aquater Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) Rysunek przyda się dla potomnych..... Podjadę jeszcze do jednej firmy... akurat wszystkim wyszły..... A odnośnie tematu... orientujesz sie w jakich warunkach działa w terrano EGR? bo jutro zamierzam wywalić ten system.... Spaliny są cały czas podawane do silnika na wolnych obrotach? Bo od tego tutaj chyba jest przepustnica przy kolektorze od góry ... I może pamiętasz jakim momentem dokręcać wtrysk.... piwo się należy albo i parę Edytowane 24 Lutego 2017 przez aquater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Jakbyś podawał spaliny na wolnych obrotach to silnik by zgasł. Niektóre modele Terrano fabrycznie nie miały EGR starsze jak i nowsze. Moment dokręcania wtryskiwaczy. Link do serwisówek: http://terranoirk.ru/forums/manual/ wybierasz R20_93/ rozdział EF & EC - Engine Fuel & Emission Control.pdf strona 215 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquater Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Czyli patrząc na to co jest w tej serwisówce... Wtrysk w głowicy dokręcamy momentem w zakresie 54-64Nm ..... Ciekawe od czego jest spora tolerancja 10Nm ... Listwa przelewowa do wtrysku - 29-39Nm Rurki paliwowe do listwy przelewowej- 20-25Nm No i wtryski wymienione... egr również ...Nie odpisałem ze głównym powodem drgań auta były wtryski ...Zajrzałem do odmy ... dróżna. ..Wyszło ze mam dawkę na pompie przestawiona i turbo również ...Dlatego kopci ...Czołem ponownie.... Szukam teraz info na temat regulacji dawki paliwa na pompie wtryskowej.... Bo kopci dość mocno .... A wiem i czuję po aucie że dawka sporo zwiększona... Ktoś podrzuci info jak to wykonać? W naszej szukajce nie mogę odnaleźć Edytowane 24 Lutego 2017 przez aquater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzeselko Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 (edytowane) Cześć, Pozwolę sobie trochę odkopać temat, bo mam podobne problemy. Od niedawna jestem w posiadaniu Patrola 260 z silnikiem 2.7 TD. Silnik raczej mało znany w Patrolach, więc wolę napisać tutaj. Auto przy przyspieszaniu kopci mocno na biało. W rurze od turbo zbiera się sporo oleju. W czasie pracy silnika, po wyjęciu bagnetu pryska olejem, a korek podskakuje od ciśnienia wewnątrz silnika ( link do filmu ). Podejrzenie padło na odmę. Zdjąłem dziś pokrywę zaworów i odkręciłem metalowy dekielek przykręcony na trzy śrubki. Wszystko wyglądało w miarę czysto. Potrzebuję pomocy - gdzie szukać dalej, co sprawdzić. Z góry dzięki! Edit: wąż z tego dekielka na pokrywie zaworów (odmy?) idzie bezpośrednio do do rury filtr powietrza -> turbosprężarka. Czy nie powinno być po drodze jakiegoś separatora oleju? Co oddziela olej od powietrza wydmuchiwanego z odmy? Edytowane 25 Sierpnia 2019 przez krzeselko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 W dniu 13.03.2017 o 20:18, aquater napisał: Czyli patrząc na to co jest w tej serwisówce... Wtrysk w głowicy dokręcamy momentem w zakresie 54-64Nm ..... Ciekawe od czego jest spora tolerancja 10Nm ... Czy już wiadomo dlaczego jest taka tolerancja momentu dokręcenia wtryskiwacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.