dzieje moze ktos wie jak ograniczyc spalanie moze jakies filtry w gazie sie zapachaly albo zle jest ustawiony niemam pojecia instalacja pierwszej generacji czekam na pomoc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 No nikt mi niepomoze czy wszystcy jeszcze zaspani po weekendzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 u mnie na takiej samej butli tez 14 16v robie 250 pali ok 12-13 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 wiesz z tego co czytalem na forum to innym pali od 6 do 10 ale hyba mozna zmniejszyc spalanie tylko jak to zrobic pewnie sporo zalezy od ustawienia parownika i tych innych pierdul ;p wiesz moze ktos ma jakeis wieksze doswiadczenia niz my w tej dziedzinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 i znow cisza czy naprawde nikt z osob na forum niemial podobnych problemow i niechcial by sie podzielic inf na ten temat... bardzo szkoda... bo innym moze to naprawde pomoc w odciazeniu portfela:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Niechcąc klepac nowego postu mam jeszcze klika zapytan wydaje mi sie dos przydatnych nie tylko dla mnie lecz takze dla innych nissanmaniakow;p. moj problemik polega na tym ze kiedy instalacja miala1,5 roku to przy butli pelnej gazu (38L) mozna bylo przejechac 380km czyli spalanie mialem około 10L/100 natomiast teraz przy tej samej ilosci paliwa(LPG) robie około 280km Kurcze i niewiem co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy:((( Silniczek 1,4 75 kM nie cisne zabardzo jazda bardziej ekonomiczna, filta powietrz AP 123 Filtron , olej Lotos półsyntetyk swiece NGK niemam pojecia co sie dzieje moze ktos wie jak ograniczyc spalanie moze jakies filtry w gazie sie zapachaly albo zle jest ustawiony niemam pojecia instalacja pierwszej generacji czekam na pomoc.... potrzebujesz porzdnej regulacji u czlowieka co sei na tym zna podjedz na Sw. Malgorzaty 1 w gliwicach ( boczna toszeckiej - wjazd do GZUTU). tam ma warsztat gosciu co sie na tym zna i to lubi. mozesz mu powiedziec ze przyslal cie facet od bordowej primery kombi 2.0. regulacja u niego nie kosztuje wiele, a facet woe co robi . mi pomogl i dlatego go polecam (mialem problem z wonymi obrotami i sei okazalo ze wiesniaki z zabrza nie zalozyli mi by - pasa na wolne obroty tylko uchylili przepustnice) powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.