Bombi Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Witam Mam taki problem podczas jazdy na 4 czasem 5 biegu podczas przyspieszania przy 3000 lub 4000 obr traci moc zawsze pod lekka gore , jak puszcze gaz na 5 sekund i dodaje problem znika . Zdarzylo mi sie tak juz 3 ra z w tym miesiacu . Pomoze ktos Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 tarcza sprzęgła się nie kończy? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Mi jedynie przychodzi do głowy sprawdzenie potencjometru gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeyPhresh Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Zacznij od przeczyszczenia przepływomierza. Objawy książkowe i będą się pogarszać z czasem.U mnie było podobnie i przeczyszczenie contact sprayem pomogło, a z przepływki wylała się czarna maź.Oczywiście nie dotykaj niczym elektroniki. Wystarczy spray pod ciśnieniem i powinna być od razu odczuwalna różnica.Daj znać jak efekty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Witam Mam taki problem podczas jazdy na 4 czasem 5 biegu podczas przyspieszania przy 3000 lub 4000 obr traci moc zawsze pod lekka gore , jak puszcze gaz na 5 sekund i dodaje problem znika . Zdarzylo mi sie tak juz 3 ra z w tym miesiacu . Pomoze ktos Dzieki A wybłyskaj błędy i wyjdzie ci p0234 lub p0245 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciaki Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Ostatnio przerabiałem tą dolegliwość. Nie pomogło czyszczenie przepływomierza itp. Winny okazał się czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombi Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Ostatnio przerabiałem tą dolegliwość. Nie pomogło czyszczenie przepływomierza itp. Winny okazał się czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. sprawdzilem podokrecalem weze jeden przy turbinie byl niedokrecony przeciscilem przeplywomierz byl troche zabrudzony , pojezdzilem i na 3 przy 4200 odcielo i na 4 przy 3500 ,przy mocnym butowaniu sprawdzilem podokrecalem weze jeden przy turbinie byl niedokrecony przeciscilem przeplywomierz byl troche zabrudzony , pojezdzilem i na 3 przy 4200 odcielo i na 4 przy 3500 ,przy mocnym butowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciaki Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Chodzi o czujnik wkręcony w szynę paliwową. Ja zamawiałem z eBaya, w opisie był niby, że do 2.5 dCi, ale do 2.2 też pasuje. Numer części to Common Rail Fuel Pressure Sensor 499000-6100 U mnie były dokładnie takie same objawy jak u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.