Coobcio Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Na 5w30 i na 5w40 zapewne po dobrym nagrzaniu swiecila by sie lampa alladyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damii94 Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 A od czego może się tak zniszczyć magistrala olejowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Od palowania auta na zimnym silniku !! Zimny olej jest mega gesty i pompa produkuje mega cisnienie - potrafi rozsadzic filtr oleju albo wypchnac spod iego uszczelke... w HR tak traktowanych rozsadza uszczelnienie magistrali olejowej 370z od modely MY13 ma juz wzmocnione uszczelki magistrali olejowej i problem ten nie wystepuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3dbe Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) Jednym słowem można go jebać na zimnym Ale ja to już mam taki rytuał że odpalam auto i wypalam fajka, dopiero jadę Edytowane 26 Marca 2017 przez k3dbe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Zalezy, moze tez po wiekszym przebiegu juz puszczac. Check this out! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155065596934266&set=pcb.1802623140003426&type=3&theater To papierowe gowno! Cholera wie jak poprzedni wlasciciel uzywal auto i na jakim oleju. Mi na 5w40 sie nie swiecila na szczescie lampka nigdy ale teraz cos czuje ze ostatni dzwonek wiec do wymiany uszczelek juz tylko do warsztatu i spowrotem emeryt style! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucharo Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 link niedostępny :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) 370z od modely MY13 ma juz wzmocnione uszczelki magistrali olejowej i problem ten nie wystepuje... Czyli ogólnie ,to tak dobrze wyżej nazwane papierowe gówno wymienić jak najszybciej? Nie żebym na zimnym maleństwo pałował , tylko tak ogólnie pytam właśnie, link niedostępny Edytowane 27 Marca 2017 przez Asesino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 https://www.google.pl/search?q=vq35hr+blown+gallery+gaskets&rlz=1C1ASUC_enPL614PL614&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwia6NKm2ffSAhUE1ywKHdnqDm4Q_AUIBigB&biw=1536&bih=736&dpr=1.25 - to samo co w tej grupie na FB jak sobie w Google wpiszecie "vq35hr blown gallery gaskets". No co tu wiecej dodac. Ja od zakupu uzywanego w maju zeszlego roku takie niskie cisnienie mialem czyli okolo 15 psi na jalowych. W serwisowych manualach ASO tyle wlasnie jest i w Stanach tez nie robia z tego "big deal" ale to jest mierzone na 5w30 i na takim tam jezdza a ja mialem 5w40 zalane. Ostatnio po calodniowym upalaniu na Jastrzabiu na 10w60 jest juz mniej niz 10, wiec wniosek prosty. A czy chcecie prewencyjnie wymieniac czy czekac do ostatniego momentu - kazdego decyzja indywidualna. Niestety roboty z tym sporo i koszty robocizny duze. Na pytanie czy bedzie bum bum albo rod knock jak sie tego nie zrobi na czas nie jestem w stanie odpowiedziec, bo sie za malo znam Z setek tematow na my350z na ten temat, ten jest najbardziej sensowny - bez jakiejs zbednej paniki z jednej strony ani przesadnej ostroznosci z drugiej: http://my350z.com/forum/vq35hr/609272-low-oil-pressure-at-idle-2.html Ja chyba bede jednak walki 272/10,8 robil wiec to wymienie przy okazji i tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 (edytowane) Spoko, dzięki za odpowiedz. Temat co podałeś dość ciekawy Co do tego co napisałeś w serwisowanych aso że tyle jest. Ja mam zakupiony właśnie salonówke z Polski serwisowaną i obecnie jezdzi na 5w30, taki leją w ASO ale też lali mu 5w40, i na taki niedługo zmieniam lub 5w50 . U mnie na jałowym zawsze pokazuje powyżej pierwszej kreski ciśnienie, raz tylko spadło na 30 psi, przeważnie utrzymuje się powyżej po rozgrzaniu - jakieś 40. Co do wymiany, sam też nie wiem co robić, też się za mało na tym znam. A jak już piszemy o ciśnieniu oleju, ile zaraz po odpaleniu(zimny silnik) powinno wynosić ciśnienie?, czy to wszystko zależne od tego co mamy zalane Edytowane 28 Marca 2017 przez Asesino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 To nie przejmowalbym sie u ciebie. Nie palowac na zimnym, czesto zmieniac i dobry olej lac i obserwowac cisnienie i bedzie ok. Inna sprawa ze te czujniki nie sa dokladne, dla prawdziwego cisnienia powinno sie mierzyc manometrem i wtedy jest dokladny pomiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucharo Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 To nie przejmowalbym sie u ciebie. Nie palowac na zimnym, czesto zmieniac i dobry olej lac i obserwowac cisnienie i bedzie ok. Inna sprawa ze te czujniki nie sa dokladne, dla prawdziwego cisnienia powinno sie mierzyc mechanicznie i wtedy jest dokladny pomiar. Dokładnie, no stress Też mam okolice 30 na jałowych, ale znowu przy 2 tyś wg serwisówki powinno być więcej jak 43 a mam 60 więc nie ma nad czym płakać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yorb Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 A jak już piszemy o ciśnieniu oleju, ile zaraz po odpaleniu(zimny silnik) powinno wynosić ciśnienie?, czy to wszystko zależne od tego co mamy zalane Ja na motulu 5w50 mam ze 100 na zimnym i przez pierwsze kilkanaście kilometrów tylko może do 90 spadnie przy spokojnej jeździe na 1.5-2.5k RPM. Po ~20-30 minutach normalnej jazdy dopiero się stabilizuje ale nigdy poniżej ~35 nie widziałem (na jałowych). Później każdy skok do 4-6k RPM to znów wskazówka koło 90-110. Mi się zdaje że lekko za duże mam ale przynajmniej wiem że trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 (edytowane) To mi się też wydaje że mam za duże(nie wiem może sobie po prostu ubzdurałem ale nie wiem czy to za duże czy ok czy co:P) bo na zimnym mam w okolicy 110,115 na 5w30, zawsze czekam aż spadnie do 70-80 i dopiero jadę i to trwa dość szybko bo w ciepłe dni jak teraz około 2 minut może 3 a 35-40 na stałe uzyskuje po kilku kilometrach na jałowym tak mnie to tylko zastanowiło ile tak na prawdę powinien mieć, bo kiedyś wyczytałem tu na forum coobcio pisał coś o 80 psi(olej 5w50) na zimnym silniku Edytowane 28 Marca 2017 przez Asesino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 HR oraz silniki w 370Z generują wyższe ciśnienie jak De oraz RevUp i różnica ta jest tym większa im wyższe są obroty.Taki zdrowy DE na 5w50 na wolnych powinien utrzymywać ciśnienie w granicach 25-30, natomiast HR 30-35.Ale przy 2500obr.min różnica sięga 20-25PSI między tymi konstrukcjami. Na dniach w Driftowym HR będę naprawiać magistralę olejową, silnik doładowany dwiema TD06-20G moc 405KM @ 0,65bara - auto dobrze znane wszystkim fanom, czerwono czarna sztuka Andego One. Od lat upalana na totalnym braku ciśnienia oleju tzn. 5 PSI na wolnych - miskę się zdejmie i obada czy nie ma tam wiórów ale jak tyle przeżył i nic w nim nie stuka to powinno być lala, no i bardzo istotne jest to że od samego początku silnik pracuje na 15w50 Motulu 300V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 HR i 400 kucy, zazdroszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Z turbo to żaden problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Wiem, ale ja nie chce turba Ale żeby nie offtopować w temacie macie do tej HR co coobcio opisał jakieś linki? Chętnie bym poczytał o niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Zdrowy HR świeżo po wymianie uszczlek w magistrali olejowej na oleju Motul 5w40 X-Cess, temepratura oleju pod 90 stopni pod koniec pomiaru: na 10W60 by było jakieś 5-7Psi więcej na wolnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 To ten zrobiony? Miałeś dać znać jak tam panewki w nim jeśli tak długo śmigał na niskim ciśnieniu. No i w jakim stanie były uszczelki - masz zdjęcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3dbe Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 To nie ten, temten driftowy ma 2x turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Ja mam lepsze ciśnienie i bez wymiany uszczelek, ale inny olej i obroty wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Tego drift owego jak dobrze pójdzie to całego rozbierać będe i moda na 4.0 robić bo pan narzeka że nie ma siły z dołu podnieść tych turbin. Odrazu się obadam jak wyglądają paneweczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Weście nagrał ktoś film jak płukało się silniki silniki 5l ropy!! mi tak płukali i silniki nie srały na rzadko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Myślałem że gość zdejmie pokrywe zaworów by pokazać co tam się czyści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 No przecie za słabo te 5 litra ropy domyło jak by wlał 10 litra i trzymał 30 min to by klawiatóra lśniła Cobcio jak chcesz szybszych efektów to 800 ml Forte na 30 min! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.