tomaszek_primeraP11 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Witam jestem posiadaczem Primery P11 1.8 16V 114KM rok 2000 ostatnio wymieniałem cewkę zapłonową(po raz kolejny) i uszczelkę pod pokrywą zaworów oraz czyściłem przepustnicę i silniczek krokowy. Po tym zabiegu auto zaczęło bardzo dziwnie zachowywać się podczas jazdy. Podczas jazdy gdy wciskam sprzęgło obroty wkręcają się na bardzo wysokie 4-5 tys. po puszczeniu sprzęgła auto przez jakiś czas jeszcze samo przyspiesza (uczucie jak jazda z tempomatem). Jest to dość uciążliwe szczególnie przy jeździe w mieście. Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny tak dziwnego zachowania auta. Czy pod przepustnicą powinna być uszczelka? U mnie jej nie było - podejrzewam jakieś lewe powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.