Szachi Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Do silników DE i Rev-up jest to rozwiązanie które niweluje konsumpcje oleju, z tego co ludzie pisali po zainstalowaniu to faktycznie zbiera im go całkiem sporo, nie żeby mnie konsumpcja jakoś martwiła ale jeśli ma być to zdrowsze dla pracy motoru to jestem na tak, tym bardziej że uniwersalne kity są bardzo tanie. Ktoś zna jakiś minus takiego rozwiązania? Ktoś ma zainstalowany i chciałby się podzielić wrażeniami?Filmiki z opisem działania i instalacji: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 co ma oil tank wspólnego z konsumpcją oleju? to urządzenie do zbierania oleju z odmy mam taki zamontowany i nic sie nie zmieniło po za tym,że olej nie leci do kolektora ssącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 nie przepalasz wyrzuconego oleju przez zawór PCV więc silnik go nie konsumuje Poza tym zawory PCV ulegają uszkodzeniu i jeśli zatnie się w pozycji otwartej to konsumpcja oleju będzie ogromna bo będzie pompował olej do kolektora. A masz podłączony tak jak w tym filmiku (razem z filtrem) czy tylko na drodze wyjścia z zaworu PCV i z powrotem na tej samej drodze (a nie dookoła na tył lewej głowicy)? Masz podłączony do zaworu PCV czy do przejściówki go zastępującej?Powertowałem jeszcze info i nie ma żadnych minusów dla takiego rozwiązania, w autach N/A nie jest zbytnio potrzebny (w uturbionych jednostkach znacznie bardziej).. ale VQ35DE jest dość specyficzny pod tym względem i naprawdę duże ilości oleju potrafi tamtędy wyrzucać (ktoś podaje że po zamontowaniu na 6500km zebrało mu jakieś 350ml oleju) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 silnik nie bedzie konsumował a ty nie będziesz miał go i tak w silniku więc 0:0 oleju jakoś dużo się tam nie zebrało, bo czyściłem go przy okazji serwisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 no ale zdrowiej dla motoru jak go nie przepala jednak i jak kolektor dolotowy nie jest zapaćkany olejem Ale czytam dalej i albo coś źle zrozumiałem ale są dwie możliwości podłączenia catch can w 350z:-pierwsza opcja to podłączenie catch can na wężyku z zaworu PCV do kolektora i już (zbieramy wtedy olej wypluty pod ciśnieniem)- druga opcja to ominięcie zaworu PCV, zastąpienie go przelotką, wpięcie catch can z filtrem a następnie wpięcie drugiego końca z drugiej strony motoru pod przepustnicą i ta druga opcja ma zdziałać znacznie więcej niż tylko łapać olej..Tutaj gość podaje 85-90% redukcje konsumpcji oleju i zdaje sie nie chodzi o to co złapie catch can tylko tyle mu mniej ubywa z bagnetu, jak dobrze rozumiem to w przypadku VQ35DE sama konstrukcja zaworu PCV powoduje konsumpcje więc jak catch can podłączymy z ominięciem zaworu PCV (a nie tylko na jego drodze!) to osiągniemy sensowne rezultaty. wciąż jednak nie ma pewności czy dobrze tą drugą opcje rozkminiłem Tutaj w G35 również Pan opowiada o tym że catch can w połączeniu w drugiej opcji nie łapie oleju a z bagnetu przestało ubywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 ja zrobiłem opcję nr 2 no ale zdrowiej dla motoru jak go nie przepala jednak i jak kolektor dolotowy nie jest zapaćkany olejem nie do końca zawory nie mają smarowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Jesteś pewny że w ten sposób smarowanie zaworów jest rozwiązane? Przez zalewanie kolektora dolotowego olejem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Można dać zwężke w tej rurze miedzy pokrywą zaworów a kolekotrem ssącym, ograniczy to wysysanie oleju przez kolekotr ssacy przy jeździe na dużym podciśnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.