Lasiat Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Witam. Niestety instrukcja serwisowa a rzeczywistość się mija. Niestety jak na razie nie udało mi się wymienić paska. Nie mam pomysłu gdzie się luzuje napinacz, gdyż schemat na serwisówce a na silniku jest inny. Poniżej zamieszczam zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasiat Opublikowano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Dobra. Już ogarnąłem. Nie było pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Mam też ten sam problem jak luzuje się napinacz. Wg zdjęć mam to samo. Rozciekł mi się simering. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Z ogledzin ostatnich przy robieniu konserwacji zauwazylem ze pasek wieloklinowy jest od wewnatrz popekany ... Czy dla spokoju swojego lepiej go wymienic czy czekac az sie skonczy jego zywotnosc... ??? Ps. Czy ktos wie jak sie za to zabrac samemu...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 13 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 lepiej nie czekaj bo jak Ci je....e (pęknie) w trasie lub choć by na mieście to laweciarz się ucieszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Czy ktos wie jak sie luzuje pasek??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 3 godziny temu, PeRŁAziomal napisał: Czy ktos wie jak sie luzuje pasek??? Napinaczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Aleś dowcipny CEZZAR1... Taki madry to zalacz zdjecie gdzie sie znajduje napinacz a nie bulwersuj czlowieka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasiat Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 18 godzin temu, cezzar1 napisał: Napinaczem Pytanie było raczej jak się luzuje a nie czym. Zależy od wersji jaki kolega posiada napinacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 12 godzin temu, PeRŁAziomal napisał: Taki madry to zalacz zdjecie Proszę bardzo. Rozumiem, że pytasz o silnik MR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 7 minut temu, Lasiat napisał: Pytanie było raczej jak się luzuje a nie czym. W miejscu zaznaczonym kółkiem zakładasz odpowiedni klucz i odciągasz napinacz. W miejscu zaznaczonym kreską wtykasz bolec 4-5 mm w celu zablokowania napinacza. 9 minut temu, Lasiat napisał: Zależy od wersji jaki kolega posiada napinacz. To niech kolega napisze, pokaże zdjęcia jaki ma napinacz. Co my wróżbici jesteśmy, co ma pod maską? Ja poświęciłem 10 min mojego czasu na znalezienie w necie jak wygląda napinacz do MR20DE i gdzie się znajduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasiat Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Zapomniałem, że to MR20DE. Ze swojego punktu patrzyłem, gdzie mam HR16DE a tam występują dwa rodzaje napinacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Cezar1 = naleza sie <brawo> Konkretnie i w temacie -nie tylko mnie to pomoze.... szapoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JakMat Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Tyle pisania i nadal nie wiadomo jak się luzuje napinacz. 1.6 benzyna. Z tego co widziałem to śruba znajduje się od przodu po alternatorem tylko co z tego jak nie da rady go zluzować. Czy ktoś pomoże? Nie wiem czy zapiekła się śruba czy może jest jeszcze jedna gdzieś w mało widocznym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariozet Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Witam Do regulacji napięcia paska należy poluzować kluczem 13 śrubę znajdującą się na rolce napinacza paska z boku silnika. Następnie napięcie paska regulujemy właśnie tą śrubą z przodu silnika, po regulacji dokręcamy śrubę na rolce napinacza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JakMat Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Śliczne dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasiat Opublikowano 16 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 Panowie, mam (jak na radzie) mały problem z rolką napinacza, mianowicie słychać, że jej praca jest głośna. Wiecie może gdzie można dorwać taką rolkę? W hurtowniach internetowych takich jak iparts oferowane rolki nie pasują wcale do tego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRQ Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Witam serdecznie, ja też podbiję temat. Pasek i rolka do wymiany, pompa prewencyjnie ale rolka/ napinacz temat ciężki. Znalazłem Zestaw Gates K017PK1815 ale to ustrojstwo 850 pln kosztuje. Do diesla rozrząd tańszy a tu za pasek i dwie rolki taka cena. W katalogach jest jeszcze wzmianka o wersji bez klimy ale wątpię czy takie w ogóle wychodziły. Macie jakieś inne dojścia do tych rolek / napinaczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba37 Opublikowano 17 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2021 (edytowane) Ja w swojej benzynie wymienilem na coś takiego , tak dobrali mi sklepie . Poleglem tylko na wymianie , trzeba było silnik albo podnieść lub opuścić . Koszt jakieś 7X zł , silnik 2.0 pb . Rolka miała luz i wydawała dziwne dźwięki . Mechanik wziął 100 zł za wymianę , wymieniałem tydzień temu . Pozdrawiam Edytowane 17 Września 2021 przez Seba37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRQ Opublikowano 17 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2021 (edytowane) Co ciekawe do 2.0 PB, 1.5DCi czy 2.0DCi nie ma problemu, a do tego demona mocy HR16DE zonk. Pytam dalej, bo jakoś nie mogę ogarnąć rolki, napinacza i paska za 850 plnów. Znalazłem taką alternatywę - https://shop.febest.eu/pulley-tensioner-0287-hr16de.html Sama rolka, bo komplet pod nazwą 11955bb00a to tylko z zagranicy i to dziwnych sklepów Zobaczymy czy to to to. Edytowane 17 Września 2021 przez MRQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calypso83 Opublikowano 17 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2021 (edytowane) https://m.czesciauto24.pl/febest/14631710?gshp=1&gclid=CjwKCAjw-ZCKBhBkEiwAM4qfFyvjhplWQUU0KelQrK9E8m1YqJzL3fgWTDJ2JwDux3LO_tMgR12f3hoChpkQAvD_BwE. Tu masz z pl jeśli o to ci chodzi Edytowane 17 Września 2021 przez calypso83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszG Opublikowano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2023 Qashqai j10 2.0 benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.