k3dbe Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 (edytowane) Posiadaczem Z jestem od niedawna i chciałbym wyleczyć moją ze wszystkich bolączek jakie do tej pory zauważyłem. Jedną z nich są drgania silnika, odczuwalne czy silnik jest rozgrzany czy nie, czasem bardziej a czasem mniej. Wibracje przenoszą się na całe auto, czuć że pracuje nie równo na jałowym i potrafi co kilka sekund zadygotać co czuć bardzo, gałka zmiany biegów drga jak w starze .. Podczas jazdy czuć to bardzo na wysokich obrotach. Pierwszy podejrzany do dwumasa, została wywalona i zamieniona na jednomasę. Macie może jakieś sugestie, co sprawdzić, jak sprawdzić ? Edytowane 15 Lutego 2017 przez k3dbe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Hehe... ja po wymianie na dwumasę i Exedy i co pojechałem na odpowietrzenie sprzęgła postałem 2h na rozruchu i tu niespodzianka całe auto drży... Kuba dotknął i wyrok rozpórka przycierała o ssący + naderwana poduszka silnika, wstawił podkładki pod rozpórkę i jak ręką odjął... PS mi też drżała i po wymianie drży gała zmiany biegów...także... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3dbe Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Sprawdzone, poduszki podobno są ok, a między rozpórkę a kolektor można włożyć dwa palce więc jest miejsca... Dodatkowo jeszcze zapytam o jedną pierdołę przy okazji, u was maska też lata cała jakby była z papieru ? każdy wybój a ona lata cała, przy większej prędkości też ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 A poduszki skrzyni sprawdzales? Maska lata przy wiekszych prekosciach, tak samo wycieraczki. Od 220 juz nawet szyby nie dotykaja i jej nie wycieraja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3dbe Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 A poduszki skrzyni sprawdzales? Maska lata przy wiekszych prekosciach, tak samo wycieraczki. Od 220 juz nawet szyby nie dotykaja i jej nie wycieraja Muszę sprawdzić, a co do latania to ja mówię o jeździe 30 i lataniu na wybojach i 120 i lataniu non-stop ;D do 200 przy tych wibracjach silnika i podrywach maski to bym się bał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 z tego co pamietam to na wybojach tez latala chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Mi to dopiero lata ta z laminatu, raz prawie odfrunęła po zapomniałem zapiąć spinki lol. Na szczęście na parkingu tylko po jazdach. Jak masz zwykłe koło to oczywiście będzie większy NHV a gałka to zawsze drga. Jak auto nowe dla Ciebie to wszystko ci będzie drgać, skrzypić, piszczeć, świergotać na początku - przyzwyczaisz się PS. a rozklekotane łożysko w skrzyni plus dyfer na aluminiowej tulei to dopiero dają czadu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 (edytowane) zerwana poduszka silnika (lewa dolna) powodowała u mnie większe drgania drążka, ale nawet na budzie i na kierze nie było tak ich czuć jak opisujesz (też mam jednomas). Wpierw zajmij się nierówną pracą motoru, czyszczenie przepustnicy, przepływomierza, (standardowo jeszcze silniczek krokowy ale nie wiem co pełni jego rolę w 350z bo chyba takowego nie ma), potem świece do zmiany, kable i cewki do obadania. Jak to zrobisz to adaptacje przepustnicy trzeba zrobić jest na forum opisane jak. Na kompie nie pokazuje Ci błędów gubienia zapłonów? Jak te zabiegi nie pomogą to trzeba szukać dalej i niestety zacznie robić się pod górkę. Międzyczasie obadaj na diagnostyce poduszki silnika i skrzyni.PS. maska nie lata u mnie mi przy żadnej prędkości jak i na wybojach, jeśli komuś oryginalna lata być może trzeba poprawić jej mocowanie na zamku Edytowane 15 Lutego 2017 przez Szachi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Sprawdzałeś sondy tlenowe? Miałem podobne objawy jak Ty. Po wymianie na nowy oryginał sprawa ucichła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 nie wiem mi maska w żaden sposób nie lata co do drgań silnika sprawdziłes kompresje ? świece nowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 jak maska lata, to brakuje pewnie uszczelki pod maską i tworza sie zawirowania powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3dbe Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 No maska ogólnie jest słabo sprasowana i brak czegokolwiek pod spodem ;/ świece i przegląd silnika na początku marca razem z serwisem filtrowo olejowym zrobię. Wtedy poproszę o kompletny przegląd silnika, zdjęcie pokryw zaworów i zmianę wszystkiego co trzeba Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) sondy pierwsze (czyli te przed katalizatorami) również mogą powodować nierówną pracę silnika Edytowane 22 Lutego 2017 przez Szachi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 jak maska lata, to brakuje pewnie uszczelki pod maską i tworza sie zawirowania powietrza No ja mialem specjalnie wywalona ta uszczelke i jeszce podniesiana na dystansach, takze mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 W Serii maska opiera się na rozpórce - ma takie gumki przyczepione na których się podpiera w dwóch dodatkowych miejscach, jak dajemy Hood Spacera to znika nam ten punkt podparcia i się zaczyna jej trzęsiawka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Ja będę sprawdzał właśnie to co opisał szachi, ale po wymianie filtrów na nowe, bo na ssaniu mi falują obroty, podczas stania w korku czasem zawirują delikatnie, tylko na jałowym. I wtedy czasem słychać że nie chodzi idealnie. Także sprawdzę krokowy i przepływkę i wszystko inne to Ci powiem czy ustało. Bo zaczęło mi się to dziać od nie dawna, a przepalanie wg mnie jest większe paliwa niż powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 a ten krokowy to w jakim aucie chcesz sprawdzić ? ssanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 a ten krokowy to w jakim aucie chcesz sprawdzić ? ssanie ? Właściwie dobrze napisał bo na zimnym silniku masz zawsze podwyższone obroty tak samo w zet i na to od zawsze mówiło się ssanie ^^ tak jak w starych gaźnika się zaciągalo ssanie żeby równo pracował na luzie zimny silnik tak w zet e ssanie reguluje komp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Ssanie w Zet:- podniesione wolne obroty - wycofany zapałon by szybciej nagrzewać katalizatory Co do wibracji silnika zwłaszcza na wysokich obrotach to często odpowiedzialne za to są poduszki silnikowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz350z Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Odgrzeję lekko temat, własnie mi się wylała prawa poduszka silnika. Jaką poduszkę polecacie z zamiennika? Jest jakaś firma, którą ktoś sprawdził? Będę wdzięczny za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Ja kupiłem po 250zł Febesta zamiennik, póki co jest rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz350z Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Ja kupiłem po 250zł Febesta zamiennik, póki co jest rewelacja dzięki za odpowiedź, a wymieniałes sam czy komuś zleciłeś? ile kosztuje taka operacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Z teściem , serwis weźmie ze 200zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz350z Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Dla kolejnych osób borykających się z potrzebą wymiany poduszek silnika, polecam NTY. Generalnie firma nie ma jakiś świetnych opini, ale porównałem wzrokowo z Febestem i NTY jest wykonana dużo lepiej. Wymieniłem obydwie i jest wszystko ok. Więc jak ktoś się obawia, ze tanie i kiepskie to uspokajam. Można montować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.