alexvq35 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Witam, Panowie czytam wasze forum od dawna, mam silniczek revup rok 2005 przebieg 80000 mil. Chciałbym zebrać z waszą pomocą do kupy informacje na temat wskazanych przeróbek układu dolotowego 350z/g35, sam mam tu braki a i potomnym się przyda. U siebie mam zrobione: 1. dolna połówka kolektora 2004r. przeszlifowane dwie "tutki", całość wypolerowana (nie na błysk ale jest śliska) 2. spacer 5/16" 3. seryjna puszka i wkładka pipercross (wiem że nic nie daje ale też doczytałem, że nie zabiera, natomiast nie muszę ciagle wymieniać filtra, tylko myję i nasączam olejkiem) 4. oczywiście jest z-tube (tu jest informacja o rzekomym przyroście na rurce g35 a z-tube: http://my350z.com/forum/g35-g37/60454-does-the-z-tube-really-add-more-hp.html prosiłbym o zweryfikowanie czy moze być zgodna z prawdą) Całośc jak wyżej poprawiła dźwięk i auto dostało wyraźnego kopa około 4000 obr. Natomiast bez spacera góra od 6000obr zdecydowanie nie poprawiła się lub lekko pogorszyła. Nie wiem jak zrobić i czy warto: 5. usunięcie rezonatora pod puszką filtra i/lub dorobienie tam zimnego dolotu z wlotu w zderzaku ?? co powoduje samo usunięcie rezonatora i czy warto wyciąć dziurę w spodzie puszki oraz podłaczyć tam zimny wlot? oczywiście można też wyciąć dziurę z zderzaku i zamontować wlot od głośnika ale nie chcę przerabiać zderzaka. 6. modyfikacja MAF-a - wg wyjaśnienia Coobcia to roztoczenie o 2mm ale wymaga strojenia 7. mod przepustnicy - wg wyjaśnienia Coobcia to pocienienie ośki przepustnicy Jeśli coś pominąłem to proszę dopisać, o strojeniu nie wspominam, to już inny typ modyfikacji, będący zwieńczeniem całości. pozdrawiam Edytowane 26 Lutego 2017 przez alexvq35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Silniki revup były od 2006 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel508 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Za cytuje po angielsku: However, you've got the "2005 and 2006 model years" engine wrong -- in 2005, only the 35AE with 6MT and the Track model got the 300 HP "RevUp" engine, all others in 2005 got the 287HP engine. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Panowie ale wróćmy do tematu, bo za chwilę pojawią się przeciwnicy LPG, etc. nie zachowujmy się jak trole z forum bmw. Mam revupa MT 2005, tego który bierze olej i ma odcinkę na ~7000, a obrotomierz zawyża i odcina przy ~7400. Zresztą nieistotne co tam jest pod maską, uzupełnijcie temat w kwestii dolotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 6. Mafa ja roztaczam o 2mm wymaga to pozniej remapu... 7. Mod przepistnocy polega na wycieniowaniu oski na frezarce tak by na wot leprzy przeplyw był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 6. Mafa ja roztaczam o 2mm wymaga to pozniej remapu... 7. Mod przepistnocy polega na wycieniowaniu oski na frezarce tak by na wot leprzy przeplyw był Coobcio a modyfikacja MAFa nie polega na wycieniowaniu/nawierceniu tej części? https://conceptzperformance.com/items/15021/original/image.jpg Mógłbyś coś dorzdzić na temat punktu 5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Popsujesz czujnik jak się go dotkniesz ! Fabryczną obudowę mafa jak się postarasz to o 2mm roztoczysz i to już przynosi z remapem 2KM. 5. Zetki nie mają żadnych rezonatorów, prosta rura dolotowa z harmonijką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emjaay Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Mam pytanie czy kolektor ssący +doloty z HR podejda do DE i czy jest to lepszy mod niz spacer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Nie podejdą ni cholery juz kombinowalem z tym, do tego trzeba by rozdzielic sygnał na dwie przepustnice... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Popsujesz czujnik jak się go dotkniesz ! Fabryczną obudowę mafa jak się postarasz to o 2mm roztoczysz i to już przynosi z remapem 2KM. 5. Zetki nie mają żadnych rezonatorów, prosta rura dolotowa z harmonijką Dzięki za wyjaśnienia! To jest inf g35 z rezonatorem pod puszką i na rurze dolotowej puszka-przepustnica. Tą drugą zastąpiłem ztubem, pierwszą wyjąłem i z dołu coś zimnego tam wlatuje ale dziurka jest nieduża, jak kciuk Vałujeva. Zastanawiam się nad wycięciem tam dziury i wstawieniem zimnego nadmuchu spod zderzaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.