ulek Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Witam ja swojego sprzedałem jak miał 181 tys, niestety z większych przypadłości musiałem wymienić silnik przy 145 tys. ( coś stukało a nikt nie był w stanie tego zdiagnozować ) silnik jaki kupiłem miał 18 tys przebiegu, wymieniłem razem ze skrzynią od tego samego silnika. Teraz koleżanka nim śmiga i ma przebieg 220 tys i z tego co wiem to wymieniła łożyska z tyłu i dalej jeździ, na gwarancji wymieniłem wahacze, sprężyny oraz łożyska kolumn z przodu w ostatnim dniu gwarancji :-) a tak poza tym wydech, tarcze oraz klocki i w sumie nic poza tym, oleje, klocki, filtry, świece. W sumie bardzo fajny samochód, trochę było żal się z nim rozstawać był u mnie od nowości przez siedem lat. Ogólnie polecam ten samochód osobom z niedużym budżetem. Yogi a możesz coś więcej powiedzieć o tym "coś stukało"? jaki to był dźwięk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Yogi a możesz coś więcej powiedzieć o tym "coś stukało"? jaki to był dźwięk? Cześć, nie wiem co to było ale samochód stał u mechanika 1,5 miesiąca. Dopóki się nie nagrzał w momencie dodawania gazu były metaliczne, rosnące z prędkością obrotową pukania. Rozrząd był ok, sprawdzone luzy zaworowe, wymienione panewki na wale korbowodowym ( bo były na wierzchu ). Wymieniłem cały słupek ze skrzynią na używkę z przebiegiem 18 tys. km, przejeżdziłem nim jeszcze chyba 36 tys. km i dzwięk wrócił , samochód sprzedałem , koleżanka go bardzo chciała, powiedziałem jej moje spostrzeżenia, powiedziała że ok. jeździ nim prawie dwa lata i nic się nie dzieje. Ona jest zadowolona, ja tym bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Mój z 2009, zakupiony w 2012, przebieg 148 tys. popsuło się podświetlenie panelu sterującego klimą i nawiewem, naprawiłem montując pozaustrojowo żaróweczki podświetlające, odłamała się rura tłumika tylnego od kryzy łączącej ją z resztą wydechu, skręciłem to na śruby, bez spawania, poza tym brakowało jednego wspornika wydechu dorobiłem go także bez spawania zamieszczając opis jednego i drugiego na forum. Poza tym poza olejem w silniku i filtrami oleju powietrza i kabinowym nic nie wymieniałem. W tym roku zamierzam dobić klimę, ponadto wmontowałem w aucie; - przednie czujniki parkowania sterowane manualnie przekaźnikiem czasowym (opis na forum) - Światła do jazdy w dzień z homologacją (DRL) (opis na forum) - Wyłącznik oświetlenia bagażnika (manualny) Termometr wewnętrzny cyfrowy z podświetleniem Nakładki zabezpieczające na progach x 4 chrom Krążek do mocowania YANOSIKA lub NAVI Wideo rejestrator (max 32GB) Mata grzewcza-masująca ze sterownikiem zimą, latem mata chłodząca z regulacją natężenia nawiewu (fotel kierowcy) Woltomierz cyfrowy wskazujący stan akumulatora w kabinie a po włączeniu silnika prąd jakim jest ładowany Moduł komfortu kierunkowskazów (1x3 mignięcia) (opis na forum) - dodatkowe gniazdo zapalniczki w komorze silnika + lampka led na magnes - manualne czujniki ciśnienia powietrza w kołach W tym roku także przy zmianie kół na letnie założę wskaźnik poziomu płynu spryskiwacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Gdzie to zamontowałeś ? Woltomierz cyfrowy wskazujący stan akumulatora w kabinie Termometr cyfrowy wewnętrzny LED też zakładałem i super się sprawdza. Ale chcę zamontować ten woltomierz. Mam teraz taki z wtykiem do zapalniczki ale to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Swój zamontowałem w tym schowku, jak ja to nazywam na prezerwatywy, po lewej stronie kierownicy. Opisywałem to na forum i zamieszczałem zdjęcia. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/90805-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-akumulator/page-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Dzięki....ja tam wożę gaz pieprzowy A to ważniejsze u nas niż woltomierz .....ale pomysł super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Mój notek to 1.5 dci z 2010r.Kupiłem go rok temu z przebiegiem niecałych 50kkm z salonu nissana.Autko po jednej wlascicielce,pelna historia serwisowa itd.Przez rok zrobilem 20kkm i oprócz serwisu,rozrzadu nie zrobilem w nim absolutnie nic,nawet zarowki nie musiałem wymieniać.W piatek miałem robiony w nissanie coroczny przegląd,ktory to auto przeszło śpiewająco.Jakość budowy notka w porownaniu do rocznego qashqaia ,ktorego również posiadam jest naprawdę dobra.Jedyne co zwróciło moją uwagę to to że gdy temperatura spadla do kilku stopni,dalo się słyszeć pracę gum stabilizatora podczas przejazdu przez progi zwalniające.W nissanie powiedzieli mi że to jest spowodowane jakością gum ,i nawet jesli zmienie je na nowe to chalas powroci,wiec temat zostawilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.