terranosi Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 siemanko, mam problem z ktorym w sumie borykam się od dłuższego czasu, cala zime samochod stal wiec odpuscilem temat.. mam instalacje lpg, zapalając na PB ( nie zawsze chce zapalic - jakby nie dostawal paliwa ) silnik chodzi tylko do 3 tys obrotow i łapie odcinke (?) normalnie go odcina przy 3 tys obrotow, w zakresie do 3 tys jakby mu zapłon gdzies czasami wypadl, na lpg do 3 tyd obrotow co pewien czas wypada zaplon, OD 3 tys obrotow ( co do milimetra na obrotomierzu ) samochod chodzi idealnie, ma moc nie przerywa itd. Ogolnie dostac cos do tego modelu silnika to dramat, kopułke ściągałem z japonii ( do vg30e jest inna ) przewody zaplonowe tylko firmy Tesla - niby dobre ale po jednym wypadzie w bloto zaczely błyskac jak neony - innych nie da sie dostac wiec obecnie kupilem 2 komplety przewodow NGK do Poloneza - pasują i nie błyskają, przekrój ten sam. Świece nowe, palec rozdzielacza również, czujnik Halla sprawny - podmienialem na inny i nie zdawało to egzaminu. Podsumowując na PB chodzi tylko DO 3 tys obr ( w calym zakresie pracy w jakim pracuje wypada co pewien czas zaplon ), na LPG chodzi w calym zakresie obrotomierza natomiast OD 3 tys idealnie - DO 3 tys przerywa i wypada zaplon. na sterowniku silnika odczytałem takie nr : duże 10 na samej gorze, poniżej : 23710 33G00 MECS-G400 C3 są to nr nadrukowane natomiast za nimi jest wybity w obudowie 8721 Ktoś wie co mu jest bądź miał taki przypadek ? da sie ten samochod podlaczyc pod kompa ? każdy co probowal stwierdzil, ze nie.. jak odczytać i skąd błędy silnika ? hmm ? nikt nie mial takiego badz podobnego problemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.